Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (6) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Retailerii online se înghesuie să adere la noua asociaţie de profil

Actualitate Companii - Adrian Ungureanu / adrian.ungureanu@curierulnational.ro
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2010-09-02

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Mai bine de 100 de magazine online vor să intre în ARMO
Fondatorii spun că este un rezultat bun ţinând cont de cele doar 2 săptămâni de existenţă


Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) a devenit un punct de interes pentru mai bine de 100 de magazine de profil care vor să adere la această asociaţie care a fost recunoscută ca fiind reprezentativă pentru mediul de comerţ online din România. "Este un rezultat foarte bun care arată, pe de o parte, interesul mediului de comerţ online din România pentru o maturizare şi profesionalizare a acestui tip de activitate, şi, pe de altă parte, faptul că structura propusă prin Asociaţia Română a Magazinelor Online ARMO este apreciată de majoritatea operatorilor ca fiind cea mai potrivită şi reprezentativă structură asociativă pentru întreaga industrie de comerţ online românesc", a declarat într-un comunicat, remis redacţiei, Marius Ghenea, preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online.

Pretendenţii trebuie să funcţioneze după Codul de Bune Practici

În continuare, Consiliul Director al asociaţiei va audita în etape magazinele online solicitante, pentru a stabili dacă acestea operează în conformitate cu Codul de Bune Practici pentru Comerţul Online din România pentru anul 2010. "Acest audit va evidenţia şi neconformităţile care pot fi remediate de magazinele online solicitante, situaţie în care ele pot fi acceptate ca membri ARMO cu drepturi depline, dar cu obligaţia de a intra în conformitate în termen de maximum 3 luni de la aderare. Din acest motiv, estimăm că aderarea următorilor membri (pe lângă cele 21 de magazine online fondatoare) va avea loc în maximum 3 luni", a adăugat Radu Apostolescu, vicepreşedinte ARMO, director de marketing eMAG.


ro.
Asociaţia Română a Magazinelor Online "ARMO" are ca obiectiv principal susţinerea dezvoltării comerţului online în România, ca metoda cea mai modernă şi mai eficientă de comerţ retail, sigură şi ce oferă avantaje şi beneficii clare consumatorilor, prin comparaţie cu metodele de comerţ tradiţionale.

Comerţul electronic cu carduri bancare a crescut în primele şase luni cu 60%, la 68,5 milioane euro

Tranzacţiile online prin carduri bancare au totalizat 68,5 milioane euro în primele şase luni, în creştere cu 60% faţă de prima jumătate a anului 2009, fiind procesate 1,19 milioane tranzacţii, de 2 ori mai multe decât în aceeaşi perioadă din 2009, conform datelor RomCard, citate de Gecad ePayment. "Comerţul electronic cu plata online cu cardul îşi menţine şi în al doilea trimestru tendinţa ascendentă înregistrată în primele trei luni ale anului şi pe care preconizăm că o va păstra şi în următoarele luni. Dinamica volumelor şi a tranzacţiilor ne arată că această industrie se maturizează, atât din perspectiva comercianţilor, care implementează acest tip de plată în magazinele lor, cât şi din cea a cumpărătorilor, care încep să plătească online tot mai frecvent, pentru produse şi servicii din ce în ce mai diverse", a declarat, într-un comunicat, Laurenţiu Ghenciu, directorul de vânzări şi marketing al GECAD ePayment, producătorul platformei de comerţ electronic.
În prima jumătate a acestui an, valoarea medie a unei tranzacţii online a fost de 57 de euro, în scădere faţă de primele şase luni din 2009, când a fost de 76 de euro, datorită intrării unor noi jucători, cu produse şi servicii cu valori mai mici.
Faţă de primele şase luni din 2009, în prima jumătate a lui 2010 numărul tranzacţiilor procesate pe categorii de produse a crescut cu 180% în turism, cu 210% în telecom şi cu 175% în plata utilităţilor.

 
  • Currently 3.75/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 3.8 din 4 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    VOM FI COMPETITIVI DOAR LA FURAT SI JEFUIT RO! ...
    Bruxelles-ul ne forţează să devenim competitivi

    Eu cred doar in OUL PARALEL, care si-a dublat pret ...
    Tudose: Prăbuşirea leului este răzbunarea BNR

    Daca asa vrea Allah, pardon, Yahve, ne aliem si cu ...
    Surpriză: social-democraţii germani acceptă începerea discuţiilor cu Angela Merkel

    îN NUMELE PRIETENIEI CARE NE-A LEGAT,NE LEAGĂ ...
    Paul Stanescu, ministrul dezvoltării regionale, va conduce delegația guvernamentală care va reprezenta România la cel de-al 6-lea Summit al Șefilor de Guvern din statele Europei Centrale și de Est și Republica Populară Chineză

    1 + 1 = subiect, predicat ...
    Adrian Vasilescu, BNR: Daca se razbuna cineva in acest moment, se razbuna cartile de economie. Atat si nimic mai mult!

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: