Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (27) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




w

« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Cum pot scăpa mai repede retailerii online de stocurile rămase după perioada sărbătorilor

Actualitate Companii - Adrian Ungureanu / [email protected]
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2017-01-06

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Retailerii trebuie să continue campaniile de reduceri şi la începutul acestui an, dar cheia constă în atragerea clienţilor inactivi
ATB House: Sezonul reducerilor de lichidare de stoc este, totuşi, unul dintre cele mai bune momente în care magazinul să se reconecteze cu consumatorii

Am trecut de cea mai agitată perioadă de cumpărături din an, dar oricât de mult ar cumpăra oamenii, magazinele tot mai rămân cu produse pe stoc. Pentru a lichida stocurile este nevoie de o continuare a campaniilor de reduceri, dar mesajul cu care îşi promovează produsele retailerii trebuie să se schimbe.
Perioada de început de an prezintă un potenţial imens pentru afacerile de retail, fiind propice pentru reducerile de lichidare a stocurilor după sărbătorile de iarnă. În acest context, RTB House, furnizor global de tehnologii de retargeting, a analizat sute de campanii din peste 40 de pieţe pentru a stabili cele mai bune modalităţi prin care retailerii pot valorifica la maximum interesul pentru shopping al clienţilor.
Primul pas este planificarea. Astfel, creaţiile publicitare ar trebui să fie gata de afişare cu mult timp înainte ca perioada de reduceri să înceapă şi advertiserii ar trebui să îndrume consumatorii prin diverse mesaje. De exemplu, etichetele „ultimele în stoc” sau „cel mai cumpărat” ajută cumpărătorii să înţeleagă mai rapid oferta. 
Când vine vorba de retargeting, fluxurile personalizate cu produse sunt utile, dar trebuie ţinut cont că este o perioadă la fel de bună ca să fie expuse cel mai bine vândute produse din perioada de Crăciun.
 

Retailerii trebuie să ia în calcul şi utilizatorii inactivi

Aproape 50% din clickurile pe reclame sunt generate de vizitatorii unui e-shop în aceeaşi zi, conform analizei RTB House. Însă în aceste perioade în special trebuie pus accentul cât mai mult pe livrarea mesajului către acei utilizatori inactivi. Sezonul reducerilor de lichidare de stoc este, totuşi, unul dintre cele mai bune momente în care magazinul să se reconecteze cu consumatorii. 
Trebuie să ia în calcul pregătirea unui mesaj personalizat pentru vizitatorii inactivi, adică aceia care au vizitat site-ul cu câteva zile, săptămâni sau chiar luni în urmă. Rezultatul va fi nu doar generarea de vânzări, dar şi atragerea de trafic nou.

Trebuie să-i ajute pe clienţi să-şi găsească produsele pe care le caută

Nu în ultimul rând, recomandările pot acţiona ca un vânzător personal într-un magazin tradiţional, ajutându-i pe clienţi să găsească lucrurile care le plac. Bannerele de retargetare nu trebuie să conţină doar produse pe care utilizatorul le-a văzut, dar şi recomandări de produse care pot fi pe interesul acestuia.
O reclamă inteligentă şi un puternic instrument de retargeting, susţinut de algoritmi deep learning (cel mai promiţător subdomeniu al algoritmilor de inteligenţă artificială), pot furniza o modalitate eficientă de a livra produsele disponibile în catalog în funcţie de preferinţele cumpărătorilor. Trebuie reţinut că atunci când este folosită bine, retargetarea este foarte eficientă.
 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    ministrul cu zero realizari la minister.,doua ince ...
    Les Echos: Dupa ce l-a inlaturat, fara menajamente, pe premierul Sorin Grindeanu,Partidul social-democrat la putere l-a propus inlocuitor pe cel ce a fost ministru al Economiei in vechiul guvern

    4 , 5 baroni din psd isi va spune votul la invest ...
    Les Echos: Dupa ce l-a inlaturat, fara menajamente, pe premierul Sorin Grindeanu,Partidul social-democrat la putere l-a propus inlocuitor pe cel ce a fost ministru al Economiei in vechiul guvern

    cele mai bune. ...
    Rusia vrea peste un sfert din piaţa globală în domeniul construcţiei de aeronave militare

    4 , 5 baroni isi va spune votul la investire, nu s ...
    Klaus Iohannis l-a desemnat pe Mihai Tudose (PSD) ca viitor premier

    politica capitalista de strut ...
    Energia electrică se va scumpi cu 11,6% în Bucureşti, de la 1 iulie, nu cu 8% cum anunțase ANRE

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Actualitate Companii

    Politic

    Economie mondiala

    Actualitate

    Turism

    IT&C

    Auto

    Real estate

    Extern

    Util

    Gadgeturi