Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (27) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

evoMAG: Vânzările către segmentul de business vor ajunge la 35 - 40% din vânzările totale

Actualitate Companii



Data adaugarii: 2017-03-21

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Valoarea medie a coşului de cumpărături pentru segmentul de business este de 1.000 de lei, cu 50% mai mare faţă de cea a utilizatorilor individuali
evoMAG estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro

evoMAG ţinteşte pentru anul acesta dublarea vânzărilor către segmentul de business şi investeşte în servicii dedicate şi personalizate, menite să răspundă nevoilor companiilor. Astfel, ţinta pentru 2017 este ca vânzările către segmentul de business să ajungă la 35-40% din vânzările totale, estimate la 25 de milioane de euro. 
Decizia vine pe fondul reluării investiţiilor companiilor, care au nevoie de soluţii tehnologice tot mai complexe, astfel încât să rămână competitive, dar şi de un partener stabil şi de încredere, care poate livra rapid, conform aşteptărilor lor.
„Am oferit anul trecut clienţilor noştri posibilitatea de a opta pentru livrare rapidă. Am constatat că 80% dintre comenzile livrate în una sau în trei ore aparţineau companiilor care mai cumpăraseră în trecut produse de la evoMAG. Astfel, am decis să investim mai mult în segmentul de business, oferind noi facilităţi, precum: termen de plată şi limită de credit, oferte dedicate, consultanţă, servicii de finanţare, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Cât priveşte comportamentul de consum, de regulă, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei, cu 50% mai mare în comparaţie cu cea a utilizatorilor individuali.
De asemenea, companiile fac mai multe achiziţii, cu o recurenţă mai mare decât persoanele fizice, şi sunt mai fidele brandului.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    La ce va trebe voua tancuri si avioane performante ...
    Summitul NATO: Donald Trump le-a cerut, pe un ton dur, aliaţilor europeni să contribuie mai mult la propria lor apărare

    Borfasu de DRACnea are tupeu de condamnat penal cu ...
    Dragnea: O să-i cer explicaţii lui Juncker de ce CE are o atitudine critică la adresa României

    Mi- am cumparat niste filtre pentru sistemul de pu ...
    Tarile G7, pregatite sa adopte sanctiuni suplimentare impotriva Rusiei

    Este adevarat ca Arafat are o societate tip Smurd ...
    Conflict in Guvern - Arafat acuza ca SMURD este sabotat de Ministerul Sanatatii: Situatia incepe sa puna viata pacientilor in pericol

    parca necheaza un cal,ha,ah,ha. ...
    Emmanuel Macron- intransigent cu Theresa May privind negocierea Brexit

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Actualitate Companii

    Politic

    Actualitate

    IT&C