Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (7) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Gadgeturile şi hainele cumpărate online, cele mai transportate produse

Actualitate Companii - Afrodita Cicovschi / [email protected]
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2017-05-19

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

În 2016, DPD a înregistrat o creştere cu 27% a cifrei de afaceri , comparativ cu 2015
B2B: principalul segment de clienţi, cu o pondere de 60% din volumul expedierilor
În 2017, compania vrea să investească în soluţii de optimizare ale proceselor operaţionale şi în platforma IT

DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres şi coletărie de pe piaţa locală, estimează o creştere cu 20% a cifrei de afaceri în primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, şi peste 5 milioane de colete livrate în prima jumătate a anului. Conform reprezentanţilor companiei, investiţiile în platforma IT şi reţeaua logistică planificate pentru anul în curs vor determina o creştere a calităţii serviciilor oferite de DPD.
Compania susţine că se menţine pe un trend ascendent, cu o cifră de afaceri raportată la finalul anului 2016 de peste 25,5 milioane euro şi un volum de colete transportate cu peste 30% mai mare decât în 2015. Factorii care au contribuit la această creştere au fost, pe de o parte, investiţiile companiei în zona de sortare, respectiv dezvoltarea serviciului de livrare paleţi, dar şi dezvoltarea puternică a segmentului de e-commerce din România.
„Avem în plan, pentru 2017, noi investiţii în zona de IT şi software, ce ne vor permite o flexibilitate mai mare în dezvoltarea de servicii noi şi vor îmbunătăţi calitatea operaţională de livrare. Inovaţia va rămâne un pilon principal al strategiei noastre, iar eforturile vor continua în direcţia de impulsionare a plăţii cu cardul la livrare şi a serviciului Predict, prin care estimăm, cât mai eficace, timpul de expediţie. Ambele soluţii au fost introduse în premieră de DPD pe piaţa de curierat din România. De asemenea, estimăm o creştere a volumului de colete internaţionale, ţinând cont de dinamica pieţei şi poziţia brandului DPD la nivel global”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România. 
În ceea ce priveşte repartiţia livrărilor pe judeţe, zona Bucureşti-Ilfov rămâne lider detaşat, cu 67% din coletele expediate naţional în primul trimestru al acestui an, urmată de Cluj cu 5,5%, Arad cu 5% şi Timişoara cu 4%. 

Serviciu de transport marfă paletizată

Un alt motor de creştere al companiei anul acesta va fi şi Pallet One, serviciul de transport de marfă paletizată în regim de curierat, accesat în special de clienţii din segmentul B2B.
Conform datelor DPD, volumul de livrări prin Pallet One va creşte cu circa 20% anul acesta faţă de 2016, soluţia făcând parte din strategia de creştere a vânzărilor pe anul în curs, alături de serviciile Classic şi Expres.  

Curieratul în 2017 depăşeşte 420 mil. euro 

Referitor la piaţa de curierat din România, reprezentanţii DPD estimează o creştere de până la 15%, comparativ cu 2016.
„Chiar dacă cifrele oficiale nu sunt încă disponibile, estimarea noastră pentru 2016 este că piaţa de curierat a atins o valoare de 380 milioane de euro. Pentru 2017, prognoza noastră arată un plus de 12%-15%, până la o valoare de minimum 425 milioane de euro. În continuare, vânzările online vor continua să joace un rol important în evoluţia curieratului local anul acesta”, conchide Lucian Aldescu, CEO al DPD România. 

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoaşterea pieţei locale şi cele 2 servicii Predict şi PalletOne, DPD România oferă cea mai bună experienţă de livrare atât expeditorilor, cât şi destinatarilor.
Cu o echipă de peste 1.200 de angajaţi şi francizori şi având acces la o reţea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 10 milioane de colete.

 
  • Currently 2.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 2.5 din 2 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    TURDA 5 IISUS 5, MARIA 5; TURDA 11 Hristos 11, Mar ...
    Peste 700 milioane lei fonduri nerambursabile pentru infrastructura de apă și canalizare în zona Turda - Câmpia Turzii

    O SUMA IMENSA ARUNCATA DEGEABA PE APA DAMBOVITEI. ...
    Camera Deputaţilor a cheltuit peste şapte milioane de lei într-o singură lună. Pe ce au dat aleșii banii

    O SUMA IMENSA ARUNCATA DEGEABA PE APA DAMBOVITEI. ...
    Camera Deputaţilor a cheltuit peste şapte milioane de lei într-o singură lună. Pe ce au dat aleșii banii

    a inceput tariceanu sa cumpere apartamente?! ...
    În București există apartamente vândute în Bitcoin

    o variabila care tinde spre zero, exceptand ”spe ...
    Pensia, doar o variabilă

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Finante Banci

    Actualitate Companii

    Politic

    In brief

    Actualitate

    IT&C

    Retail