Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Cum devin internaţionale afacerile româneşti?

Actualitate Companii


Sursa foto: Business Cream

Data adaugarii: 2017-12-05

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


INACO: Sunt IMM-urile româneşti pregătite să devină internaţionale? O companie de educaţie antreprenorială, Elite Business Women, promovează deja de doi ani afacerile româneşti peste graniţele ţării.
 
Anul acesta, împreună cu INACO, duc antreprenoriatul feminin românesc la un alt nivel şi au deschis porţile larg pentru toţi oamenii de afaceri care vor să-şi ducă business-ul pe pieţele din Europa de Vest. 
În cadrul mai multor conferinţe de networking, care au avut deja loc în Regatul Unit, Portugalia, Belgia şi Italia, antreprenoarele din România au avut ocazia să-şi promoveze afacerile, ideile de dezvoltare şi au încheiat parteneriate cu furnizori şi clienţi străini. Ultima întâlnire de internaţionalizare a avut loc în 23 noiembrie, la Bruxelles, sub denumirea Meet up by INACO & Elite Business Women, unde au fost aduşi la aceeaşi masă reprezentanţi ai mediului de afaceri belgian cu antreprenorii români, într-un exerciţiu de networking şi dezbateri.
“Pentru mediul de afaceri din Europa de Vest şi din Statele Unite, internaţionalizarea afacerii este lucru obişnuit, chiar necesar pentru dezvoltarea business-ului, iar România tocmai a prins gustul unor pieţe puternic dezvoltate, cu un comportament de consum bine definit. Cu toate acestea, există diferenţe majore de la o piaţă la alta, există reguli diferite, iar rolul acestor conferinţe, în care afaceriştii români se întâlnesc să discute punctual cu omologi de-ai lor britanici, portughezi, belgieni, italieni etc.
, este vital pentru dezvoltarea unor parteneriate durabile şi eficiente”, declară Bianca Tudor, preşedintele Elite Business Women şi co-organizatorul conferinţelor internaţionale de business şi networking.

Firmele româneşti, adaptate la cerinţele rigorilor occidentale

“Firmele româneşti sunt interesate de ieşirea pe pieţele globale, sună ca o promisiune de câştig rapid, un termen exotic care atrage, însă, sunt oare pregătite pentru internaţionalizare? Este o întrebare dificilă, dar răspunsul este mai mult spre «da» decât spre «nu», dacă se respectă câteva principii de bază. Lucrăm cu peste 6.000 de afaceri româneşti în cadrul Elite Business Women şi observ câteva lipsuri absolut vitale: prezenţa în online, printr-un website mereu actualizat cu informaţii utile, prezenţa în social media cu o strategie de comunicare a brandului personal şi a brandului companiei, analiză de piaţă şi poziţionare în piaţă, strategie de internaţionalizare”, explică femeia de afaceri Bianca Tudor.
Ca răspuns la această nevoie, ELITE Business Women - comunitatea femeilor antreprenor din Romania - derulează, în 2017, programul “Media Kit pentru IMM-uri”. Proiectul de educaţie antreprenorială este iniţiat în contextul în care 56,3% dintre români au acces la Internet, Facebook a depăşit 9,6 milioane de utilizatori în România, iar promovarea în mediul online a devenit un “must-have” pentru orice companie. În egală măsură, programul Media Kit pentru IMM-uri este dublat de o puternică activitate offline, prin evenimentele de networking şi antreprenoriat la nivel naţional şi internaţional.
 
7 întrebări pe care trebuie să le punem dacă ne dorim internaţionalizarea afacerii:

Avem deja puse bazele unui brand al companiei?
Avem o strategie de comunicare a brand-ului în mediul online?
Suntem într-un moment de profitabilitate a afacerii?
Există cerere pentru serviciile şi produsele noastre în pieţele pe care le targetăm?
Care sunt top 3 competitori în pieţele targetate?
Care este strategia de poziţionare în piaţă?
Ce resurse pot aloca acestui proces de internaţionalizare (financiare, umane etc.)?
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    decat prabuselnitza, mai degraba! ...
    Alex Milcev, EY: 2018 va fi anul așezării fiscale

    decat i-am lasat sa vorbeasca discutii! ...
    A avut loc prima dezbatere publica pe tema termenilor de referinta privind impactul de mediu si impactul social pentru proiectul autostrazii Ploiesti-Brasov

    la primul partz al pietelor o sa fim decat peste c ...
    În 2018, lumea intră într-o perioadă critică a riscurilor în creștere

    liviu ”genunche” pop, care este! ...
    Liviu Pop: Nu sunt în Guvern pe persoană fizică. Voi pleca atunci când CEx-ul va decide

    Pt nr 2: Probabil cel mai mare partid de extrema d ...
    Liviu Pop: Nu sunt în Guvern pe persoană fizică. Voi pleca atunci când CEx-ul va decide

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: