Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Cine va fi noul președinte al Federației Române de Fotbal (FRF)?

Răzvan Burleanu
Ionuț Lupescu
Marcel Pușcaș

Comentarii (1) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate Companii

Ce ceasuri au cumpărat românii în 2017

Actualitate Companii - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Sursa foto: Gabriel Preda, PR Consultant

Data adaugarii: 2018-02-13

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


375 de lei este preţul mediu al unui ceas achiziţionat de pe WatchShop.ro
Bugetul alocat pentru un ceas oferit cadou a fost de 460 de lei
Cel mai scump ceas vândut anul trecut pe WatchShop.ro: Seiko Astron, bărbătesc, în valoare de 14.400 de lei 

Românii îşi doresc ceasuri în tendinţe, cu mecanisme de calitate, de la branduri mid-level şi mass-market şi pentru a căror achiziţie sunt dispuşi să aloce un buget mediu de 375 de lei per produs, potrivit unei analize WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbăteşti, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice şi cele pentru copii.
Cei mai mulţi clienţi au cumpărat ceasuri din categoriile mid-level, cu preţuri cuprinse între 301 lei şi 800 de lei (reprezentând 45% din totalul achiziţiilor) şi mass-market, cu preţuri sub 300 de lei (40%). Restul de 15% dintre ceasurile cumpărate de clienţii WatchShop fac parte din categoria premium, cu preţuri ce depăşesc 800 lei.
„Valoarea medie a unui ceas a crescut, începând cu a doua jumătate a anului trecut, odată cu interesul pasionaţilor de orologerie de a cumpăra mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai uşor ţinutelor zilnice, dar şi pe fondul creşterii bugetului destinat achiziţiilor de ceasuri cadou”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Ceasul preferat pentru cadou a fost Sekonda Navy, la preţul de 190 de lei. 
Din totalul ceasurilor cumpărate, în 2017, de la WatchShop, 7,5% au fost făcute cadou. Anul trecut, valoarea medie a ceasurilor pentru cadouri a fost de 460 de lei.
Totodată, modelul achiziţionat cel mai frecvent pentru cadou a fost Sekonda Navy, pentru damă, de culoare bej, la preţul de 190 de lei.
Cele mai căutate branduri de ceasuri pe WatchShop.ro au fost (în ordine alfabetică): Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Ingersoll, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Tissot şi Zeppelin. 
Anul trecut, cel mai scump ceas vândut de WatchShop, unui client din Bucureşti, a fost un model Seiko Astron, în valoare de 14.400 de lei.
Cele mai ieftine ceasuri, la 1 leu per produs, au fost oferite de WatchShop în campania de Black Friday 2017.
 
30% dintre cumpărători sunt din Bucureşti  
 
Cele mai multe achiziţii de la WatchShop sunt realizate de clienţii din Bucureşti (30%), care pot ridica produsele comandate şi din showroom-ul din bulevardul Banul Manta, nr. 60. Top 5 este completat de clienţii din Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Braşov - fiecare oraş generând circa 5% din totalul achiziţiilor.
„Observăm că valoarea coşului de cumpărături creşte pe măsură ce localitatea din care a fost plasată comanda este mai îndepărtată de Bucureşti. Din feedback-ul clienţilor noştri, întelegem că unul din motive este determinat de frecvenţa mai redusă a achiziţiilor făcute de clienţii din provincie, fapt corelat şi cu lipsa magazinelor specializate de ceasuri offline din zonele în care locuiesc. 
Însă, indiferent de reşedinţă, pasionaţii de ceasuri preferă tot mai mult cumpărăturile online, pentru economiile de timp pe care le obţin, varietatea de produse disponibile într-un singur loc, comoditate şi cele mai bune preţuri”, spune Dragoş Diaconu. 
Clienţii WatchShop.ro pot alege dintr-o serie de servicii suplimentare, precum ambalarea produselor pentru cadou şi gravură laser, şi beneficiază, indiferent de valoarea comenzii, de retur gratuit timp de 365 de zile. 
Analiza WatchShop.ro reflectă preferinţele clienţilor în materie de tendinţe, branduri favorite şi bugete alocate pentru achiziţia de ceasuri, în 2017.
 
  • Currently 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 1.0 din 3 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    decat ca nu chiar toate psdizdele-s curvele mele! ...
    Dragnea și Dăncila se duc miercuri în Israel. Vizita, ținută la secret până în ultimul moment

    Domnilor inspectori de la MUNCA, hai sa mergem pe ...
    Inspecția Muncii a aplicat amenzi de un milion de euro pentru muncă nedeclarată

    in perioada 2025 aprile 20-18! ...
    Prim-ministrul Viorica Dăncilă va efectua, în perioada 25-26 aprilie, o vizită oficială în Statul Israel, la invitaţia prim-ministrului Statului Israel, Benjamin Netanyahu

    indicele robor este inca tinut mult sub inflatie! ...
    Indicele ROBOR la 3 luni a crescut din nou! Este vorba despre o creștere majoră! Care sunt efectele|

    decat ca in toate agentiile am pus incompetenti! ...
    Toate contractele la energie au fost modificate

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: