Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

Securitate sporită la metrou

Actualitate - Curierul Naţional
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2017-12-14

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Trăim vremuri agitate, într-o societate alertă, unde toată lumea pare să se grăbească să ajungă undeva sau să se întoarcă de altundeva. Asta ne ajută să fim mai eficienţi, mai productivi şi de multe ori să ne depăşim propriile limite. Problema este că uneori nu ştim sau nu putem să luăm o pauză şi ajungem să comitem greşeli soldate cu adevărate tragedii. Ori ne supunem unui stres care depăşeşte cu mult limitele de suportabilitate şi ajungem să comitem fapte regretabile, care să ne pună în pericol pe noi sau pe ceilalţi. Multe dintre lucruri, din păcate, nu pot fi corectate sau îndreptate cu ajutorul tehnologiei, însă sunt multe asupra cărora putem avea un control total. 
Siguranța la metrou se poate baza tot mai mult pe tehnologie, în măsura în care există echipamente care pot permite analiza video în timp real și declanșarea automată de alerte care să blocheze instant trenurile. OPTEX, lider mondial în dezvoltarea de soluţii de detecţie, consideră că tragediile înregistrate la metrou sau la trecerile de cale ferată pot fi evitate, iar pentru asta recomandă utilizarea senzorilor de detecţie care permit identificarea rapidă a situaţiilor de urgenţă, oferind posibilitatea persoanelor responsabile de a interveni în timp util.
Folosind tehnologia Time of Flight, senzorii REDSCAN pot detecta deplasarea unui corp prin planul virtual proiectat, determinând totodată dimensiunea acestuia, viteza cu care se deplasează şi distanţa la care se află. Practic, sunt emise fascicule laser în domeniul invizibil, într-un plan orizontal sau vertical şi se monitorizează reflexia lor în cazul intersectării cu corpuri ce nu ar trebui să se afle în mod normal în suprafaţa monitorizată, cu un timp de răspuns de numai 25ms. Evident, senzorii din familia REDSCAN au fost dezvoltaţi cu precădere pentru securizarea perimetrelor, dar modul în care funcţionează aceştia îi transformă în soluţii extrem de flexibile, cu aplicabilitate multiplă într-o gamă largă de scenarii de utilizare, inclusiv pentru folosirea la metrou sau la trecerile de cale ferată. 
Astfel, pot fi instalate de exemplu dispozitive RLS-2020I, proiectate pentru interior, sau RLS-2020S, adaptate pentru utilizare atât la interior cât şi la exterior, care să securizeze întreaga suprafaţă a şinelor din staţii şi să detecteze pătrunderea oricărui corp în spaţiul protejat. Ca rezultat, pot fi generate alarme care să alerteze vatmanul pentru a opri garnitura de tren ce se apropie de staţie, sau chiar se pot implementa sisteme mai complexe, care să acţioneze în mod automat sistemele de frânare. Adiţional, pot fi adăugaţi senzori REDSCAN şi pe peron, în vecinătatea şinelor, pentru a detecta persoanele care depăşesc anumite limite atunci când trenul nu se află în staţie, cu scopul avertizării lor în mod automat în privinţa pericolului la care se expun.
Avantajul detectorilor OPTEX REDSCAN este că pot funcţiona în zone cu lumină ambientală redusă şi că pot fi implementaţi în sisteme complet automatizate. Asta înseamnă că practic pot fi utilizaţi în aproape orice mediu şi că elimină în acelaşi timp factorul uman din procesul de detecţie şi alertare, pentru un maximum de eficienţă şi rapiditate.

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

  1. de Licu Stefania:
    Ar trebui sa se aprobe mult mai repede aceasta tehnologie care ar fi utila !!!!!!!!!!!!!
    2017-12-15, 00:15:51 (adresa: 89.40.82.*)

Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


Recomandat Curierul National
Ultimele comentarii:

IMPARATUL CALIGULA SI-A FACUT IAPA SENATOR, dracNE ...
Declaraţie de presă susţinută de Preşedintele României, Klaus Iohannis

IMPARATUL CALIGULA SI-A PUS IAPA SENATOR, dracNEA ...
Reacţii externe la demisia prim-ministrului

l-am gonit pe tudose ca sunt prieten cu v. orban! ...
Discursul lui Laszlo Tokes despre toleranţa ardelenească şi discursul instigator la ură din România

e ordin de la liviu infractiune dragnea! ...
Europarlamentarii români din Grupul S&D al Parlamentului European îşi exprimă totalul sprijin pentru nominalizarea Vioricăi Dăncilă pentru poziţia de prim ministru

pt. 2 = limbric dragnist: pe gatlejul tau face dra ...
Premierul interimar Mihai-Viorel Fifor a participat la şedinţa Centrului Naţional de Conducere Integrată din MAI

Top articole:

Afişează articolele cele mai:
Votate | Comentate | Expediate

Radio Sud

Tipografia de Sud
Orologia Primo minuto

Sumarul ediţiei:

Eveniment

Economie

Fonduri Europene

Finante Banci

Politic

Economie mondiala

Business Style

Actualitate

IT&C

Transporturi

Retail

Auto

Piata artei

Real estate

Fiscalitate

Extern