Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

Contractele dintre asiguratori si service-urile auto partenere au repercusiuni grave asupra consumatorilor

Actualitate


Sursa foto: Basarom

Data adaugarii: 2018-02-07

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (A.S.S.A.I.) atrage atentia tuturor pagubitilor RCA si asiguratilor CASCO asupra faptului ca repararea autovehiculelor in baza unei polite RCA sau CASCO in cadrul unitatilor service partenere ale firmelor de asigurari afecteaza semnificativ calitatea lucrarilor de reparatii, din urmatoarele motive:
contractele de reparatie dintre unitatile service si asiguratori contin discounturi semnificative la piesele folosite in reparatii, situatie care face imposibila folosirea de piese noi, originale sau de calitate. Discountul variaza in functie de anul de fabricatie al autovehiculului, marca acestuia si poate ajunge chiar si la 70% in relatia dintre service-urile partenere si anumiti asiguratori. 
Exemplu: unitatea service, atunci cand repara o masina marca Opel, este obligata prin contract de catre asigurator sa acorde un discount de 38% din valoarea pretului de lista al piesei orginale, situatie care face imposibila achizitia si montarea unei piese originale si de calitate. 
contractele de reparatie dintre unitatile service si asiguratori contin discounturi la materialele de vopsitorie intre 20 si 70% fata de pretul de lista al vopselei de calitate.
Consecinta folosirii unei vopsele ieftine si de calitate slaba o reprezinta exfolierea acelei vopsele dupa 7-10 spalari ale autovehiculului.
un tarif orar de 55 de lei + TVA practicat de catre asiguratori cu unitatile service partenere nu acopera costurile salariale ale unor angajati buni, unitatea service avand si alte costuri ridicate cum ar fi: curent, gaz, aplicatii informatice, leasing, chirie, rate la banci, taxe, impozite, etc
 
“Multa lume isi pune problema cum poate supravietui un service auto partener in aceste conditii de preturi reduse la manopera, acordarea acestor discount-uri uriase la piese si materiale de vopsitorie. Raspunsul este simplu: profitul vine din repararea unei piese care este facturata ca fiind inlocuita, folosirea unor piese din dezmembrari in locul unor piese noi sau folosirea celor mai ieftine piese din piata, pentru a putea include si un profit, fara a depasi costurile decontate de catre asigurator.” – a declarat Dan Barbu, presedinte interimar ASSAI.
 
ASSAI recomanda tuturor pagubitilor RCA si asiguratilor CASCO sa isi repare masinile
in service-uri auto care nu au contracte de decontare directa cu firmele de asigurari si sa solicite unitatii reparatoare la finalul reparatiei urmatoarele: 
 
 
piesele avariate care au fost inlocuite sa fie prezentate clientului pentru a fi
   verificate ca fiind inlocuite atat in devizul de reparatie, precum si in factura de reparatie.Clientul poate solicita si primi piesele avariate, acestea fiind proprietatea clientului.
ambalajul pieselor noi inlocuite, pentru ca clientul sa poata verifica provenienta si   calitatea pieselor inlocuite;
codul pieselor inlocuite sa fie inscrise in factura de reparatie si devizul de reparatie. Codul piesei confirma daca o piesa este originala (OE) sau after-market (AM);
certificatul de garantie al pieselor inlocuite;
certificatul de garantie pentru lucrarile de vopsitorie;
certificatul de garantie pentru manopera de reparatie a pieselor;
 
“Atat asiguratorii, cat si unitatile reparatoare partenere ale acestora, nu informeaza transparent si corect clientul cu privire la modul in care cele doua parti s-au inteles sa il despagubeasca. Cu cat calitatea lucrarilor de reparatie este mai joasa, cu atat profitul celor doua societati partenere este mai mare. Culmea este ca cele doua societati partenere isi datoreaza existenta si dezvoltarea tocmai celui pe care il prejudiciaza, clientului lor.”– a conchis Dan Barbu, presedinte interimar ASSAI.
 
 

 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 2 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

  1. de Iliuta:
    Am patit si eu asta cu passatul meu. La indicatia inspectorului am mers la unul din servisurile lor din lista de parteneri. Cand am vazut masina reparata la final, m-au dat lacrimile. Farul era atat de prost, de nu se putea alinia cu celalalat. Bara masinii avea o distanta langa aripa stanga, ceva de groaza. Nu va spun ca dupa 5 luni a inceput sa mi se cojeasca bara, cadeau efectiv bucati de vopsea de pe ea. Sa te fereasca Bunul D-zeu de nemernicii astia care sunt mana in mana!
    2018-02-07, 10:27:40 (adresa: 109.166.133.*)
  2. de Ionut:
    Poate sa ma ajute si pe mine cineva sa imi spuna de ce mie m-a dat oferta service-ul 1700 lei si cand i-am dat nota de constatare de la asigurari devizul s-a finalizat in 6300 lei? Foarte bune service-urile !
    2018-02-07, 13:47:52 (adresa: 109.166.135.*)
  3. de Mirela:
    Omniasig este firma cea mai penala. Feriti-va de ei si de service-urile lor partenere!
    2018-02-07, 18:08:34 (adresa: 82.76.91.*)
Adauga comentariul tau:
* Nume: Email:

* Mesaj:

caractere rămase.

Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


Recomandat Curierul National
Ultimele comentarii:

Da, jermania poate vinde rumaniei pe bani grei fia ...
Cea de-a doua zi de participare a ministrului Mihai Fifor la Conferinţa de securitate de la München

Tribul Videle din neamul Teleorman ...
Intensificarea relațiilor economice și comerciale româno-libiene, pe agenda de lucru a ministrului Stefan Radu Oprea

Saracele elea care au născut nu mai are ce face d ...
Protest al mamelor in Piata Victoriei: Cateva zeci de femei protesteaza impotriva posibilei scaderi a indemnizatiei de crestere a copilului

ar fi de relatie buna, ca Germania sa doneze Roman ...
Cea de-a doua zi de participare a ministrului Mihai Fifor la Conferinţa de securitate de la München

asta, din ce trib face parete? ...
Intensificarea relațiilor economice și comerciale româno-libiene, pe agenda de lucru a ministrului Stefan Radu Oprea

Top articole:

Afişează articolele cele mai:
Votate | Comentate | Expediate

Radio Sud

Tipografia de Sud
Orologia Primo minuto

Sumarul ediţiei:

Eveniment

Economie

Fonduri Europene

Finante Banci

Piata bursiera

Actualitate Companii

Specializat

Politic

Business Style

Actualitate

Turism

IT&C

Retail

Auto

Extern

Util

Publireportaj