Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

Comerțul conversațional este următoarea frontieră digitală

Actualitate - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2018-06-12

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



Consumatorii pun cel mai mare preț pe comoditate, iar satisfacerea așteptărilor pe care le au în acest sens este esențială în adoptarea în masă a comerțului conversațional, potrivit concluziilor studiului Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice, lansat de Mastercard pe 4 iunie.

Atunci când fac comerț conversațional, consumatorii interacționează cu reprezentanți ai serviciului pentru clienți, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele în așa fel încât primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizează apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere și de livrare și să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienți.

În contextul în care serviciul de voce se transformă în canalul dominant de interacțiune al erei digitale, acest lucru îi permite comerțului conversaţional să fie pregătit de evoluție.

Realizat în parteneriat cu Future Agenda, studiul arată că 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii știu de existența asistenților pentru mesaje de tip voce și de tip text, iar 66% i-au folosit în trecut. În Uniunea Europeană, 1 din 5 consumatori a realizat o achiziție cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au făcut cumpărături, 16% au făcut plăți și 7% au folosit servicii bancare. 

Cu toate acestea, studiul scoate la iveală că, deși există deja mulți asistenți vocali inteligenți cu tradiție pe piață, serviciul de voce și, implicit, comerțul conversațional, nu și-a atins încă adevăratul potențial. Mulți consumatori nu se simt confortabil să folosească serviciul de voce, mai ales atunci când vine vorba despre e-commerce.
Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa încrederii este motivul pentru care consumatorii abandonează tranzacțiile online. 

Pe de altă parte, comerțul conversațional reprezintă o oportunitate de piață, care va crește exponențial în următorii ani. Potrivit consultanților strategici din cadrul OC&C, în SUA vor fi cheltuite 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerțului conversațional până în anul 2022 (5 miliarde de dolari în Regatul Unit al Marii Britanii), reprezentând 6% (și 3%) din totalul cheltuielilor online.

Pentru a maximiza această oportunitate pe care o reprezintă vocea, încrederea, comoditatea și ușurința în utilizare vor fi esențiale pentru adoptarea în masă a serviciului. Parteneriatul este, de asemenea, esențial, deoarece reprezintă ecosistemul mai larg care poate construi sau anula o platformă. Companiile de top și retailerii trebuie să lucreze împreună pentru a integra noi produse și servicii, dezvoltate pentru a crește nivelul de siguranță, în așa fel încât să-i încurajeze pe consumatori să aibă o încredere mai mare în serviciul de voce, în calitate de canal.

„Dezvoltarea rapidă și inovația adusă tehnologiei vocale au un potențial real de a schimba modul în care trăim și de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce oferă o oportunitate unică pentru companii de a oferi experiențe mai rapide, mai ușoare și mai convenabile. Dar trebuie să fie extins în mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experiență sigură și de încredere, care oferă beneficii tangibile”, a declarat Ann Cairns, Vice Chairman, Mastercard.

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Credeam ca se bat sa intre la scoala profesionala ...
    Peste 10.000 de candidați pentru cele 1.600 de locuri de la școlile de poliție

    Va va fi la fel de bine ca in Romania, dragi europ ...
    Regatul Unit promite facilitarea vieții europenilor care vor să rămână pe teritoriul britanic după Brexit

    Pe tatuku bostru DRAG NE-A fost sa il vedem la bul ...
    Iohannis: Dragnea ar trebui să dispară pur și simplu din viața politică

    tatuku nostru DRAG NE-A fost sa te vedem la bulau ...
    Tăriceanu, după condamnarea lui Dragnea: Indiferent de sentința definitivă, continuam reforma pentru stoparea abuzurilor

    tatuku nostru DRAG NE-A fost sa te vedem la bulau ...
    Concluziile şedinţei de urgenţă PSD de după condamnarea lui Dragnea

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: