Cumpara acum
Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Actualitate

Testele de planeitate pe loturile 3 şi 4 Sebeş - Turda şi cele de rugozitate pe lotul 3 al aceleiaşi autostrăzi, se efectuează conform normativelor în vigoare

Actualitate

Data adaugarii: 2018-07-07

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Testele de planeitate efectuate în aceste zile de o echipă mixtă coordonată de DRDP Iaşi, pe loturile 3 şi 4 Sebeş -Turda, reprezintă o nouă verificare, după ce anterior CESTRIN efectuase teste similare cu echipamentul Hawkey 2000, de măsurare a planeităţii şi rugozitătii drumului, în profil longitudinal, care se exprimă în indice de planeitate IRI (m/km).
Actualele teste de planeitate sunt efectuate cu dreptarul de 3 m ( LATA), un dispozitiv atestat metrologic, care arată cu o acurateţe de 100 % nivelul de uniformitate al căii de rulare, pe suprafaţa măsurată, sub acest dreptar şi se exprimă în mm.
Rugozitatea este măsurată pe lotul 3 al autostrăzii Sebeş-Turda cu pendulul, un instrument de asemenea atestat metrologic, care oferă informaţii relevante despre aderen?a căii de rulare, exprimată în unităţi ptv. şi aceste măsurători vin după testele desfăşurate de CESTRIN cu echipamentul Hawkey 2000, care a măsurat adâncimea medie a macrotexturii prin metoda volumetrică, iar rezultatele sunt exprimate în mm.
Hawkey 2000 este un echipament de ultimă generaţie, cu înalte performanţe în măsurarea planeităţii şi rugozităţii drumurilor, aflat la ora actuală în dotarea unor state europene ca Germania, Franţa şi Austria.
Măsurătorile cu aceste dispozitive sunt prevăzute în normativul AND 605/2013 pentru mixturi asfaltice executate la cald.
Testele care se realizeaza acum pe cele două loturi ale autostrăzii Sebe?-Turda au ca scop să ofere CNAIR siguranţa că Antreprenorii şi-au respectat exigenţele calitative, asumate prin proiectele proprii. Se doreşte să se stabilească şi dacă modul în care au fost executate lucrările respectă exigenţele minime de calitate prevăzute de reglementările tehnice şi de legislaţie în vigoare. Aceasta în contextul în care verificările complexe, efectuate anterior de CESTRIN cu aparatură de ultimă generaţie, au arătat o posibilă nerespectare de către Constructori a propriilor proiecte şi a exigentelor minime care derivă din reglementările tehnice în vigoare.
Noile măsurători sunt efectuate prin metode clasice alternative, mai puţin complexe, care au însă ca scop lămurirea situaţiei create de contestarea de către Constructori a rezultatelor testelor precededente, efectuate de CESTRIN.
Din echipa care efectuează testele pe loturile 3 şi 4 ale autostrăzii Sebeş - Turda fac parte reprezentanţi ai CESTRIN, ai Constructorilor şi ai Consultanţilor.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

  1. de Tzutzu lu strainutzu:
    Daca nu mai receptioneaza gunoiele de autostrăzi făcute de fratii europeizi poate nu io mai interesa sa vina la fraieri sa construieste autostrăzi, mai ales ca comisioane e mare si multe , se cere calitate , fraierii vor salarii etc . Si atunci poate se gandeste cineva la o societate serioasa de stat care sa faca lucru bun si ieftin . Nu de alta dar avem doar jumătate din fondurile europene per capita respectiv 1000€/roman iar restul au 2000/polonez exemplu . De ne mai batem joc si de putinatatea asta de bani , atunci ce sa mai spunem de viitor , IOC .
    2018-07-07, 20:16:07 (adresa: 79.118.40.*)
Adauga comentariul tau:
* Nume: Email:

* Mesaj:

caractere rămase.

Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


Recomandat Curierul National
Ultimele comentarii:

CUBA 4/8 ILIE 4/8; CU.B.A. CU-Creierul, B-13 Enori ...
Cuba și-a modificat Constituția. Este recunoscută economia de piață, dar «nu va exista un viraj capitalist»

dancila este de unica folosinta pentru infractorul ...
Vizita ministrului Sanatatii si a ministrului Finantelor Publice la Constanta

erata:de stiut cuM..,; ,,monedei "(societatii) ...
Cuba și-a modificat Constituția. Este recunoscută economia de piață, dar «nu va exista un viraj capitalist»

adica intorc societatea cubaneza la 180°inapoi ,l ...
Cuba și-a modificat Constituția. Este recunoscută economia de piață, dar «nu va exista un viraj capitalist»

deja in Anglia este seceta si cu interdictia oblig ...
Noi achiziţii în apărare: Alte 5 avioane de tip F-16 ar urma să intre în dotarea forţelor armate române

Top articole:

Afişează articolele cele mai:
Votate | Comentate | Expediate

Radio Sud

Tipografia de Sud
Orologia Primo minuto

Sumarul ediţiei: