Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (27) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Auto

Volvo încetează dezvoltarea de noi motoare diesel

Auto



Data adaugarii: 2017-05-19

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Constructorul se va concentra pe maşinile electrice şi hibride. Actuala generaţie de diesel-uri va fi produsă cel puţin până în 2023 

Compania Volvo spune, prin vocea CEO-ului său, că nu va mai dezvolta noi motorizări diesel fiindcă este prea mare costul reducerii emisiilor poluante şi deci nu mai rentează financiar. Compania va dezvolta noi modele hibride şi electrice, Tesla fiind un exemplu demn de urmat. Un raport Goldman Sachs indică faptul că regulile tot mai stricte pentru diesel-uri vor adăuga în medie alţi 300 de euro la costul maşinii pe motorină, care şi aşa este cu 1.300 euro peste cel al unui model pe benzină asemănător ca putere, notează Reuters.
Hakan Samuelsson, CEO Volvo, a spus pentru cotidianul german Frankfurter Allgemeine Zeitung că de acum compania sa nu va mai dezvolta noi motorizări diesel, însă cele din prezent, lansate în 2013, vor fi produse cel puţin până în 2023.
Volvo nu poate renunţa brusc la diesel-uri fiindcă vinde foarte multe, de exemplu 90% dintre SUV-urile XC90 vândute în Europa sunt pe motorină.
Cei de la Volvo spun că nu mai rentează să investească în diesel-uri noi fiindcă normele tot mai stricte pe care aceste maşini trebuie să le respecte în următorii ani le fac neviabile financiar. Volvo va investi însă în vehicule hibride şi electrice, primul model 100% electric urmând a ieşi pe piaţă în 2019.
„Trebuie să recunoaştem că Tesla a reuşit să scoată o maşină pentru care oamenii stau la coadă. În acest segment va fi loc şi pentru noi şi vom lansa modele de înaltă calitate şi design atractiv”, spune şeful Volvo.
Uriaşul scandal Dieselgate a aruncat o umbră de îndoială asupra viitorului maşinilor diesel şi este de aşteptat ca în UE cota lor să scadă semnificativ în următorii ani. Însă vor avea în continuare o pondere importantă, mai ales că în prezent au jumătate din piaţa maşinilor noi.

 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Rusaliile , NU este zi de vacanta ...
    Top 5 destinaţii preferate de români pentru vacanţa de Rusalii

    si astia sunt ca cei de la Behtel se fac ca const ...
    Americanii de la Greenbrier au cumpărat 75% din fabrica de vagoane de la Arad

    cu besitu kurist era la fel. ...
    Zece miliarde de euro pe an ajutoare sociale

    asistac de sus sau de jos? ...
    Experţi în învăţământ de pe trei continente dezbat, la Ploiești, viitorul educaţiei

    pt Lalea,da , videnii is mai breji. ...
    Gabriela Firea: Nu vom renunta la implementarea benzilor unice.

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Finante Banci

    Actualitate Companii

    Politic

    In brief

    Actualitate

    IT&C

    Retail