Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (27) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Auto

Noul CX-5 a sosit în România

Auto



Data adaugarii: 2017-05-20

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

A doua generaţie a popularului SUV Mazda CX-5, lansat pe piaţa europeană în Cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie anul acesta, este disponibil şi în România, la toţi dealerii autorizaţi Mazda. Preţul de pornire al noului model este de 22.490 de euro (preţ cu TVA inclus).
Noul CX-5 este disponibil, la fel ca şi generaţia anterioară, în cinci niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution şi Revolution Top, în combinaţie cu motorizări pe benzină sau diesel şi transmisie manuală sau automată. Noua versiune include standard faruri LED cu spălător, pilot automat, banchetă spate cu spătar ajustabil, asistent inteligent avansat de frânare în oraş (SCBS) şi sistemul unic Mazda G-Vectoring Control, destinat îmbunătăţirii comportamentului maşinii în viraje. În funcţie de nivelul de echipare, clienţii vor beneficia de volan încălzit, parbriz degivrat în zona ştergătoarelor, jante de aliaj de 19", sistem audio premium Bose® cu 10 difuzoare, ecran color tactil de 7", centru de comandă HMI, pachet complet de lumini LED, precum şi smart key sau cameră video pentru marşarier şi senzori parcare faţă-spate. În plus, varianta Revolution Top include numeroase elemente de confort şi siguranţă: scaune faţă reglabile electric şi scaun şofer cu memorie, tapiţerie din piele, scaune spate încălzite, pilot automat cu funcţie de oprire completă Stop&Go (doar pentru transmisie automată) şi head-up display color cu proiecţie pe parbriz. 

Ce este sub capotă

Exteriorul urmăreşte conceptul de „duritate rafinată”, sporeşte personalitatea distinctă a noului CX-5, în timp ce recent dezvoltata culoare a caroseriei Roşu Soul Crystal întăreşte limbajul de design KODO - sufletul mişcării. Roşu Soul Crystal este o variantă optimizată a culorii Roşu Soul, oferind o transparenţă mai proaspătă şi radiantă, cu 20 % mai multă saturaţie de culoare şi cu 50% mai multă profunzime. 
Modelul este disponibil cu mai multe variante de motorizare: benzină SKYACTIV-G de 2l, care livrează 165 CP în varianta cu tracţiune faţă, respectiv 160 CP cu tracţiune integrală, şi un propulsor diesel SKYACTIV-D de 2.2 l în două derivate, de 150 şi 175 CP. Toate motoarele pot fi conectate la variante îmbunătăţite ale transmisiilor SKYACTIV-MT şi SKYACTIV-Drive, ambele cu şase trepte. CX-5 vine şi cu o nouă generaţie a sistemului de tracţiune integrală i-ACTIV, care utilizează un nou tip de rulmenţi pentru a optimiza performanţele. Modelul preia de la varianta curentă sistemul i-STOP, iar de la Mazda6 sistemul i-ELOOP, de captare a energie de frânare, ambele contribuind semnificativ la reducerea consumului.

Tehnologiile

Mazda CX-5 prezintă o gamă extinsă de sisteme îmbunătăţite din tehnologiile i-ACTIVESENSE.
Alături de sistemul de alertă şofer (DAA), sistem monitorizare unghi mort (BSM), sistem de avertizare la deplasarea în marşarier (RCTA) şi sistem de asistenţă la depăşirea benzii de rulare (LAS), noul sistem Mazda Radar Cruise Control (MRCC) cu funcţia Stop and Go şi faruri LED adaptive (ALH) cu posibilitatea de a controla cele 12 LED-uri, iar sistemele Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) şi Traffic Sign Recognition (TSR), cu avertizare sonoră şi vizuală, sunt disponibile în premieră pe CX-5. 

Date tehnice CX-5 tracţiune integrală transmisie manuală
SKYACTIV-G 2.0(160 CP) SKYACTIV-D 2.2(150 CP) SKYACTIV-D 2.2(175 CP)
Greutate fără sarcină kg 1.420 kg 1.520 kg 1.520 kg
Putere nominală kW (CP) /rpm 118 / 6.000 160 / 6.000 110 / 4.500
150 / 4.500 129 / 4.500 175 / 4.500
Cuplu maxim, Nm/rpm 208 / 4.000 380 / 1.800-2.600 420 / 2.000
Acceleraţie, 0-100 km/h - sec 10,9 9,6 9,0
Viteză maximă, km/h 198 199 208
Consum combustibil,
l/100 km combinat 6,8 5,4 5,4


 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Rusaliile , NU este zi de vacanta ...
    Top 5 destinaţii preferate de români pentru vacanţa de Rusalii

    si astia sunt ca cei de la Behtel se fac ca const ...
    Americanii de la Greenbrier au cumpărat 75% din fabrica de vagoane de la Arad

    cu besitu kurist era la fel. ...
    Zece miliarde de euro pe an ajutoare sociale

    asistac de sus sau de jos? ...
    Experţi în învăţământ de pe trei continente dezbat, la Ploiești, viitorul educaţiei

    pt Lalea,da , videnii is mai breji. ...
    Gabriela Firea: Nu vom renunta la implementarea benzilor unice.

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Politic

    Economie mondiala

    Actualitate