Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (27) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




w

« Alte articole din categoria Auto

Înmatriculările de maşini, creşteri spectaculoase în primele patru luni

Auto - Afrodita Cicovschi / [email protected]
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2017-06-13

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Eliminarea timbrului de mediu începând cu 1 februarie 2017 a dus la creşterea parcului auto din România, care a ajuns la 7 milioane de unităţi, dar şi la învechirea acestuia 
La autoturisme s-a înregistrat o creştere similară de 6,1% în 2016 faţă de 2015, ajungându-se la 5,47 milioane unităţi
Auto.ro: Volkswagen Passat preia conducerea la înmatriculări în primele patru luni ale lui 2017

Înmatriculările de autoturisme au înregistrat creşteri spectaculoase în primele 4 luni ale anului 2017, înregistrându-se o creştere de 75% a înmatriculărilor faţă de perioada similară din 2016, ca urmare a eliminării timbrului de mediu.
„La nivelul întregului an 2017 ne putem aştepta la o creştere de minimum 50% a autoturismelor înmatriculate faţă de anul 2016”, consideră experţii auto.ro, în analiza dată publicităţii. 
Potrivit acestora, creşterea accentuată se datorează eliminării timbrului de mediu începând cu 1 februarie 2017, care a dus însă şi la învechirea parcului auto.
Astfel, parcul auto din România a crescut cu 6,2% în anul 2016 faţă de 2015, depăşind 7,01 milioane de autovehicule. 
„Trebuie notat că în 2016, pentru prima dată, s-a depăşit pragul de 1 autovehicul/gospodărie în România (având peste 7,1 milioane de gospodării conform Recensământului din 2011 al Institutului Naţional de Statistică). La autoturisme s-a înregistrat o creştere similară de 6,1% în 2016 faţă de 2015, ajungându-se la 5,47 milioane unităţi”, consideră experţii.

Românii preferă maşinile germane

Potrivit analizei, cumpărătorii din România preferă modelele de origine germană. Astfel, în afară de Ford Focus, celelalte autoturisme din top 6 înmatriculări sunt nemţeşti. 
Astfel, dacă în 2016 Volkswagen Golf deţinea o cotă de piaţă de 10%, urmată de Opel Astra cu 7% şi Volkswagen Passat cu 6%, situaţia cotelor de piaţă s-a schimbat în primele 4 luni ale anului 2017, când Volkswagen Passat s-a instaurat în poziţia de lider de piaţă cu 8%, surclasând modelul Golf al aceleiaşi mărci. 
În aceeaşi perioadă, Opel Astra şi Ford Focus înregistrează o diminuare a cotei de piaţă, iar Audi A4 şi BMW seria 3 o creştere a cotei de piaţă, fiecare păstrându-şi poziţia în top 6.
Se mai poate remarca faptul că, după eliminarea timbrului de mediu, evoluând într-o piaţă sensibilă la preţuri, românii s-au îndreptat spre automobile din clase superioare compactelor şi spre automobile premium la mâna a doua.
Într-o piaţă de autoturisme în creştere, Volkswagen Golf a atins 37.541 unităţi în 2016.
Înmatriculările din primele 4 luni ale anului 2017 (15.632 unităţi) ne indică o creştere estimată de 25% pentru acest model în 2017.
O creştere spectaculoasă a înmatriculărilor a înregistrat-o Volkswagen Passat, care a surclasat liderul anterior - Volkswagen Golf. Astfel, pe parcursul întregului an 2016 s-au înmatriculat 24.675 de modele Passat. În numai 4 luni de la începutul anului 2017, s-au înmatriculat 15.737 unităţi de acest fel. O estimare pentru anul 2017 ne indică o creştere anualizată pentru înmatriculările de Volkswagen Passat de 84%. După Volkswagen Passat şi Golf, pe locul 3 se clasează Opel Astra, cu 11.388 maşini, urmat de Ford Focus, cu 10.729 maşini, Audi A4 cu 8.789 unităţi şi BMW seria 3, cu 8.091 autoturisme înmatriculate.
În urma eliminării timbrului de mediu, cumpărătorii din România îşi permit cu acelaşi buget mai mult spaţiu, mai multe opţiuni de confort, mai multă putere, cu alte cuvinte mai multă „maşină” de aceiaşi bani, dar să nu uităm că în acelaşi timp şi poluează mai mult...

 
  • Currently 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 1.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

  1. de fiare vechi:
    adevaratul program ”rabla”!
    2017-06-13, 15:27:09 (adresa: 95.77.216.*)
  2. de :
    o necesitate.
    2017-06-13, 15:48:50 (adresa: 171.25.193.*)
  3. de ieftinirea masinilor:
    Guvernul Romaniei si-a permis sa cumpere avioane second hand de import (F16 din Portugalia), ba chiar si fregate la mana a doua din Marea Britanie, ceea ce a dus la invechirea parcului national de avioane si nave. S-a sesizat presa de faptul ca Guvernul Romaniei nu plateste taxe de mediu pentru avioanele si fregatele importate? S-a pus problema ca polueaza si sunt nesigure in functionare? Nu. Doar pe bietii contribuabili a pus guvernul taxe de mediu, taxe de prima inmatriculare si altele... pasamite ca il doare de varsta parcului national de autovehicule!!!
    2017-06-13, 16:40:05 (adresa: 5.2.161.*)
Adauga comentariul tau:
* Nume: Email:

* Mesaj:

caractere rămase.

Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


Recomandat Curierul National
Ultimele comentarii:

Asta care s-a votat singur cel mai prost sinistru ...
Klaus Iohannis l-a desemnat pe Mihai Tudose (PSD) ca viitor premier

Pt nr 1: Nu se mai dau salarii la NEGRU pt ca si n ...
Impozitarea programatorilor: cine pierde, cine câştigă din noile modificări

E baiat bun, e seKURIST de-al nostru ! ...
Cine este Mihai Tudose, propunerea PSD de premier

Eu beneficiez de multi ani de scutire de impozit. ...
Impozitarea programatorilor: cine pierde, cine câştigă din noile modificări

Este de neconceput ca dupa succesele international ...
Cine este Mihai Tudose, propunerea PSD de premier

Top articole:

Afişează articolele cele mai:
Votate | Comentate | Expediate

Radio Sud

Alege TV

Tipografia de Sud
Orologia Primo minuto

Sumarul ediţiei: