Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (27) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




w

« Alte articole din categoria Auto

Unul dintre cei mai mari producători de componente auto ar putea intra curând în faliment

Auto



Data adaugarii: 2017-06-19

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Takata, compania japoneză celebră pentru airbag-urile cu probleme care se regăsesc pe maşinile a 19 mărci auto, va cere intrarea sub protecţia legii falimentului şi se va restructura, spun surse citate de Reuters. Din cauza defectelor de producţie au fost înlocuite zeci de milioane de airbag-uri din 2008 şi până în prezent.

Takata va anunţa săptămâna viitoare că intră sub protecţia legii falimentului, spun sursele, şi aşteaptă salvarea din partea companiei americane Key Safety Systems Inc, care va cumpăra o parte dintre activele companiei.
Publicaţia japoneză Nikkei scrie că grupul american va prelua operaţiunile Takata pentru 1,6 miliarde dolari şi va continua să producă airbag-uri, centuri de siguranţă şi alte componente.
Takata s-a înfiinţat în 1933 şi două decenii a produs sfori utilizate la paraşute, trecând apoi la producţia de centuri de siguranţă.
În anii ′80 familia Takata a decis să intre puternic în producţia de airbag-uri, dată fiind tradiţia în textile a companiei care acum are 40.000 de angajaţi şi fabrici inclusiv în România. 
Takata are datorii de peste 850 milioane dolari către constructorii auto şi aceştia sunt îngrijoraţi de faptul că mai sunt 20 de milioane de airbag-uri de înlocuit, însă Takata nu are cum să le producă repede şi recall-urile se vor prelungi până în 2019.
Scandalul airbag-urilor a pornit de la faptul că, din cauza unui grad de umiditate mai ridicat al capselor pirotehnice, pot exploda/declanşa mai puternic decât ar fi normal, aruncând schije spre oamenii aflaţi în maşină.
Datele arată că din cauza defectelor de fabricaţie au fost 16 decese şi 180 de persoane au fost rănite în accidente. Estimările de până acum arată că ar fi afectate 50 de milioane de maşini şi 100 de milioane de airbag-uri.
Honda este cel mai mare client al Takata şi încă din 2008 face rechemări din cauza defectelor de fabricaţie.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Asta care s-a votat singur cel mai prost sinistru ...
    Klaus Iohannis l-a desemnat pe Mihai Tudose (PSD) ca viitor premier

    Pt nr 1: Nu se mai dau salarii la NEGRU pt ca si n ...
    Impozitarea programatorilor: cine pierde, cine câştigă din noile modificări

    E baiat bun, e seKURIST de-al nostru ! ...
    Cine este Mihai Tudose, propunerea PSD de premier

    Eu beneficiez de multi ani de scutire de impozit. ...
    Impozitarea programatorilor: cine pierde, cine câştigă din noile modificări

    Este de neconceput ca dupa succesele international ...
    Cine este Mihai Tudose, propunerea PSD de premier

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie