Cumpără Acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (1) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Auto

Unul dintre cei mai mari producători de componente auto ar putea intra curând în faliment

Auto



Data adaugarii: 2017-06-19

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Takata, compania japoneză celebră pentru airbag-urile cu probleme care se regăsesc pe maşinile a 19 mărci auto, va cere intrarea sub protecţia legii falimentului şi se va restructura, spun surse citate de Reuters. Din cauza defectelor de producţie au fost înlocuite zeci de milioane de airbag-uri din 2008 şi până în prezent.

Takata va anunţa săptămâna viitoare că intră sub protecţia legii falimentului, spun sursele, şi aşteaptă salvarea din partea companiei americane Key Safety Systems Inc, care va cumpăra o parte dintre activele companiei.
Publicaţia japoneză Nikkei scrie că grupul american va prelua operaţiunile Takata pentru 1,6 miliarde dolari şi va continua să producă airbag-uri, centuri de siguranţă şi alte componente.
Takata s-a înfiinţat în 1933 şi două decenii a produs sfori utilizate la paraşute, trecând apoi la producţia de centuri de siguranţă.
În anii ′80 familia Takata a decis să intre puternic în producţia de airbag-uri, dată fiind tradiţia în textile a companiei care acum are 40.000 de angajaţi şi fabrici inclusiv în România. 
Takata are datorii de peste 850 milioane dolari către constructorii auto şi aceştia sunt îngrijoraţi de faptul că mai sunt 20 de milioane de airbag-uri de înlocuit, însă Takata nu are cum să le producă repede şi recall-urile se vor prelungi până în 2019.
Scandalul airbag-urilor a pornit de la faptul că, din cauza unui grad de umiditate mai ridicat al capselor pirotehnice, pot exploda/declanşa mai puternic decât ar fi normal, aruncând schije spre oamenii aflaţi în maşină.
Datele arată că din cauza defectelor de fabricaţie au fost 16 decese şi 180 de persoane au fost rănite în accidente. Estimările de până acum arată că ar fi afectate 50 de milioane de maşini şi 100 de milioane de airbag-uri.
Honda este cel mai mare client al Takata şi încă din 2008 face rechemări din cauza defectelor de fabricaţie.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    pa n vor ramane fara cetatenie, ...... ...
    100 de asociații își dau mâna pentru Centenar

    Centenarul destramarii tarii din care pleaca toti ...
    100 de asociații își dau mâna pentru Centenar

    aia din mijloc ...
    România, cea mai părăsită ţară din lume, după Siria

    8 tu din care parte esti? ...
    România, cea mai părăsită ţară din lume, după Siria

    raman votacii si politrucii, sa se fure intre ei! ...
    România, cea mai părăsită ţară din lume, după Siria

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie