Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Auto

5 businessuri în care merită să îți colantezi maşina

Auto



Data adaugarii: 2018-02-07

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Într-un business, în special dacă este la început de drum, colantarea mașinilor firmei poate să fie primul pas spre succes și recunoaștere, pentru întărirea brandului. Până nu demult, acest demers de marketing era făcut de către firmele mari care foloseau autocolant pentru o parte din flotă. În acest moment, colantarea mașinilor este chiar una dintre primele investiții pe care un business trebuie să le facă, atât pentru atragerea de noi clienți cât și pentru recunoașterea brandului.
 
În condiţiile în care piața de smartphone-uri din România este estimată undeva la 4,5 milioane de unități, costurile cu datele sunt din ce în ce mai mici iar rețelele wi-fi sunt din ce în ce mai multe și gratuite, mașinile cu autocolante auto pe care să fie trecute datele de contact, website-uri sau pagini de rețele sociale sunt aproape obligatorii. 

Autocolantarea trebuie să îndeplinească anumite condiții de calitate atât pentru manoperă cât și pentru folie. Autocolantul trebuie să fie de 70 microni grosime, să fie flexibil pentru a se putea aplica ușor pe curbele mașinii și să aibă adeziv polimeric. Acest tip de autocolant este rezistent în timp, nu se degradează de la schimbările climaterice (iarna-vara) și se poate spăla des. Pentru geamuri se poate folosi Window Grapfics care nu afectează vizibilitatea șoferului iar tipăritura se poate face la 1440 DPI.

1. Businessurile de servicii
Firmele care oferă servicii și ajung la ușa clientului cu mașina fără autocolant pierd foarte mult la capitolul încredere. Salopeta, uniforma angajatului precum și mașina personalizată atestă practic autenticitatea persoanei. Într-o lume din ce în ce mai nesigură, falsificarea unei legitimații este o banalitate. De aceea, o uniforma personalizată, un autocolant de cea mai bună calitate pus pe mașină, întregesc sistemul de identificare al angajatului și sporesc nota de profesionalism arătată clientului. 
 
2. Businessurile de catering
Firmele de catering sunt aproape obligate de circumstanțe să își colanteze mașinile. Numele firmei și numărul de telefon pot să fie ușor memorate de către participanții la traficpe mobile și folosite ulterior.
De asemenea, pizzeriile sau firmele cu meniuri cunoscute în mare parte, primesc multe comenzi la ora prânzului pentru că cineva a văzut mașina în trafic și a sunat direct.  

3. Magazinele online
Magazinele online au două câmpuri de luptă. Mediul online și cel offline. Pentru mediul offline, cel mai simplu, economic și de succes mod de a face magazinul cunoscut, este mașina cu autocolante auto. Fie că se fac livrări cu ea, fie ca doar se circulă cu ea, mașina oferă practic un panou publicitar în continuă mișcare. Ea face produsele cunoscute, arată aria de acoperire și oferă unui potențial client un plus de încredere. Acel cineva văzut pe internet există în realitate.

4. Taxi
Legislația în vigoare nu permite unui taxiu să funcționeze fără să aibă culoarea galben. Practic, toți taximetriștii sunt obligați să își vopsească sau să folosească autocolant pentru mașină. De aceea, taximetriștii sunt cei mai exigenți atât în alegerea autocolantului cât și în exploatarea lui. 

5. Firmele care fac livrări
Firmele care livrează atât pentru clienții proprii precum și pentru alte firme sunt și ele în categoria firmelor care ar trebui să colanteze flota de mașini. Fie că vorbim despre firme de curierat, de dealeri de produse sau de agenții de vânzări ai unor companii, toate aceste mașini au și ele nevoie de colantare auto. În clipa în care vezi mașina unui anumit distribuitor parcată în fața magazinului de la colț, știi sigur că s-a adus marfa nouă, proaspată. Nu de puține ori, când un agent de vânzări al unei firme a fost văzut lângă mașină, acesta a fost întrebat de anumite produse câștigând astfel un client.

Practic, indiferent de tipicul business-ului, toate firmele care se adresează direct clientului final, sunt B2C, ar trebui să își colanteze mașinile. Este o carte de vizită cu 4 roți și vizibilitate foarte mare.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    VILE SI PALATE, CA TOT OMU ...
    Începe primul târg imobiliar al anului: CE LOCUINȚE CAUTĂ BUCUREȘTENII ÎN 2018?

    Sa ne fereasca D-zeu de asa-zisele mariri salarial ...
    Un sindicat din educatie anunta ca va picheta Ministerul Muncii, miercuri si joi, dupa ce revolutia fiscala a afectat veniturile din invataman

    ceva din cota ue de la unguri? ...
    Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore

    hochei- -:RUSIA -sua:- -4 - 0 ...
    Anunţ de participare

    dar nimic despre genocidul padurilor facut de firm ...
    USR Caras-Severin: Ne opunem ferm intenţiei Romsilva de a impune un Plan de management care prevede scăderea suprafeţei strict protejată a Parcului Naţional Semenic-Cheile Caraş

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Fonduri Europene

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Specializat

    Politic

    Business Style

    Actualitate

    Turism

    IT&C

    Retail

    Auto

    Extern

    Util

    Publireportaj