Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Auto

Top 3 uleiuri de motor pe care să le folosești iarna

Auto


Sursa foto Autoatu.ro

Data adaugarii: 2018-02-07

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Mașina este un obiect de care astăzi nu ne mai putem despărți. Mergem cu ea des, aproape oriunde și oricând. De aceea, trebuie să o îngrijim cum se cuvine. Nu putem să nu îi facem reviziile la timp, nu putem să nu ii facem alimentarea cu un carburant de calitate sau să o spălam cât mai des. Ne folosim de ea zilnic asa că trebuie să o îngrijim. 
 
Dacă alegerea tipului de carburant nu este o problemă sau lichidul de parbriz îl cumpărăm cu ușurință și fără prea multe cunoștințe, situația se schimbă radical când vine vorba de uleiul de motor. Asta, pentru că uleiul de motor este cel care ne menține mașina funcțională mai mult timp, care îi asigură motorului hrana de care acesta are nevoie. 
Uleiul de motor este de 3 feluri ca și compoziție. Cel de minerale este cel mai ieftin și cel mai instabil pe termen lung. Cel semisintetic este cel care întrunește condițiile optime de calitate/ preț și cel sintetic care, având formula creeată în laborator, este cel mai stabil pe termen lung dar și cel mai scump. 
 
Înafara acestei clasificări a uleiului de motor, ele se mai împart și după gradele la care asigură o pornire în parametri a motorului. Fiind iarnă, motorul pornește mai greu, ca atare, uleiul de motor folosit trebuie să fie multigrad. Aceasta determină de fapt gradul de vâscozitate pe care uleiul trebuie să îl aibă.
 
Iată mai jos top 3 uleiuri de motor care sunt propice folosirii pe timpul iernii.

1. ULEI MOTOR RAVENOL TSI 10W40
 
Acest ulei Ravenol este un ulei sintetic în adevăratul sens al cuvântului.
El are în componență cel puțin 30% polialfaoleină (PAO). Realizează economie pe tot parcursul anului, nu doar iarna și este potrivit atât motoarelor pe benzină cât și celor pe motorină. Are pierderi reduse la capitolul evaporare chiar dacă are vâscozitate redusă deoarece a fost realizat utilizându-se cea mai nouă tehnologie de fabricație ce ține cont de diferența de temperaturi dintre anotimpuri.
 
Acest tip de ulei de motor Ravenol are o rezistență crescută deoarece este foarte stabil la oxidare, are foarte bune proprietăți dispersante și detergente.
 
Previne formarea depunerilor în camera de combustie și are o rezistență ridicată la abraziune.
Acest ulei Ravenol este o opțiune perfectă pentru iarnă. 

2. Ulei motor 10w40- Valvoline

Uleiul de motor 10w-40 este tot un ulei profesional sintetic integral și are un sistem de aditivi superior. Dincolo de consumul de combustibil redus, lubrifiantul Valvoline reduce semnificativ depunerile la motor. Este potrivit atât pentru benzină și motorină cât și pentru gpl.

3. ULEI MOTOR MOTUL 4100 TURBOLIGHT 10W40

Motul este unul dintre cei mai mari producători de ulei de mașină, cu o vastă experiență în domeniu. Ei au fost primii care au ieșit pe piață cu uleiuri 100% sintetice. Uleiul de motor Motul 4100 Turbolight 10w40 are proprietăți anti-oxidante ce asigură o vâscozitate constantă, elimină riscul calării motorului și reduce depozitele din cavitatea motorului. Gradul de vâscozitate SAE 10w-40 este perfect pentru iarnă, asigurând pornirea ușoară la temperaturi scăzute. Uleiul se potrivește perfect atât pentru benzină cât și pentru motorină.
 
Mașina trăiește mai mult și mai bine dacă propietarul ei face schimbul de ulei anual sau după 10.000 de km, are motorul mai sănătos și fiabil, consum mai mic și intrări în service mai puține. Un ulei de calitate, un ulei Ravenol spre exemplu, va amplifica toate calitățile mașinii și îi va asigura o fiabilitate de lungă durată.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    VILE SI PALATE, CA TOT OMU ...
    Începe primul târg imobiliar al anului: CE LOCUINȚE CAUTĂ BUCUREȘTENII ÎN 2018?

    Sa ne fereasca D-zeu de asa-zisele mariri salarial ...
    Un sindicat din educatie anunta ca va picheta Ministerul Muncii, miercuri si joi, dupa ce revolutia fiscala a afectat veniturile din invataman

    ceva din cota ue de la unguri? ...
    Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore

    hochei- -:RUSIA -sua:- -4 - 0 ...
    Anunţ de participare

    dar nimic despre genocidul padurilor facut de firm ...
    USR Caras-Severin: Ne opunem ferm intenţiei Romsilva de a impune un Plan de management care prevede scăderea suprafeţei strict protejată a Parcului Naţional Semenic-Cheile Caraş

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Fonduri Europene

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Specializat

    Politic

    Business Style

    Actualitate

    Turism

    IT&C

    Retail

    Auto

    Extern

    Util

    Publireportaj