Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Auto

Tot ce trebuie să știi când cumperi o mașină second-hand

Auto


Sursa foto: Droasca

Data adaugarii: 2018-04-19

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Alegerea între achiziționarea unui automobil nou mai slab ca marcă și unul second-hand, dar mai bun ca marcă, a fost întotdeauna extrem de dificilă. 
La noi în țară, românii preferă, din lipsă de bani, achiziția unei mașini second-hand. Există multe riscuri atunci când un cumpărător va merge în târg să-și ia o mașină. Așa că am făcut o listă cu detalii la care să te uiți prima dată când îți iei o mașină folosită.
Când achiziționezi un automobil la mâna a doua, un criteriu important este kilometrajul. Astfel, este important ca numărul de kilometri să parcurși să fie cel real. Pe piață există nenumărate service-uri care identifică dacă kilometrii au fost sau nu dați înapoi.
Caroseria trebuie și ea verificată. Un ochi avizat își va da seama dacă automobilul a fost sau nu revopsit. În cazul în care mașina a trecut printr-un proces de revopsire, sunt șanse mari să fi fost implicată într-un accident de circulație.
Schimbătorul de viteze poate fi și el un martor care să sugereze dacă automobilul a fost sau nu „muncit”. Astfel, de multe ori, uzura unui schimbător poate arăta dacă kilometrii parcurși de mașină sunt reali.
Evident, acest lucru se aplică doar în cazul în care capul schimbătorului de viteze nu a fost înlocuit.
Tapițeria ne va spune dacă proprietarul a fost sau nu grijuliu cu propriul automobil. În cazul în care scaunul de la șofer este rupt și bordul arată doar 50.000 de kilometri parcurși, este destul de clar că cel care vinde mașina nu este deloc sincer și a umblat la kilometraj.
La fel ca și schimbătorul de viteze, și volanul poate fi un martor de nădejde. Dacă acesta are multe urme de folosire, dar kilometrii din bord sunt extrem de puțini, este momentul în care potențialul cumpărător trebuie să-și pună un mare semn de întrebare.
Motorul trebuie și el verificat. Dacă nu avem la dispoziție niciun mecanic, ne putem uita noi pentru a observa dacă la evacuare motorul scoate fum alb de ulei ars. Totodată, trebuie observat dacă nu cumva există eventuale scurgeri de ulei. O ureche fină își va da seama dacă motorul scoate zgomote ciudate.

Pe baterie scrie data de fabricație a acesteia. Dacă bateria este mai veche de cinci sau șase ani, este un semn clar că trebuie înlocuită cât de curând de către noul proprietar. Și un astfel de acumulator nu este deloc ieftin.

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

  1. de :
    sa nu fie hybrida
    2018-04-19, 15:44:58 (adresa: 185.56.80.*)
  2. de :
    sa fie dizal, dinainte de 20.00, sub 100 mii km, dauna totala!
    2018-04-19, 16:48:46 (adresa: 83.103.229.*)
  3. de Hai sa facem ca afara :
    Cum este posibil ca intr- un oras ca Bucurestiul cu 1,7 milioane locuitori sa fie peste 2 milioane de masini din care peste 100.000 sunt inmatriculate in Bulgaria si au peste 20 de ani vechime. Cum vezi problema tovarasica Fierea ? Orice ai face , numai prostii care se simt , bucurestenii tot te vor arunca din cladirea Primariei pe care o intinezi. Inconstienta este meseria ta. Ai sange in pix si limiteaza numarul de masini care circula in Bucuresti. Exista metode care se pot lua din lumea civilizata . De fapt este cazul si a revolutiei din justitie: fiecare modificare sa aiba in paralel si articolul similar din justitia franceza , ca tot Franta este mentorul nostru. Si astfel romanii ar fi edificati. Dar nu se vrea. Se lasa niste tovarasi ca Iordache, Nicolae si Nicolicea- Nikolski sa cante fals intentionat.
    2018-04-19, 17:18:31 (adresa: 109.98.38.*)

Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


Recomandat Curierul National
Ultimele comentarii:

PANA SE VA DEFINITIVA IMPLEMENTAREA GLOBALIZARII S ...
Analist american: „E vremea să facem curat în România! SUA trebuie să sancționeze clar politicienii români corupți şi să elimine astfel influenţa lui Putin”

Din investițiile în armament și dezvoltarea lui ...
SUA: Bugetul Pentagonului pe 2019 depășește 700 miliarde de dolari

Perplex ???Cum ??? Să vină HULIGANUL să pună - ...
Andreea Paul (INACO): Rata efectivă de absorbție a banilor europeni la sub 1% pentru capitalul uman românesc și pentru dezvoltare regională în august 2018 te lasă perplex

Huliganii de la BUTOANE : genereazä huliganii din ...
Lovitură pentru guvernul DĂNCILĂ! Dezvaluiri incendiare despre planurile instaurării dictaturii în România! Măcelul aplicat de jandarmi confirmă totul

ue este comunism ...
Crește presiunea Uniunii Europene asupra Poloniei

Top articole:

Afişează articolele cele mai:
Votate | Comentate | Expediate

Radio Sud

Tipografia de Sud
Orologia Primo minuto

Sumarul ediţiei:

IT&C

Auto

Piata artei