Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Business Style

3 ponturi de nutriție pentru sportivii de weekend

Business Style


Sursa foto: pixabay.com

Data adaugarii: 2018-05-24

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Dacă vrei să urmezi o dietă specială, ce se poate îmbina de minune cu programul de antrenamente pe care îl urmezi, atunci nu trebuie decât să citești acest articol până la capăt, pentru a ști ce trebuie să faci în această privință. 

Pentru a te bucura de cele mai bune rezultate, nu doar ce mănânci este important, ci și modul în care îți prepari mâncarea, regularitatea cu care mănânci în decursul unei zile, modul în care îmbini mesele cu orele de sport, somnul și activitățile de la birou etc 

Sfatul unui nutriționist este extrem de important, pentru că un specialist îți va oferi exact informațiile de care ai nevoie pentru a începe chiar acum dieta, în funcție de kilogramele pe care le ai, vârstă sau ocupație. Iată ce trebuie să faci pentru a manca exact ca un sportiv de performanță: 

Niciodată sport pe stomacul gol 
 
Nu te duce niciodată la sala de antrenamente fără să mănânci înainte ceva. Este o regulă pe care toți sportivii de performanță o respectă cu sfințenie, înaintea fiecărui antrenament. Așa că așează-te la masă și bucură-te de ceva gustos, ce îți oferă un aport benefic de calorii pentru efortul fizic pe care il vei face. Si nu uita, hidratarea este la fel de importantă.
 
Micul dejun este vital
 
Masa de dimineață nu trebuie sărită în absolut nicio zi, pentru că te umple cu energie pentru programul de antrenament pe care trebuie să îl urmezi mai târziu. Un mic dejun bazat pe proteine și vitamine din fructe este esențial pentru fiecare sportiv, amator sau de performanță, iar faptul că mănânci dimineața îți va răpi din tentația de a mai mânca apoi la fel de mult, pe întreaga durată a zilei. Din meniul tău pentru micul dejun nu trebuie să lipsească nici ouăle fierte, pâinea prăjită și sucul de portocale, pentru un plus de energie, chiar de la prima oră.
 
 
Alimente bogate in fier 
 
Lipsa de fier din organism nu doar că îți oferă o stare de apatie și moleșeală, dar influențează în mod negativ și randamentul din timpul sesiunii tale de mișcare. De aceea, îți recomandăm să mănânci cu regularitate alimente bogate în fier, precum pește, migdale, fasole, spanac, carne roșie. Reține că organismul nu poate procesa mai mult fier decât este necesar, de aceea, trebuie să incluzi în mesele tale cu alimente bogate în fier și fructe, legume sau lichide bogate în vitamina C, pentru o mai bună absorbție a fierului în organism. 

Dacă vrei să ai rezultate în urma mișcării pe care o practici cu regularitate, nutriția este un lucru de care trebuie să ții cont. Pentru cele mai bune rezultate, îți recomandăm o întâlnire cu un nutriționist, care îți poate spune exact tot trebuie să afli, pentru o nutriție exact pe măsura nevoilor tale. Dacă banii însă nu îți ajung acum pentru nutriționist și suplimente nutritive, intră pe VivaCredit.ro și aplică online pentru un Credit Până la Salariu

Poți accesa un împrumut rapid de până la 2000 de lei, iar banii îți sunt transferați în cont în cel mai scurt timp. Nu trebuie să mai pierzi vremea cu giranți sau garanții, iar partea cea mai frumoasă este că returnezi suma fără niciun fel de dobândă, daca esti la primul imprumut Viva Credit. 
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    4 faci furt de expresie jigodie= huligan adresata ...
    Un călător s-a aruncat în fața metroului, dar nu a fost rănit

    5 tu nu ai deloc ...
    Veste soc despre plata pensiilor: Ce trebuie să facă urgent toți pensionarii români

    pisha: deci tu o ai mai mica decat inflația! ...
    Veste soc despre plata pensiilor: Ce trebuie să facă urgent toți pensionarii români

    decat ca tot la parnaie ma pensionez! ...
    Lovitură pentru guvernul DĂNCILĂ! Dezvaluiri incendiare despre planurile instaurării dictaturii în România! Măcelul aplicat de jandarmi confirmă totul

    dragnea, infractorul criminal, analfabetul sef, vo ...
    Un călător s-a aruncat în fața metroului, dar nu a fost rănit

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: