Cumpără Acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (2) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Eveniment

Somonul şi macroul, campioni în topul peştelui în România

Eveniment



Data adaugarii: 2017-04-21

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Anul trecut, vânzările de somon au totalizat aproximativ 210 milioane de lei, iar cele de macrou circa 157 de milioane de lei
Din punct de vedere al volumelor, campion este macroul, cu 31.500 de tone cumpărate
Topul peştilor preferaţi este completat de merluciu şi cod alb

Somonul şi macroul rămân, în continuare, campionii absoluţi în preferinţele în materie de peşte ale românilor, conform datelor Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România şi dezvoltator al brandului Alfredo Seafood. 
Potrivit acestora, vânzările de somon şi macrou au crescut cu 5% în 2016 faţă de anul precedent, iar clasamentul soiurilor de peşte preferate de români, din punct de vedere al valorii vânzărilor, este completat de merluciu şi cod alb. Fructele de mare sunt şi ele din ce în ce mai apreciate pe plan autohton. 
În 2016, somonul şi macroul au fost lideri pe piaţa de peşte din punct de vedere valoric: somonul, cu vânzări ce au totalizat aproximativ 210 milioane de lei, şi macroul, pe care românii au cheltuit circa 157 de milioane de lei. Din punct de vedere al volumelor, campion este macroul, cu 31.500 de tone cumpărate, conform datelor Romfood Trading.
Tendinţele pieţei se oglindesc şi în portofoliul de produse Alfredo Seafood, unde, din punct de vedere al valorii, topul este acelaşi ca la nivelul întregii pieţe de peşte din România. Situaţia se păstrează şi în ceea ce priveşte volumele vândute, iar macroul ocupă poziţia de lider, cu 3.
000 de tone vândute anul trecut de către Romfood Trading în reţelele de magazine tradiţionale, pe canalele de vânzare IKA, cât şi pe segmentul HoReCa. 
„Odată cu scăderea TVA-ului, asistăm la o creştere a calităţii produselor cumpărate, care primează mai des decât înainte, în faţa cantităţii. Românii sunt mult mai atenţi la ceea ce cumpără, la provenienţă, citesc cu atenţie etichetele, aleg preparate care sunt gata curăţate şi ambalate după tehnologii moderne, care le păstrează prospeţimea şi nutrienţii”, a declarat Mihai Cristian Dărmănescu, director general al Romfood Trading. 

Vânzări cu circa 30% mai mari în perioada postului

Postul Paştelui şi postul Crăciunului sunt perioadele cu cele mai mari vânzări de peşte de-a lungul întregului an. Potrivit estimărilor Romfood Trading, consumul de peşte a înregistrat o creştere de 30 %, atât în perioada martie - aprilie, cât şi în noiembrie - decembrie 2016, adică în timpul postului. 
Pe durata posturilor, în 2016, cele mai cumpărate soiuri de peşte au fost în continuare somonul, macroul, merluciul şi codul, provenite din captură şi acvacultură din afara ţării, congelate sau proaspete, cât şi soiuri din producţia autohtonă cum sunt: crapul, păstrăvul, sângerul, carasul sau novacul. 

Alfredo Seafood se află în top trei mărci reprezentative pe piaţa de peşte şi fructe de mare din România, pe locul al doilea pe segmentul fructelor de mare şi al treilea pe partea de peşte congelat. 
Romfood Trading se află printre primele companii de pe piaţă, atât din punct de vedere al volumului, cât şi al valorii produselor comercializate, cu game extinse atât în formă congelată, cât şi proaspătă. Compania investeşte în inovaţie, introducând pe piaţă conceptul de peşte proaspăt ambalat în atmosferă modificată (MAP). 
De asemenea, una dintre cele mai importante investiţii ale anului trecut, care va continua şi în 2017, este în gama de produse „ultra proaspete”, peşte şi fructe de mare extrem de proaspete, abia capturate, care ajung la raft într-un interval cuprins între 10 şi 60 de ore de când a fost prins.

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    ANU ASTA VA DUBLAM SALARU SI VA TRIPLAM TAXELE, CO ...
    Trecerea CAS şi CASS de la angajator în sarcina angajaţilor: o măsură bună sau rea?

    CINE MAI CREDE POVESTILE VANATORESTI CU UCENICIA? ...
    Ucenicia, o şansă pentru tineri

    O TAMPENIE ! ...
    Trecerea CAS şi CASS de la angajator în sarcina angajaţilor: o măsură bună sau rea?

    Contactat telefonic de Curierul Naţional, Radu Go ...
    Ucenicia, o şansă pentru tineri

    Mare rusine pentru Romania , care in decembrie 194 ...
    Ministrul Muncii: Pensiile speciale vor fi eliminate printr-o lege

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Actualitate

    IT&C

    Piata artei

    Extern