Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (5) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria IT&C

Invidia faţă de prietenii online îi deprimă pe utilizatorii de social media

IT&C - Adrian Ungureanu / [email protected]
(citeste alte articole de acelasi autor »)




Data adaugarii: 2017-01-09

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Reţelele de socializare sunt locuri în care oamenii tind să arate, în marea parte a timpului, lucrurile cu care se mândresc, lucrurile care îi fac fericiţi, cum se distrează, ce bine o duc şi aşa mai departe. Adevărate sau nu, aceste lucruri îi pot influenţa pe ceilalţi din cercurile de prieteni.
Rezultatele celui mai recent studiu Kaspersky Lab arată, însă, că social media le lasă oamenilor un gust amar. Goana după aprecieri joacă un rol central în acest sentiment, 42% spunând că sunt invidioşi când prietenii lor primesc mai multe aprecieri decât ei. În plus, cercetarea arată că utilizatorii resimt invidie atunci când văd vieţile aparent mai fericite ale prietenilor lor, pe reţelele de socializare.
În cadrul unui sondaj la care au participat 16.750 de persoane din toată lumea, Kaspersky Lab a scos la iveală frustrarea oamenilor referitoare la social media. Utilizatorii rămân, din diverse motive, de multe ori cu emoţii negative, după ce petrec timp pe reţelele de socializare.
Utilizatorii intră pe aceste reţele din motive pozitive şi pentru a se distra. Cei mai mulţi (65%) le folosesc pentru a păstra legătura cu prieteni şi colegi şi pentru a vedea postări amuzante (60%). De asemenea, oamenii petrec destul de mult timp aici pentru a-şi crea profilul digital şi a-l umple cu tot felul de momente frumoase, postând lucruri care îi fac să zâmbească (61%) şi spunându-le celor din lista de prieteni ce bine se distrează în vacanţe (43%). 
Dacă nu este deloc surprinzător că 72% dintre utilizatori sunt deranjaţi de publicitatea care a devenit agresivă şi le întrerupe comunicările online, există, totuşi, motive suplimentare de frustrare.
În ciuda dorinţei de a avea sentimente pozitive în urma interacţiunilor pe reţelele de socializare, atunci când văd postările fericite ale prietenilor - despre vacanţe, hobby-uri şi petreceri, utilizatorii rămân deseori cu sentimentul amar că alţii se bucură de viaţă mai mult decât ei. De exemplu, 59% dintre respondenţi s-au simţit nefericiţi când au văzut fotografiile prietenilor de la o petrecere la care nu au fost invitaţi, iar 45% au mărturisit că pozele din vacanţă ale prietenilor au avut o influenţă negativă asupra lor. Mai mult, 37% dintre participanţi au spus că, uitându-se la postările lor anterioare, făcute în momente fericite, au senzaţia că trecutul era mai bun decât viaţa lor din prezent.

Mulţi utilizatori au avut de gând să-şi închidă conturile

O cercetare anterioară a arătat, de asemenea, frustrarea oamenilor legată de social media, 78% dintre cei intervievaţi spunând că au luat în calcul posibilitatea de a renunţa la conturile de pe reţelele de socializare. Singurul lucru care îi face pe oameni să rămână este frica de a nu-şi pierde amintirile digitale, cum sunt fotografiile, precum şi contactul cu prietenii. Păstrarea legăturii cu prietenii poate fi, într-adevăr, o problemă dificil de rezolvat, dar Kaspersky Lab lucrează pentru a găsi o soluţie care să îi ajute pe utilizatori să îşi păstreze amintirile digitale. 
„Legătura noastră cu reţelele de socializare a ajuns într-un cerc vicios. Vrem să mergem pe platformele preferate pentru a le spune persoanelor din lista de contacte despre lucrurile pozitive din viaţa noastră - ceea ce ne facem să ne simţim bine. Dar realitatea este că toată lumea face acelaşi lucru, aşa că, atunci când intrăm în contul nostru, suntem bombardaţi de imagini cu prietenii noştri care se distrează. Şi ni se pare că aceştia se bucură de viaţă mai mult decât noi. E simplu să vezi de ce este acesta un motiv de deprimare şi de ce atât de mulţi se gândesc să renunţe la conturile de pe reţelele de socializare. Problema este că utilizatorii se simt prinşi în capcană, pentru că au atât de multe amintiri frumoase păstrate aici şi nu vor să piardă accesul la ele”, spune Evgeny Chereshnev, Head of Social Media la Kaspersky Lab.
Pentru a-i ajuta pe oameni să decidă fără constrângeri dacă vor să-şi păstreze conturile pe reţelele de socializare sau nu, fără să-şi piardă amintirile digitale, Kaspersky Lab dezvoltă o nouă aplicaţie - FFForget le va permite utilizatorilor să îşi facă backup la toate amintirile lor de pe reţelele de socializare pe care le folosesc şi să le păstreze într-un container sigur, criptat. Astfel, vor avea libertatea să renunţe la orice reţea atunci când doresc, fără să piardă ceea ce le aparţine - viaţa lor digitală.
 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    astazi referendum in Lombardia si Veneto pt inde ...
    Confruntarea dintre Barcelona și Madrid, pe cale să se agraveze

    pe cand o perchezitii la offshore ...
    60 de percheziții în dosare de infracțiuni economice

    pe cand una cu Avram Iancu? ...
    Monedă din argint cu tema Laureați ai Premiului Nobel originari din România – Elie Wiesel

    erata LUAT ...
    Lemnul de foc s-a scumpit cu peste 60%

    v au laut lemnu austriecii!!! ...
    Lemnul de foc s-a scumpit cu peste 60%

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Actualitate Companii

    Politic