Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (26) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria IT&C

Apple dă în judecată Swatch după ultima campanie publicitară a producătorului de ceasuri

IT&C



Data adaugarii: 2017-04-20

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

Apple a consacrat motto-ul „Think different” (Gândeşte diferit) în perioada 1997-2002. Acum cei de la Swatch au decis să folosească un pic diferit acest slogan, transformându-l în „Tick Different” (Ticăieşte diferit), scrie mobile-news.ro.
În primul rând este o reciclare interesantă a vechiului slogan Apple, dar în acelaşi timp pare şi un fel de ironie la adresa companiei din Cupertino.

Stiri similare:

» Profitul brut şi veniturile bavarezilor, peste estimările pieţei în primul trimestru din 2017
» Profitul brut şi veniturile bavarezilor, peste estimările pieţei în primul trimestru din 2017
» Campanie de promovare a Programului Operațional pentru Pescuit și Afaceri Maritime 2014-2020 (Comunicat)

Astfel, producătorul iPhone a decis să-i dea în judecată pe cei de la Swatch, care au folosit acest slogan în ultima campanie publicitară.
Cei de la Swatch spun că nu au avut nicio intenţie nici să ironizeze Apple, nici să copieze sloganul şi că totul este o pură coincidenţă. Destul de greu de crezut că este doar o coincidenţă, ţinând cont de cât de mulţi bani bagă aceste companii în marketing şi advertising.
CEO-ul Swatch, Nick Hayek, a mers mai departe şi a justificat alegerea acestui slogan inspirându-se dintr-o campanie şi mai veche a Swatch, din anii ’80, când a folosit sloganul „Always different, always new”.
Apple a dat în judecată Swatch în Elveţia şi trebuie să demonstreze că cel puţin 50% dintre consumatorii care au văzut această campanie ar fi crezut că este un produs Apple. În aceste condiţii misiunea ar putea fi destul de simplă pentru compania americană, numai ca sondajele să fie făcute de o companie credibilă.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    de ce nu cu 130%, 300% sau 3000%?! ...
    Camera: Comisiile de specialitate au aprobat marirea salariilor primarilor si viceprimarilor cu 30%

    daca n-au avut mamaliga vartoasa! ...
    Cele mai mari cinci universitati din Romania avertizeaza in legatura cu "derapajele" din Educatie

    de ce nu-l cheama la procuratura, sa ”verse” t ...
    Dan Andronic: Întâlnirea din noaptea alegerilor din 2009 a fost "o celulă de criză". Coldea și Kovesi ar fi venit la invitație lui George Maior

    daca nu era penala, o mai numea?! ...
    Gabriela Firea a numit la conducerea Spitalului Colentina o persoană cu probleme legale: "Au fost eliberate rețete fictive. Voi sesiza DIICOT"

    n-ar putea sa-i revoce suspendarea?! ...
    Instanta suprema decide daca admite contestatia la executare a lui Liviu Dragnea in dosarul "Referendumul"

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Politic

    Actualitate

    IT&C

    Transporturi