Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria IT&C

Se lansează Atelierul de SEO, concept unic în România

IT&C


Sursa foto: Startup Cafe

Data adaugarii: 2018-01-12

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


SEO este, de mulţi ani, unul dintre cele mai importante canale de marketing online, cu un număr de căutări pe Google de pe telefonul mobil aproape dublu faţă de acum 2 ani. La nivel mondial, 40% din traficul pe care îl generează un website provine din căutările naturale ale Google, iar site-urile plasate pe primele 5 locuri în urma căutărilor primesc două treimi din totalul traficului organic. 

În acest context, una dintre cele mai importante agenţii SEO din România, Target Web, lansează Atelierul de SEO, prin intermediul căruia va sprijini antreprenorii, webmasterii şi alte persoane implicate în marketingul online să optimizeze afacerile în motoarele de căutare. “Practic, experţii de la Target Web vor răspunde întrebărilor legate de SEO, venite de la utilizatorii care altfel ar plăti bani grei pentru aceste informaţii unor consultanţi SEO. Astfel, agenţia noastră doreşte să ajute un număr cât mai mare de utilizatori care încă nu au experienţa necesară de a realiza unele servicii SEO, sau care doresc să se documenteze mai bine în acest domeniu destul de dificil sau pe cei care doresc să lanseze un business online. Atelierul de SEO poate fi o resursă utilă şi pentru cei care au deja business-uri online şi doresc să îşi consolideze cunoştinţele în SEO”, explică Iulian Ghişoiu, CEO al Target Web.

SEO se bazează pe trei piloni: relevanţa cuvintelor-cheie, autoritatea website-ului şi comportamentul utilizatorilor

Conform SmartInsights, peste 6,5 miliarde de cuvinte sunt căutate zilnic în motoarele de căutare, 77% dintre căutări fiind pe Google, aspect pe care mulţi experţi SEO îl speculează şi manipulează conţinutul website-ului astfel încât din ce în ce mai mult trafic organic să ajungă către ei, prin procesul de SEO sau Search Engine Optimization. 
“SEO se bazează, întâi de toate, pe trei piloni: relevanţa cuvintelor-cheie, autoritatea website-ului şi comportamentul utilizatorilor. Relevanţa cuvintelor-cheie se poate stabili în urma unei cercetări pe Google Analytics sau Google Trends şi analizarea tuturor cuvintelor-cheie care ne definesc business-ul sau website-ul, ca mai apoi să le încadrăm şi să le ancorăm în tot conţinutul website-ului nostru.
De cealaltă parte, autoritatea website-ului nostru este dată de citarea de către alte website-uri mai puternice.
Dacă un portal de ştiri, cu un calificativ Google foarte bun, ne citează, automat site-ul nostru este tras şi el în sus prin procesul de asociere. Într-un final, în procesul de SEO, mulţi neglijează fix elementul care contează poate cel mai mult: factorul uman, care este tradus prin comportamentul utilizatorilor. Acest ultim pilon dă mari bătăi de cap unui expert SEO, deoarece este o variabilă foarte fluctuantă şi pe care trebuie să o cercetăm secundă de secundă, astfel încât munca noastră să nu fie în zadar. Noi folosim mai multe programe care monitorizează, evaluează şi cuantifică mereu comportamentul utilizatorilor şi realizăm rapoarte pe care le sincronizăm cu ceilalţi doi piloni, astfel încât să obținem rezultatele cele mai bune”, declară Iulian Ghişoiu, CEO al Target Web şi coordonatorul Atelierului SEO.
În fiecare săptămână, experţii de la Target Web vor răspunde cât mai detaliat la întrebările utilizatorilor printr-o sesiune video, pe care o vor publica pe Atelierul de SEO -  http://www.targetweb.ro/atelierul-de-seo/
Iulian Ghişoiu este unul dintre veteranii SEO din România, cu o experienţă de peste 12 ani în acest serviciu de marketing online din ce în ce mai căutat. A contribuit la creşterea unor brand-uri de la cel mai mic nivel, şi până la stadiul de lideri în nişele în care activează:  e-commerce, industrie, servicii etc.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    premieri in romania = pampersii lui dragnea! ...
    Premierul interimar Mihai-Viorel Fifor a participat la şedinţa Centrului Naţional de Conducere Integrată din MAI

    decat ca din banii de japca nu facem drumuri! ...
    Fiscul ne pune iar pe drumuri

    dragnea va conduce mafia chiar si din parnaie! ...
    Reacţii externe la demisia prim-ministrului

    dracNEA SA VA IA DE PiSD-ei BORFASI SI BORATI CE P ...
    Reacţii externe la demisia prim-ministrului

    Oferim tuturor o posibilitate reala si extrem de a ...
    Pescuitul electric în Europa - subiect al unor aprinse dezbateri şi supus la vot în Parlamentul European

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: