Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Poate face fata sistemul de urgenta din Romania unui cutremur asemanator celui din 1977?

DA - Comentati ca sa explicati
NU- Comentati ca sa explicati
NU STIU/ NU RASPUND

Comentarii (27) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Retailerii online se aşteaptă la creşteri semnificative în următoarele săptămâni

Retail



Data adaugarii: 2017-02-10

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

ARMO: Magazinele online aşteaptă vânzări cu până la 80% mai mari pentru sărbătorile din februarie şi din martie
Această creştere va fi stimulată de cumpărăturile de cadouri de Ziua Îndrăgostiţilor, Dragobete şi 1 şi 8 martie
 
Magazinele online, membre în Asociaţia Magazinelor Online, anunţă suplimentarea stocurilor de produse pentru Sfântul Valentin, Dragobete, 1 şi 8 martie şi estimează vânzări cu până la 80% mai mari. „Magazinele membre ARMO au pregătit o gamă variată de cadouri potrivite pentru Sf. Valentin şi Dragobete, cât şi pentru perioada 1-8 martie. Comerţul online oferă o modalitate facilă de a accesa o gamă largă de produse din confortul propriei case, precum şi preţuri şi servicii mai bune. Încurajăm clienţii să achiziţioneze produse de la magazinele româneşti cunoscute”, a declarat Florinel Chiş, directorul executiv al ARMO.
Cele mai mari vânzări sunt aşteptate în categoria bijuteriilor, cosmeticelor, lenjeriei intime şi cadourilor. „Estimăm o creştere de 80% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În primul trimestru din 2016 am avut vânzări de 350.000 euro, media pe comandă fiind de 180 lei. Am pregătit stocuri consistente pentru cele mai bine vândute şi, în mod special, pentru produsele de culoare roşie, specifice acestei perioade”, a declarat Cristina Vasile, fondator SevenSins. Potrivit acesteia, „din experienţa anilor trecuţi, luna ianuarie reprezintă reînnoirea stocurilor pentru lunile februarie şi martie.
Luna februarie este cea mai bună lună din an din punct de vedere al vânzărilor, dar şi martie, produsele SevenSins fiind cadouri ideale pentru această perioadă”, a mai explicat Cristina Vasile.
 
Retailerii anunţă campanii personalizate
 
Totodată, unele dintre magazine anunţă campanii personalizate, dar şi colecţii dedicate. „Pentru sărbătorile de 1-8 martie, precum şi pentru cea de Sf. Valentin vom avea campanii personalizate, active cu cel puţin 10 zile înainte pentru a oferi timp clienţilor să prospecteze şi să comande produsele dorite”, a declarat Silvia Amariţei, general manager Carespot. „Estimăm o creştere cu cel puţin 25% a comenzilor în această perioadă faţă de acelaşi interval al anului trecut, ceea ce se traduce într-un volum cu 55% mai mare, datorită faptului că avem un portofoliu de produse compatibile cu specificul sărbătorilor”, a mai adăugat Amariţei, a declarat Eugen Răşoiu, director general Borealy.ro.
Pentru clienţii care doresc să facă achiziţii online în afara ţării, în spaţiul european, Centrul European al Consumatorilor din România le oferă asistenţă pentru a soluţiona eventualele probleme, dar şi sfaturi de achiziţie. „Orice decizie ar trebui să înceapă cu o căutare, apoi, opţional, compararea diferitelor oferte. Reglementările în domeniul comerţului online prevăd elemente obligatorii pe care magazinele care vând produse sau servicii online trebuie să le ofere despre produs, înainte de a se încheia un contract online, şi care ajută la decizia de achiziţie: principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, preţul acestora, perioada de valabilitate a ofertei sau a preţurilor, costul de utilizare a mijloacelor de comunicaţie la distanţă, modalităţile de plată, livrare, executare, procedura magazinului de soluţionare a reclamaţiilor, termenul de retragere şi formularul tipizat de retragere, existenţa unei garanţii legale, durata contractului. Specific achiziţiilor online este faptul că, pentru majoritatea contractelor, există dreptul de a retrage în termen de 14 zile calendaristice, fără a oferi vreo explicaţie şi fără penalităţi, în afara celor stabilite prin lege”, a declarat Irina Chiriţoiu, directorul Centrului European al Consumatorilor din România.
Printre magazinele membre ARMO se numără: AVStore, F64, Elefant, FashionUp, evoMAG, SevenSins.ro, eMAG, PC Garage, Fungift, Animax.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Zice bine baiatul asta cu medicamentele. Dar nimen ...
    Vlad Voiculescu: „Managementul spitalelor trebuie profesionalizat, depolitizat“

    Mai fratilor , primarul asta e chiar batut in cap. ...
    „Nu l-am votat pe Iohannis, nu vreau să-mi ia el apărarea”. Primarii PSD au intrat în conflict cu premierul Sorin Grindeanu

    inteleg ca mama nu a fost vaccinata si a transmis ...
    O fetiță de patru luni a murit la Craiova din cauza rujeolei

    jermania is face armata secreta cu vreo doi supusi ...
    Manchester isi panseaza ranile. Nou bilant al victimelor:22 morti si 64 raniti, unii in stare grava. Ancheta face progrese. Arestari in Anglia si Libia

    datorita sultanei anjela a jermaniei. ...
    Atac terorist la Manchester. Campania pentru alegerile legislative a fost intrerupta

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Alege TV

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Finante Banci

    Actualitate Companii

    Politic

    Actualitate