Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Metro Cash & Carry Romania lansează o nouă campanie de promovare

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



www.businessmagazin.ro

Data adaugarii: 2018-02-09

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


METRO Cash & Carry România lansează campania dezvoltată pentru promovarea programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat în urmă cu 2 ani.
 
Campania de anul acesta propune o abordare mai prietenoasă, susținută de șarmul lui Pavel Bartoș. Aceasta debutează cu un spot tv  în care Pavel descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Atitudinea sa pozitivă și notele proprii de umor își pun amprenta asupra întregii interacțiuni.

„Am apelat la șarmul și umorul lui Pavel Bartoș pentru că ne-am dorit să explicăm pe înțelesul tuturor beneficiile programului <<Cumperi mai mult plătești mai puțin pe bucată>>, pe care l-am lansat acum doi ani din dorința de a ajuta afacerile independente să aibă succes. Astfel, arătăm, încă o dată, că METRO România înțelege nevoile și dorințele clienților săi și le recompensează eforturile și implicarea.
”, afirmă Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

Pentru următorii doi ani, Pavel Bartoș va promova alături de METRO România programul “Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Pe lângă componenta TV, programul va beneficia de un mix media format din: OOH, digital, PR, instore.
 
 Despre METRO Cash & Carry 
 
Metro este un retailer european, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. Grupul operează în aproximativ 2.200 de locații, din 32 de țări.
Diviziile din cadrul grupului Metro sunt: METRO Cash & Carry, Makro Cash & Carry hipermarket-urile Real, Media Markt și Saturn — principalele centre de electronice din Europa — și magazinele universale Galeria .
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Cu siguranță o să fie mai bine după privatizar ...
    RATB devine societate pe acţiuni

    Jigodia pitica, slugoiul chioromanului betiv, a fa ...
    Romania a avut cele mai multe cazuri de rujeola din Europa, in 2017, conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii

    CONCRET: O !!! ȘEFII NU FAC PROIECTE : DAU INDICA ...
    Prim-ministrul României, Viorica Dăncilă, a avut ieri o întrevedere cu comisarul european pentru Politica regională, Corina Creţu

    decat , barbat sa nu fii. ...
    Se lansează Federaţia Patronatelor Femeilor Antreprenor, cea mai puternică entitate asociativă feminină din România

    la puscarie cu ei ...
    Romania a avut cele mai multe cazuri de rujeola din Europa, in 2017, conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: