Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (3) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Metro Cash & Carry Romania lansează o nouă campanie de promovare

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



www.businessmagazin.ro

Data adaugarii: 2018-02-09

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


METRO Cash & Carry România lansează campania dezvoltată pentru promovarea programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat în urmă cu 2 ani.
 
Campania de anul acesta propune o abordare mai prietenoasă, susținută de șarmul lui Pavel Bartoș. Aceasta debutează cu un spot tv  în care Pavel descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Atitudinea sa pozitivă și notele proprii de umor își pun amprenta asupra întregii interacțiuni.

„Am apelat la șarmul și umorul lui Pavel Bartoș pentru că ne-am dorit să explicăm pe înțelesul tuturor beneficiile programului <<Cumperi mai mult plătești mai puțin pe bucată>>, pe care l-am lansat acum doi ani din dorința de a ajuta afacerile independente să aibă succes. Astfel, arătăm, încă o dată, că METRO România înțelege nevoile și dorințele clienților săi și le recompensează eforturile și implicarea.
”, afirmă Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash & Carry România.

Pentru următorii doi ani, Pavel Bartoș va promova alături de METRO România programul “Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Pe lângă componenta TV, programul va beneficia de un mix media format din: OOH, digital, PR, instore.
 
 Despre METRO Cash & Carry 
 
Metro este un retailer european, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. Grupul operează în aproximativ 2.200 de locații, din 32 de țări.
Diviziile din cadrul grupului Metro sunt: METRO Cash & Carry, Makro Cash & Carry hipermarket-urile Real, Media Markt și Saturn — principalele centre de electronice din Europa — și magazinele universale Galeria .
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Autoritățile locale : n-are WC-URI publice,st. ...
    Comisarul Corina Cretu solicita autoritatilor locale să acceseze sursele de finanțare ale Comisiei Europene

    Decat baze rusesti si modelul de viata comunist , ...
    O nouă bază militari cu soldaţi NATO în România

    PERMIS = ȘPAGĂ = MOARTE !!! ...
    Trupurile neînsuflețite ale celor 9 români morți în accidentul din Ungaria au fost repatriate

    Să truțuliți bine ȚIGARETA !!! ...
    Peste 35.000 pachete țigări confiscate la frontiera de nord a României

    GDPR să nu secretizeze : INJUSTIȚIA, CORUPȚIA; ...
    Escrocheria GDPR: Ce riscuri apar odată cu noile reglementări privind protecția datelor

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: