Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Ce ceasuri au cumpărat românii în 2017 și ce bugete au alocat pentru achizițiile personale și ceasurile oferite cadou

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Gabriel Preda PR Consultant

Data adaugarii: 2018-02-12

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


375 de lei este prețul mediu al unui ceas achiziționat de pe WatchShop.ro
Bugetul alocat pentru un ceas oferit cadou a fost de 460 de lei
Cel mai scump ceas vândut anul trecut pe WatchShop.ro: Seiko Astron, bărbătesc, în valoare de 14.400 de lei 

 Românii își doresc ceasuri în tendințe, cu mecanisme de calitate, de la branduri mid-level și mass-market și pentru a căror achiziție sunt dispuși să aloce un buget mediu de 375 de lei per produs, potrivit unei analize WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbătești, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice și cele pentru copii.
 
Cei mai mulți clienți au cumpărat ceasuri din categoriile mid-level, cu prețuri cuprinse între 301 lei și 800 de lei (reprezentând 45% din totalul achizițiilor) și mass-market, cu prețuri sub 300 de lei (40%). Restul de 15% dintre ceasurile cumpărate de clienții WatchShop fac parte din categoria premium, cu prețuri ce depășesc 800 lei.
„Valoarea medie a unui ceas a crescut, începând cu a doua jumătate a anului trecut, odată cu interesul pasionaților de orologerie de a cumpăra mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai ușor ținutelor zilnice, dar și pe fondul creșterii bugetului destinat achizițiilor de ceasuri cadou”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Ceasul preferat pentru cadou a fost Sekonda Navy, la prețul de 190 de lei 
 
Din totalul ceasurilor cumpărate, în 2017, de la WatchShop, 7,5% au fost făcute cadou. Anul trecut, valoarea medie a ceasurilor pentru cadouri a fost de 460 de lei. Totodată, modelul achiziționat cel mai frecvent pentru cadou a fost Sekonda Navy, pentru damă, de culoare bej, la prețul de 190 de lei.
Cele mai căutate branduri de ceasuri pe WatchShop.ro au fost (în ordine alfabetică): Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Ingersoll, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Tissot și Zeppelin. 
Anul trecut, cel mai scump ceas vândut de WatchShop, unui client din București, a fost un model Seiko Astron, în valoare de 14.400 de lei.
Cele mai ieftine ceasuri, la 1 leu per produs, au fost oferite de WatchShop în campania de Black Friday 2017.
 
30% dintre cumpărători sunt din Bucureşti  
 
Cele mai multe achiziții de la WatchShop sunt realizate de clienții din București (30%), care pot ridica produsele comandate și din showroom-ul din bulevardul Banul Manta, nr. 60. Top 5 este completat de clienții din Cluj-Napoca, Timișoara, Constanța și Brașov – fiecare oraș generând circa 5% din totalul achizițiilor.
„Observăm că valoarea coșului de cumpărături crește pe măsură ce localitatea din care a fost plasată comanda este mai îndepărtată de București. Din feedback-ul clienților noști, întelegem că unul din motive este determinat de frecvența mai redusă a achizițiilor făcute de clienții din provincie, fapt corelat și cu lipsa magazinelor specializate de ceasuri offline din zonele în care locuiesc. 
Insă, indiferent de reședință, pasionații de ceasuri preferă tot mai mult cumpărăturile online, pentru economiile de timp pe care le obțin, varietatea de produse disponibile într-un singur loc, comoditate și cele mai bune prețuri”, spune Dragoș Diaconu.
 
Clienții WatchShop.ro pot alege dintr-o serie de servicii suplimentare, precum ambalarea produselor pentru cadou și gravură laser, și beneficiază, indiferent de valoarea comenzii, de retur gratuit timp de 365 de zile. 
Analiza WatchShop.ro reflectă preferințele clienților în materie de tendințe, branduri favorite și bugete alocate pentru achiziția de ceasuri, în 2017.
 
Despre WatchShop.ro 
 
WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri din România și singurul magazin dedicat pasiunii bărbaților de a căuta și cumpăra ceasuri. În procesul de achiziție, clienții au acces la informație completă și relevantă, la care se adaugă aspectele tehnice și tehnologice care au legătură cu modelele de ceasuri căutate. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 12.000 de modele disponibile, de la peste 80 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a produselor este de 365 de zile de la achiziție, cea mai extinsă de pe piață.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Sa ne fereasca D-zeu de asa-zisele mariri salarial ...
    Un sindicat din educatie anunta ca va picheta Ministerul Muncii, miercuri si joi, dupa ce revolutia fiscala a afectat veniturile din invataman

    ceva din cota ue de la unguri? ...
    Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore

    hochei- -:RUSIA -sua:- -4 - 0 ...
    Anunţ de participare

    dar nimic despre genocidul padurilor facut de firm ...
    USR Caras-Severin: Ne opunem ferm intenţiei Romsilva de a impune un Plan de management care prevede scăderea suprafeţei strict protejată a Parcului Naţional Semenic-Cheile Caraş

    haine de proasta calitate. ...
    Retailerul H&M inchide sute de magazine şi încearcă redresarea, după ce profiturile brandului de haine au scăzut

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: