Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

DONA - O farmacie cum toate ar trebui sa fie

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Matius Ichim

Data adaugarii: 2018-02-12

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

 DONA este una din cele mai mari retele de farmacii, cu capital integral romanesc si are o experienta de peste 20 de ani pe piata locala. Compania are in prezent peste 2000 de angajati, numara peste 300 de unitati si deserveste lunar mai mult de doua milioane de pacienti din toata tara. 
 
     In anul 2014, reteaua de farmacii DONA a intrat intr-un proces de rebranding destul de complex, cu o durata de implementare de pana la 5 ani. Proiectul vizeaza o investitie de aproximativ 15 milioane de euro si are la baza ideea de spatiu permisiv si accesibil, care sa duca in primul rand la imbunatatirea experientei pacientilor, dar si la sporirea gradului de confort al farmacistilor. 
 
  Pe aceste aspecte a mizat echipa de arhitecti MATIUS.
Noul concept al amenajarii DONA are la baza un dialog vizual permanent cu pacientul.  Farmacistul devine un consilier, o extensie a medicului de familie, iar relatia pacient-medic-farmacist este mult mai facila si mai stransa. 
  Elementele tehnice sunt cele care au ajutat la crearea unui mediu propice pentru a genera si intretine relatiile umane: pupitrele farmacistilor, distribuite ordonat, au menirea de a fragmenta cozile si de a oferi confidentialitatea de care orice pacient are nevoie, iar mobilierul, pardoseala si proiectoarele LED din interior graiesc de la sine despre cat de placuta si revigoranta este reintoarcerea la simplitate si lumina. 
    Aproape la fiecare proiect din reteaua de farmacii DONA au aparut elemente care au trebuit detaliate si dezvoltate, pornind de la acel nucleu de baza- manualul stabilit prin realizarea prototipului. 
   Echipa de profesionisti MATIUS a reusit sa pastreze aspectul riguros de farmacie, dar totodata sa ofere un aer primitor clientilor. 
 
" Ne place sa credem ca strazile din cartierele noastre arata acum mai bine cu vitrine luminoase, curate si deschise, ca ale farmaciilor DONA iar comertul stradal evolueaza prin acest exemplu de farmacie cum toate ar trebui sa fie." MATIUS Studio 

Despre MATIUS Studio
 
MATIUS Studio este primul studio specializat pe arhitectura si branding de retail din Romania, iar toate proiectele au la baza un principiu sanatos, acela de integrare a tuturor ingredientelor ce alcatuiesc experienta de cumparare a fiecarui consumator de retail, indiferemt de destinatia comerciala.
 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 3 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Sa ne fereasca D-zeu de asa-zisele mariri salarial ...
    Un sindicat din educatie anunta ca va picheta Ministerul Muncii, miercuri si joi, dupa ce revolutia fiscala a afectat veniturile din invataman

    ceva din cota ue de la unguri? ...
    Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore

    hochei- -:RUSIA -sua:- -4 - 0 ...
    Anunţ de participare

    dar nimic despre genocidul padurilor facut de firm ...
    USR Caras-Severin: Ne opunem ferm intenţiei Romsilva de a impune un Plan de management care prevede scăderea suprafeţei strict protejată a Parcului Naţional Semenic-Cheile Caraş

    haine de proasta calitate. ...
    Retailerul H&M inchide sute de magazine şi încearcă redresarea, după ce profiturile brandului de haine au scăzut

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: