Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Considerați normal să plătiți vizita la medicul de familie?

Da
Nu
Casa de Sănătate trebuie să intervină

Comentarii (9) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Metro a atins obiectivul de creștere a vânzărilor în primul trimestru din anul 2017 2018

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



www.businessmagazine.ro

Data adaugarii: 2018-02-14

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



Metro a realizat vânzări nete mai mari cu 0,8% în primul trimestru din anul financiar 2017/2018 față de aceeași perioadă a anului trecut și a atins obiectivul de creștere a vânzărilor propus. Metro România, unul dintre driverele de creștere ale grupului.


Pentru anul financiar 2017/2018, Metro se așteaptă la o creștere ușoară a totalului vânzărilor, contrar mediului economic competițional. Retailerul are ca obiectiv creșterea cu cel puțin 1,1% a vânzărilor, aceeași creștere ca în anul financiar 2016/2017.

În Europa de Est au avut loc rezultate pozitive ale vânzărilor de 6,4%, exceptând Rusia care a avut o scădere a vânzărilor nete de 8,9%. Aceste creșteri au fost datorate Turciei, României și Ucrainei, iar în moneda locală au avut loc creșteri de 5,8%.

În ianuarie 2017, METRO GROUP a vândut și ultimele părţi sociale deținute în cadrul Real Hyper Magazine SRL, companie care opera 4 magazine în România, companiei Terazone Enterprises Limited.

Despre Metro Cash & Carry
 
METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.
000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania operează peste 750 de magazine de tip cash & carry și este reprezentată în 25 ţări. În anul financiar 2015/16 compania a înregistrat vânzări de aproximativ 30 de miliarde €.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Sa ne fereasca D-zeu de asa-zisele mariri salarial ...
    Un sindicat din educatie anunta ca va picheta Ministerul Muncii, miercuri si joi, dupa ce revolutia fiscala a afectat veniturile din invataman

    ceva din cota ue de la unguri? ...
    Situaţia la frontieră, în ultimele 24 de ore

    hochei- -:RUSIA -sua:- -4 - 0 ...
    Anunţ de participare

    dar nimic despre genocidul padurilor facut de firm ...
    USR Caras-Severin: Ne opunem ferm intenţiei Romsilva de a impune un Plan de management care prevede scăderea suprafeţei strict protejată a Parcului Naţional Semenic-Cheile Caraş

    haine de proasta calitate. ...
    Retailerul H&M inchide sute de magazine şi încearcă redresarea, după ce profiturile brandului de haine au scăzut

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: