Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din România

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



sursa foto: www.bzb.ro

Data adaugarii: 2018-03-13

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:

 

Conceptul 5 to go a luat naștere atât din pasiunea și din dorința fondatorului, Radu Savopol, de a oferi cafea de calitate la un preț corect, cât și în urma unor analize tehnice, de piață, prin care s-a reliefat necesitatea de cafenele "to go" datorită cererii în creștere, mai ales pe segmentul corporate și academic.

 5 to go pune accent pe raportul calitate/preț, dar și pe oameni. Atât francizorii, cât și bariştii cafenelelor sunt o resursă esențială și poate chiar cheia succesului, reușind să împartă zâmbete celor care trec pragul locațiilor.

"Am studiat destul de mult piața și chiar cred că industria de «coffee to go» este abia la început. Este o piață emergentă în România, despre care trebuie să ai cunoștințe, să știi cum funcționează și, foarte important, să știi cum să prepari băutură. Nu mai poți vinde orice fel de băutură pe bază de cafea, ci trebuie să oferi o băutură de calitate, așa cum nu mai este suficient să avem doar o cafenea de tipul acesta, ci să venim și cu ceva nou, de aceea am ales conceptul price produs la cinci lei, primul concept de fix price din zona de Horeca" , a declarat Radu Savopol, fondatorul lanțului de cafea 5 to go.

5 to go a luat naștere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele în zona Piața Lahovari, o cafenea cu un concept inedit pentru România, mai ales pentru un antreprenor român, cu un design simplu, urban cu influențe scandinave și o atmosferă caldă, redată prin folosirea cu preponderență a lemnului natur.

În acești ani de când a fost creat brandul, cifra de afaceri este una impresionantă. Aceste rezultate sunt influențate și de francizarea cafenelelor către tineri, absolvenți de studii superioare, deoarece este punctată susținerea celor care vor să aleagă drumul antreprenoriatului.

Un alt element foarte important pentru succesul business-ului este designul interior al spațiului, gândit și implementat de către Radu Savopol, designer și fondator al firmei No. 9.


Poate că nu ar fi avut același succes dacă ideea de la care a început totul nu ar fi fost pusă în practică exact așa cum a imaginat-o inițiatorul ei, poate că dacă Radu Savopol nu ar fi fost designer, nu ar fi reușit să transmită mai departe ideea unui alt designer de interior, și s-ar fi pierdut din elementele-cheie, de susținere, ale acestui business inovativ. 

 "Privesc acest aspect ca pe un privilegiu și sunt bucuros că am reușit să implementez conceptul 5 to go cu minim de aport din exterior. Şi toate etapele pentru dezvoltarea acestui business au fost realizate direct de către mine. De la plan de business și concept de cafenea și până la design de locație, toate au luat contur frumos în mintea mea. Cu ajutorul echipei ce a fost alături de mine din primul moment în care conceptul a luat naștere, și prin prisma experienței acumulate în domeniul de Horeca, am avut expertiza necesară să transform o sclipire în realitate. Totodată, țin să amintesc și să mulţumesc partenerilor ce au fost lângă noi încă de la început și au crezut în proiectul 5 to go" ,  a spus Radu Savopol.

Odată cu ideea unui concept inovativ pentru o cafenea - prețul unic pentru orice produs - au început și prospecţiile de piață pentru a afla care ar fi prețul optim, mai apoi calculele amănunțite pentru realizarea unui meniu fezabil din punct de vedere financiar și, în cele din urmă, cea mai plăcută etapă, crearea și testarea rețetelor atât de băuturi pe bază de cafea cât și a sandwich-urilor, cookies, croissante etc. aflate în completarea unei gustări de zi.

Sistemul de franciză satisface cerințele până în cele mai mici detalii, având un departament intern care se ocupă de dezvoltarea sistemului. Investiția globală este cuprinsă între 15.000-20.000 euro, incluzând și taxa de franciză.

Planul pentru 2018 constă în atingerea unui număr de 150 de locații, atât în București, cât și în alte orașe din România, dar și alte regiuni din Europa.

 

 

 

 

 
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 5.0 din 1 vot

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Bai nr. 1 , da spune ma si tu ceva odata. Ai acei ...
    Primele reacții din PSD, după condamnarea lui Dragnea ​

    Cea mai pertinenta in a comenta condamnarea lui D ...
    PRESA INTERNAȚIONALĂ, despre condamnarea lui Liviu Dragnea la închisoare

    Citesc si nu imi vine sa cred: SUA se retrage di ...
    Angela Merkel - preocupată de «tendințele agresive» ale Iranului

    Liviu va face puscarie sau arest la domiciliu pe I ...
    Liviu Dragnea, condamnat cu executare!

    BRAZILIA 8 DUMNEZEU 8; Brazilia 8/15 Dumnezeu 8/15 ...
    Brazilia revine în scenă

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Actualitate