Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Lidl va reduce cu cel puţin 20% cantitatea de plastic utilizată, până în 2025

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



www.clark.ro

Data adaugarii: 2018-04-11

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



Lidl România își propune să reducă plasticul utilizat cu 20%, până în 2025, prin creșterea cantității de materiale reciclate din ambalajele produselor marca proprie, care reprezintă aproximativ 80% din întregul sortiment de produse.
 
În același timp, Lidl anunță că toate ambalajele din plastic pentru mărcile proprii vor fi 100% reciclabile până în 2025, sprijinind astfel strategia europeană privind materialele plastice, prezentată recent de Comisia Europeană.
De la intrarea pe piața locală, Lidl România a urmărit reducerea treptată a cantității de ambalaje, precum și diversificarea modalităților de reciclare a acestora. Una dintre măsurile adoptate a fost de a adapta toate ambalajele la tipul și specificul produselor, pentru a consuma doar strictul necesar de material. De exemplu, compania a creat forme de PET care asigură o mai bună stabilitate, utilizând cât mai puțin plastic. Astfel, Lidl a reușit să reducă de la 42 g la 33,8 g conținutul de plastic din sticlele PET de 2 litri, pentru articolele Freeway negociate local.
"Suntem conștienți de impactul asupra mediului - de aceea, sustenabilitatea este o parte esențială a modelului de business. Pentru a respecta angajamentul de a fi un business cu adevărat sustenabil, ne-am setat o serie de obiective concrete și măsurabile în ceea ce privește reducerea cantității de plastic pe care o punem în circulație. Numai prin asumarea unor asemenea obiective putem face o diferență în ceea ce privește protejarea mediului" , a declarat Marco Giudici, director de Achiziții și Marketing Lidl România.
O parte integrantă a activității Lidl este colectarea selectivă a deșeurilor și trimiterea către centrele de reciclare. Lidl România își propune să crească în fiecare an cantitatea de deșeuri colectate selectiv în magazine, depozite, sediile centrale și regionale ale companiei și trimise către reciclare. În 2016, cantitatea totală din plastic și folie trimisă către centrele de reciclare a fost de 23.362,7 tone. 

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Dacă Sistemul Juridic e defect în 0glindă : Dem ...
    Analist american: „E vremea să facem curat în România! SUA trebuie să sancționeze clar politicienii români corupți şi să elimine astfel influenţa lui Putin”

    decat 2900 de milioane de euro am scos, din romani ...
    Ți-ai făcut ITP-ul?Acum poți rămâne fara masina!

    carmen dan spune un banc, dancila rade, dar nu int ...
    Cine gestionează şi răspunde pentru pesta porcină

    daca nu scoti 2900 lei si suspendarea inmatricular ...
    Ți-ai făcut ITP-ul?Acum poți rămâne fara masina!

    3 pupa l n dorsala pe bufonul din latul habspurcic ...
    Analist american: „E vremea să facem curat în România! SUA trebuie să sancționeze clar politicienii români corupți şi să elimine astfel influenţa lui Putin”

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Actualitate Companii

    Politic

    Business Style

    Actualitate