Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

Vânzările Farmec pe segmentul produselor de protecție solară au crescut cu circa 67%

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Razvan Alistar PR Manager Farmec

Data adaugarii: 2018-04-24

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul clujean este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun.
 
În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de îngrijire a pielii după expunerea la soare, acestea fiind cele mai vândute produse ale companiei din acest segment. Pe următoarele poziții, în topul celor mai solicitate produse de protecție solară se află uleiurile de plajă Gerovital Sun și produsele de protecție solară destinate copiilor din gama Gerovital H3 Derma+ Sun. 
 
Ponderea celor patru sortimente de produse din fruntea clasamentului este de circa 66.78% din valoarea totală a vânzărilor din categoria de protecție solară. 
„Ca urmare a inițiativelor de modernizare și dezvoltare constantă, cele două game de protecție solară ale Farmec s-au menținut pe un curs puternic ascendent. Rata de creștere înregistrată doar în ultimii 2 ani se datorează, printre altele, relansării gamei Gerovital Sun în anul 2016 și proceselor de modernizare și inovare a ambelor game de protecție solară din perioada 2016 – 2018. De asemenea, rezultatele remarcabile ale Farmec pe acest segment reprezintă o confirmare a orientării românilor către produse mai elaborate, avansate din punct de vedere proprietăți și efecte demonstrate. Actualul consumator român este unul tot mai educat, bine informat în privința protecției solare adecvate, care nu se limitează la achiziția de produse de bază și caută soluții cât mai performante și eficiente, care să aibă grijă de sănătatea și aspectul său.
În funcție de tendințele și preferințele în schimbare ale românilor, avem grijă să modernizăm constant cele două game și să lansăm produse inovatoare, care să se ridice la cele mai înalte standarde de calitate la nivel de compoziție și ambalaj”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec. 
 
Linia Gerovital Sun este formată din 21 de produse, care asigură o dublă fotoprotecţie (UVA și UVB). Acestea au formulări ușoare și conferă o repartiție uniformă și o absorbție rapidă în piele. Produsele sunt adresate tuturor categoriilor de consumatori, inclusiv copiilor și bărbaților și sunt adaptate cerințelor specifice ale pielii acestora. Gama Gerovital Sun are la bază ingrediente naturale, precum ulei organic de rodie, ulei de măsline şi vitamina E, care asigură un bronz rapid și sănătos.
 
Gerovital H3 Derma+ Sun este prima linie de produse solare dermatocosmetice din portofoliul Farmec, care a fost concepută în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății, purtând emblema Pharmaceutical Concept. Aceasta este adresată persoanelor cu piele sensibilă, predispuse către alergii solare.
 
Gama este comercializată exclusiv în magazinele de brand Farmec și Gerovital, în magazinul online www.farmec.ro și în rețeaua națională de farmacii, astfel încât achiziția acestor produse să fie asistată de specialiștii Farmec și Gerovital, și de cei din domeniul medical. 

Toate produsele din cele două game au un ambalaj ergonomic, care păstrează intacte proprietățile ingredientelor din compoziție. De asemenea, soluțiile de protecție solară din gamele Gerovital sunt disponibile într-o varietate generoasă de formate, precum loțiuni, emulsii, creme, geluri sau spray, astfel încât să asigure o utilizare ușoară și eficientă. 

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Dacă Sistemul Juridic e defect în 0glindă : Dem ...
    Analist american: „E vremea să facem curat în România! SUA trebuie să sancționeze clar politicienii români corupți şi să elimine astfel influenţa lui Putin”

    decat 2900 de milioane de euro am scos, din romani ...
    Ți-ai făcut ITP-ul?Acum poți rămâne fara masina!

    carmen dan spune un banc, dancila rade, dar nu int ...
    Cine gestionează şi răspunde pentru pesta porcină

    daca nu scoti 2900 lei si suspendarea inmatricular ...
    Ți-ai făcut ITP-ul?Acum poți rămâne fara masina!

    3 pupa l n dorsala pe bufonul din latul habspurcic ...
    Analist american: „E vremea să facem curat în România! SUA trebuie să sancționeze clar politicienii români corupți şi să elimine astfel influenţa lui Putin”

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: