Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (3) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Retail

DORALY lansează primul magazin online

Retail - Irina Băncilă
(citeste alte articole de acelasi autor »)



Doraly

Data adaugarii: 2018-05-24

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:



Expo Market Doraly, unul dintre cele mai mari parcuri comerciale specializate în produse alimentare și articole pentru casă din România, a lansat propria platformă de e-commerce doraly.ro, un marketplace cu vânzare en-gros și en-detail. Magazinul online listează, în primă fază, comercianții prezenți în parcul din Afumați și va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse. Investiția inițială în proiectul online depășește un milion de euro.
 
Lansarea doraly.ro vine ca un pas firesc în implementarea strategiei noastre de vânzări multichannel, care oferă posibilitatea celor care cumpără online să vadă efectiv produsele în spațiile noastre comerciale. Încercăm însă să le aducem mai aproape de cei care au nevoie de ele, astfel încât consumatorii au acum avantajul de a comanda din confortul de acasă o gamă variată de produse, care se actualizează continuu, la prețuri foarte avantajoase, adaptate opțiunii lor de cumpărare. În plus, plătesc o singură taxă de transport și au acces la asistență prin echipa noastră de client-service, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly Marketplace.

Odată cu intrarea în online, brand-ul Doraly se reinventează și listează treptat pe platforma digitală toată gama de produse vândute cu succes în parcul Expo Market Doraly. Magazinul online cuprinde produse din categorii variate, de la articole pentru casă, iluminat și electrice, articole sanitare, birotică, bricolaj, produse pentru grădină, până la articole pentru sport, scule și unelte, mobilier, dar și produse alimentare și băuturi. În fiecare lună, pe doraly.ro se încarcă 10.000 de produse noi, astfel încât, până la sfârșitul anului, platforma va cuprinde peste 100.000 de articole la prețuri atractive.
 
 
doraly.ro e primul marketplace din România cu prețuri flexibile, variabile în funcție de cantitatea cumpărată din fiecare produs. Astfel, consumatorii au la dispoziție patru categorii de prețuri, în funcție de cantitatea selectată (bucată, set, bax, en-gros), facilitând rentabilitatea achizițiilor atât pentru consumatorii individuali, cât și pentru cei en-gros. 
 
În plus, clienții beneficiază și de un cost unic de transport, de 15 lei pentru primul kilogram, indiferent de numărul comercianților de la care comandă și localitatea de livrare. Costul adițional al cantității suplimentare este de un leu per kilogram.
 
O echipă de 20 de angajați asigură managementul comenzilor, prin colectarea produselor de la furnizori, împachetarea acestora și livrarea către clienți, într-o singură expediere, în decurs de 48 – 72 de ore de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile en-gros, doraly.ro pune la dispoziție servicii de transport cargo, astfel încât coletele vor ajunge la destinație în siguranță, în cel mai scurt timp posibil. 
 
Alexandru Rusu: Avantajele legate de costurile de transport sunt posibile datorită soluțiilor proprii de logistică, implementate încă din faza de dezvoltare a acestui proiect. Expo Market Doraly găzduiește peste 550 de comercianți, care vând în spațiile din Afumați aproximativ 550.000 de produse. Prin lansarea doraly.ro, le-am asigurat astfel un nou canal de vânzări și un plus de vizibilitate la nivel local și național. Cei care sunt deja prezenți pe platformă, și-au selectat gama de produse listate online în urma unei interacțiuni îndelungate cu consumatorii, cărora le cunosc îndeaproape nevoile. 
 
Doraly își propune creșterea gamei de produse, dar și a numărului de comercianți pe platformă, în contextul în care doraly.ro nu vinde articole sub brand propriu, ci doar produsele comercianților.
 
Odată cu lansarea proiectului online, Expo Market Doraly dobândește și o nouă identitate de brand, astfel că repoziționarea se reflectă în adaptarea identității vizuale, prin redesign-ul elementelor grafice anterioare.

 
  • Currently 2.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 2.0 din 4 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    i a inlocuit cu lentile .. ....... ...
    După opt ani de coșmar, Grecia iese de sub tutela creditorilor. Criza însă rămâne

    numai dna sa nu va acuze de coruptie ...
    MHS Truck & Bus și Roman SA vor să producă un camion românesc la standarde nemțești

    trei la birou si al patrulea munceste ...
    Munca in echipa, apreciata de noii antreprenori si manageri

    energie ,,verde" platita de consumator ...
    Energie verde pentru spitalele din Bucureşti

    prost platite ...
    26.814 locuri de muncă vacante la nivel naţional

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: