Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Transporturi

Absurdul infrastructurii româneşti: Pe trei loturi din autostrada Târgu Mureş - Câmpia Turzii nu se lucrează pentru că autorităţile nu au revizuit Acordul de Mediu

Transporturi


Sursa foto: zf.ro

Data adaugarii: 2017-09-11

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Trei loturi din autostrada A3 Târgu Mureş - Câmpia Turzii sunt nelucrate, deşi contractele de execuţie au fost semnate de peste un an, informează HotNews. Asta pentru că autorităţile nu au revizuit Acordul de Mediu, documentul pe baza căruia se eliberează autorizaţia de construire. 

Concret, este vorba de loturile 1, 2 şi 3 din autostrada A3 Câmpia Turzii - Ogra, în continuarea celor 52 de km realizaţi de Bechtel lângă Cluj-Napoca, loturi care au o lungime de 37 de kilometri.  
Conform caietului de sarcini, termenul de finalizare a procedurilor era de şase luni, însă de la atribuirea contractului au trecut doi ani şi două luni, ceea ce duce la apariţia altor decalaje şi la imposibilitatea de a folosi unele loturi odată finalizate.
"Vina este 100% a autorităţilor incapabile să rezolve problemele birocratice la timp pentru a emite Acordul de Mediu şi apoi autorizaţia de construire. (..
.) Pe cei 47,3 km care vor uni (oare peste câţi ani?!) Câmpia Turzii de Aeroportul Târgu Mureş, nu se lucrează decât pe aproximativ 21 km, adică doar pe 45% din întreaga distanţă. Şi nu, nu este vina constructorilor, aşa cum îi place dlui ministru Cuc să manipuleze opinia publică. Vina este 100% a autorităţilor incapabile să rezolve problemele birocratice la timp pentru a emite Acordul de Mediu şi apoi autorizaţia de construire pentru restul de 55% din acest tronson de autostradă!”, susţin reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura. 
Firma angajată în 2015 de autorităţi să se ocupe de revizuirea Acordului de Mediu este SC UNITATEA DE SUPORT PENTRU INTEGRARE SRL. Este vorba despre o societate despre care presa a scris că ar fi o abonată la contracte publice şi că a fost implicată în diverse contracte controversate.
De asemenea, Sergiu Mihuţ, acţionarul firmei, a fost condamnat definitiv anul trecut la trei ani de închisoare cu suspendare pentru abuz în serviciu, sub forma complicităţii, în dosarul Cuprumin, potrivit b1.ro.  
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    Kim Jong Un si Kim Jong Doi=DRACnea pentru noi ! ...
    Se pregăteşte audierea lui Liviu Dragnea?

    Kim Jong Un si Kim Jong Doi=DRACnea pentru noi ! ...
    Se pregăteşte audierea lui Liviu Dragnea?

    Poti primi si 10 mil imigranti dar nu mai esti pop ...
    Peste 200 de români părăsesc ţara în fiecare zi

    Opel parca e cumparata de Fiat acum vreo luna 2. ...
    General Motors achiziționează brandurile Opel și Vauxhall

    Poate ca ar fi mai bine ca turcoaica si Tov. Rovan ...
    Se pregăteşte audierea lui Liviu Dragnea?

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Eveniment

    Economie

    Fonduri Europene

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii