Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (5) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Transporturi

Metrorex anunţă introducerea a cinci noi cartele de călătorie

Transporturi


Sursa foto: vice.com

Data adaugarii: 2017-10-13

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Metrorex informează călătorii că, începând de duminică, 15 octombrie a.c., va introduce spre achiziţionare cinci noi titluri de călătorie cu metroul.


Noile titluri de călătorie cu metroul şi tarifele aferente acestora sunt:

cartela cu o călătorie - 2,5 lei;
abonamentul anual - 720 lei;
cartela grup 3 persoane - 5 lei;
cartela grup 4 persoane - 6,5 lei;
cartela grup 5 persoane - 8 lei.

Avantajele noilor titluri de călătorie:

cartela cu o singură călătorie poate fi folosită de pasagerii care nu au ce face cu a doua călătorie oferită de cartela standard;
abonamentul anual urmăreşte fidelizarea călătorilor de zi cu zi pe o perioadă mai mare de o lună şi oferă avantajul unor costuri lunare reduse faţă de cele generate de achiziţionarea mai multor abonamente lunare. Astfel, prin comparaţia costurilor anuale pentru cele două tipuri de abonamente, călătorii care optează pentru acest abonament pot beneficia de circa o lună şi jumătate de “gratuitate” la transportul cu metroul;
cartelele de grup (3, 4 sau 5 persoane) vin în sprijinul grupurilor (atât călători fideli, cât şi turişti) cu preţuri mai avantajoase per călătorie faţă de titlurile existente.

Metrorex transmite că actualele titluri de călătorie nu îşi vor modifica tarifele, introducerea noilor cartele având ca scop fidelizarea atât a călătorilor de zi cu zi, cât şi a călătorilor ocazionali.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    peste 48 de luni sau 48 de ani, vom traversa tot c ...
    Câștigătorul pentru construcția Podului suspendat de la Brăila, a fost desemnat astăzi!

    cum reusesc sa dea faliment intreprinderile monopo ...
    SSH Hidroserv, în pragul falimentului

    actiunile teldrum la purtator nu le-au gasit?! ...
    IGPR:În urma misiunilor din ultimele zile ale Poliției Transporturi, au fost depistați zeci de persoane urmărite, dispărute sau bănuite de infracțiuni

    cata puscarie ar putea rezulta din aceste operatiu ...
    CFR SA a recepţionat peste 100 de km de cale ferată modernizată

    decat sa le aducem de la bufetul parlamentului! to ...
    Detinutii de la Jilava, la un pas de revolta!

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei:

    Opinii

    Eveniment

    Economie

    Fonduri Europene

    Finante Banci

    Piata bursiera

    Actualitate Companii

    Economie mondiala

    Business Style

    Actualitate

    IT&C

    Transporturi

    Auto

    Real estate

    Extern

    Util