Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Transporturi

Întârzierile cumulate CFR în 2017: 9 ani!

Transporturi - Mădălin Iulian Mihai
(citeste alte articole de acelasi autor »)



foto: angajatorulmeu.ro

Data adaugarii: 2018-04-20

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


Anul 2017 a adus pentru CFR întârzieri de peste 4,53 milioane de minute, ceea ce ar fi echivalent cu aproape 9 ani. Despăgubiri au fost oferite însă nu pentru călătorii de pe rutele interne.
Îngrijorător este faptul că, de mai mulți ani,  durata cumulată a întârzierilor se află pe un trend ascendent. Astfel, totalul de 4,53 milioane de minute este ușor mai ridicat față de anul 2016, când s-au înregistrat 4,47 milioane de minute, scrie profit.ro. 
CFR Călători a reușit să îmbunătățească situația în 2014, când întârzierile au scăzut comparativ cu 2013, la 2,23 milioane de minute. De atunci și până acum această perioadă de întârzieri a ajuns să fie aproape dublă.
Aceste întârzieri agravează situația companiei de stat, în contextul în care este concurată puternic de transportatorii privați, atât cei rutieri, cât și cei de pe calea ferată.
 
CFR despăgubește cetățenii UE, dar nu și pe români
 
Conform unui regulament al UE, compania ar trebui să acorde despăgubiri călătorilor pentru întârzieri, însă statele membre pot acorda derogări.
CFR Călători a primit derogare pentru rutele interne din România și pentru cele din afara UE. Singurele rute pe care CFR Călători trebuie să plătească despăgubiri sunt cele internaționale cu statele din UE.
 
CFR are datorii de patru ori mai mari decât în 2017
 
Dacă anul trecut datoriile companiei de stat erau estimate la 90,5 milioane de lei, în 2018 se estimează că pierderile ar ajunge la 367,68 milioane lei. Dacă datoriile cresc, veniturile sunt în scădere, iar de la 2,15 miliarde de lei în 2017 se va ajunge la o sumă de 2,08 miliarde lei.
Proiectul privind bugetul de venituri și cheltuieli publicat de Ministerul Transporturilor arată că CFR Călători și-a planificat investiții de 65 milioane lei în 2018 și și-a bugetat cheltuieli totale de 2,45 miliarde de lei, iar cheltuielile pentru salarii au ajuns la 835,5 milioane lei, scrie Libertatea.
Societatea patronată de Ministerul Transporturilor are de încasat în 2018 creanțe restante de 185 milioane lei și estimează plăți restante de 119 milioane lei la finalul anului.
Pentru 2017, suma aferentă perioadei februarie-noiembrie pentru călătoriile gratuite ale studenţilor a fost în valoare de aproximativ 176,6 milioane de lei. Contravaloarea biletelor gratuite emise pentru studenţi de către CFR Călători se decontează și anul acesta în funcţie de numărul călătoriilor efectuate de către aceştia.
Câștigul mediu lunar la CFR se ridică la 5.272 lei, iar compania numără aproximativ 13.000 de salariați.

 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

  1. de Victoria:
    ce pedeapsa trebuie sa ea Vantu si toti mari hoti ca si Kiovesi,Basescu,Cons tantinescu,Iliescu,H elving,Maior,Ponta,D ragnea,Ciolosi,Taric eanu,Mugur Isarescu,Patriarhul Spagoveanu zis Securistul Masonul, Teodosie Spagoveanu zis Securistul Masonu,Petre Roman,Udrea,Johannis , Ghita, Coldea, Fratele lui Basescu, Trita Fanita, etc. Mari borfasi ai tarii. https://www.youtube. com/watch?v=GLp7LtXm y68
    2018-04-20, 10:43:20 (adresa: 90.95.1.*)
  2. de Ieunucu mai tare ca armasaru:
    Singura solutie este vânzarea către statul german asa cum a fost convenit de Băsescu împreună cu toata pleacă de agenti bbd .In mod normal romanii vor trebui sa se multumeasca cu activitati economice mai domestice ca oeritul vacaritul sau pescuitul , in timp ce iobăgia sa redenumit in lon , iar băncile romanesti sunt purtătoare de camete si nu de dobânzi . Nemtul e sef iar romanull strânge suruburi la banda . Oare un popor castrat ca nemtii se pot impune in fata nostra doar ajutând o seama de gunoaie din politica sa acceada mai sus si apoi sa creeze cadrul necesar pentru sufocarea economica a tarii si privatizarea ei de către statul german .
    2018-04-20, 10:52:34 (adresa: 178.138.97.*)
  3. de Deutsches Schwein:
    ca,.... la e- on,.... stat in stat, si te pune sa platesti chiar daca nu consumi.
    2018-04-20, 12:47:29 (adresa: 176.10.99.*)
  4. de dragnea, infractor:
    decat ca majoritatea curselor le-am desfiintat!
    2018-04-20, 14:13:34 (adresa: 83.103.229.*)
  5. de visu:
    CFR CALATORI sa cumpere vagoane second hand din tarile europene, pentru ca nu sunt bani pentru visele unor ceferisti care vor achizitia unor vagoane noi. Ungaria, Cehia, Polonia, Austria, Italia au vagoane bune pentru CFR Calatori (la preturi bune second hand).
    2018-04-21, 00:06:11 (adresa: 89.33.13.*)

Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


Recomandat Curierul National
Ultimele comentarii:

bey 1, dar de sobolanii lui soros,care a venit pri ...
“Ai lăsat lumina aprinsă!” – Cel mai des întâlnit reproş în locuinţele românilor

Si cata inconstienta la cei care conduc tara de 28 ...
“Ai lăsat lumina aprinsă!” – Cel mai des întâlnit reproş în locuinţele românilor

BORFASII FAC LEGILE IN Ro ! ...
UE, îngrijorată de modificările la Codul Penal

PASTELE SI RUSALIILE CAD MEREU DUMINICA, DECI SCAD ...
Noutăți legislative pentru angajați și angajatori

STATUL AR VINDE TITLURI, DA NU CUMPARA NIMENI ! ...
Teodorovici: Statul a împrumutat 18,6 miliarde lei, de pe piața internă, de la începutul anului

Top articole:

Afişează articolele cele mai:
Votate | Comentate | Expediate

Radio Sud

Tipografia de Sud
Orologia Primo minuto

Sumarul ediţiei: