Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Care sunt soluţiile pentru eficientizarea sistemului sanitar?

Scăderea birocraţiei
Creşterea transparenţei
Construcţia de spitale noi
Modernizarea spitalelor vechi
Parteneriatul public privat

Comentarii (5) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
[email protected] national.ro

[email protected] national.ro




« Alte articole din categoria Turism

Planificarea online a călătoriei, o opţiune utilizată la nivel global, inclusiv în România

Turism


Sursa foto: faa.az

Data adaugarii: 2017-08-11

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


România este printre primele ţări din Europa la viteza de acces la Internet iar, când vine vorba de planificarea unei călătorii, acesta este un avantaj dacă luăm în calcul accesul călătorilor români la serviciile de turism online. Conform unui studiu realizat de momondo în 2017, planificarea online a vacanţei este o opţiune populară în rândul călătorilor din întreaga lume. Românii caută, la rândul lor, idei de vacanţă în online: jumătate dintre călătorii români îşi planifică vacanţa prin intermediul site-urilor dedicate călătoriilor.

Suntem conectaţi aproape 24/24 la tot ce se întâmplă în jurul nostru şi dincolo de graniţele ţării. Ne informăm, lucrăm, planificăm întâlniri sau facem schimb de impresii cu familia şi prietenii, facem cumpărături, ascultăm muzică sau ne relaxăm la un film. Toate acestea sunt mai accesibile ca oricând cu ajutorul unei conexiuni la Internet. Totodată, atunci când planificăm o călătorie de business sau o vacanţă o căutare rapidă în online ne pune la dispoziţie informaţiile de care avem nevoie. 
 
Site-urile de călătorie, la fel de importante în planificarea vacanţei ca sfaturile familiei sau prietenilor
 
Potrivit studiului momondo realizat în rândul a aproximativ 25.000 de respondenţi din 23 de ţări la nivel global, în medie 45% dintre călători caută inspiraţie pentru vacanţă de la prieteni sau familie, 39% de pe site-urile de călătorie şi 24% iau decizii din informaţiile primite din reţelele sociale şi, în egală măsură, prin agenţiile de turism.
Călătorii români consultă în aceeaşi măsură părerile familiei sau colegilor (54%) despre vacanţă aşa cum caută inspiraţie în online, pe site-urile de călătorii (50%). Popularitatea serviciilor online specializate în călătorii arată faptul că românii urmăresc cu interes piaţa furnizorilor ofertelor de călătorie la nivel global şi, totodată, că doresc să îşi planifice călătoriile în mod independent, alegând oferta care se potriveşte cu propriile aşteptări. La scară europeană, printre cei mai mulţi utilizatori ai site-urilor de călătorie vin din Italia (51%), Turcia (49%), Spania (46%), Portugalia (43%),  Olanda (42%). La nivel global, brazilienii (54%) şi chinezii (52%) se informează cu ajutorul site-urilor de călătorie.
 
Accesul rapid la diverse site-uri şi independenţa, importante pentru toate vârstele
 
Când vine vorba de percepţia locală, atât femeile, cât şi bărbaţii din România accesează în egală măsură site-urile de călătorie. Deşi am fi tentaţi să credem că tinerii sunt cei care se raportează la recomandările găsite pe Internet, mai mult de jumătate dintre românii care au din ce în ce mai mult ca reper site-urile specializate de călătorie au vârsta cuprinsă între 36 şi 55 de ani (54%), fiind urmaţi de cei cu vârsta de până la 65 de ani (53%) şi de 40% dintre tinerii între 18 şi 22 de ani.
„momondo îi încurajează pe cei care sunt curioşi să descopere lumea şi timpurile în care trăiesc să o facă prin călătorii pe cont propriu, independente, pentru că noi credem în importanţa experienţelor trăite după bunul plac şi în faptul că fiecare dintre noi ştie cel mai bine ce îi stârneşte curiozitatea şi ce îl bucură. Mai mult, credem că putem învăţa unii de la alţii împărtăşind impresii iar, în prezent, Internetul ne ajută să ne conectăm extrem de rapid, să împărtăşim diversitate în informaţii, să facem mai uşor alegeri şi, implicit, planuri de călătorie, având informaţii aproape în timp real. Aceasta este una dintre principalele direcţii pe care site-urile de călătorie specializate o construiesc constant în întreaga lume. Prin urmare, faptul că românii caută inspiraţie în pregătirea propriei vacanţe accesând informaţiile şi ofertele de călătorie de pe site-urile specializate, este o direcţie firească şi arată faptul că vorbim de o piaţă de turism online care ţine pasul cu timpurile sale. Asta ne bucură şi ne determină să ne implicăm pentru a oferi utilizatorilor noştri o experienţă accesibilă, sigură, diversă şi de calitate ori de câte ori au nevoie de cele mai bune recomandări şi oferte pentru propria călătorie”, a spus Mircea Giurcă, reprezentantul momondo în România.
 
  • Currently 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

Nota curentă: 3.0 din 2 voturi

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Timpul de 30 zile în care puteaţi face comentarii pe marginea acestui articol a expirat.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    3. de contribuabilul: esti exemplu de prostie si n ...
    Angajații la stat, furăcioșii de serviciu: Curtea de Conturi a descoperit un prejudiciu de 12 miliarde de lei

    Km de autostrada in lucru impartiti pe bucatele (c ...
    20 de oferte pentru proiectarea și execuția primelor 2 tronsoane ale Drumului Expres Craiova – Pitești

    Filipinezi ,vietnamezi si bineinteles nemti din Si ...
    Judeţul Gorj riscă să rămână fără forţă de muncă bine calificată

    usturoiatule vine ziua strigoiului ...
    România importă usturoi de 14,5 milioane de euro

    mai taie in patru,regina ...
    Londra a introdus o taxă zilnică de 10 lire pentru maşinile vechi

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: