Cumpara acum
Prima pagină:

PDF
Descarcă »

Caricatura zilei:

PDF


Anunturi Publicitare Online
Sondaj:

Credeți că pedepsele pentru violatori ar trebui crescute?

Da
Nu
Pedepsele actuale sunt corecte
Nu stiu, nu mă interesează

Comentarii (4) »
Sondaje vechi »

Contact:

Adresa:
Str. Cristian Popisteanu nr. 2-4
Sector 1, Bucuresti
Telefon/Fax:
021.527.19.13
0758.256.441
E-mail:
office@curierul national.ro

trafic@curierul national.ro




« Alte articole din categoria Turism

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România și Groupama Asigurări lansează primul barometru al turismului

Turism - Curierul Naţional
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Data adaugarii: 2018-07-12

Versiunea pentru tiparire
Trimite prin e-mail

Marimea textului:


 Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România
(CNIPMMR) și Groupama Asigurări au lansat „Carta Albă a Turismului din România”, primul barometru al
turismului din România. Studiul prezintă situația turismului din România prin identificarea principalelor
caracteristici, riscuri, vulnerabilități și oportunități din cadrul acestui sector.
 
Lucrarea este prima cercetare care analizează situația operatorilor de turism din țară, furnizând informații
cu privire la specificul turismului pe două domenii importante: unități de cazare și agenții de turism,
examinând serviciile operatorilor, factorii care le influențează afacerile, dar și evoluția sectorului de turism,
în ansamblul său, concentrând perspectiva operatorilor și previziunile lor pentru anul 2018.
 
„Identificarea riscurilor reprezintă o condiţie esenţială, mai ales pentru o activitate economică ce ia
amploare, astfel că demersul de a realiza un Barometru pentru industria turismului, care să aibă în vedere
şi aspecte legate de risc şi incertitudine, a fost binevenit şi în egală măsură necesar. Acesta este motivul
pentru care Groupama Asigurări, alături de partenerii de la CNIPMMR, a inițiat realizarea primului
barometru dedicat activităților de turism din România. Barometrul a relevat o reală preocupare pentru viitor
a companiilor din turism, precum şi faptul că acestea ȋnţeleg din ce ȋn ce mai mult importanţa de a avea
aproape un partener de ȋncredere, care să le fie alături atunci când apar evenimente neprevăzute.”, François
Coste, CEO Groupama Asigurări.
 
“Carta Albă a Turismului din România reprezintă prima cercetare științifică din cei 28 de ani de economie
liberă, cercetare care creează profilul antreprenorului din turism, prezintă situația firmelor, finanțarea
activităților lor, strategiile și politicile folosite, resursele umane precum și riscurile asociate din turism.
Din analiza efectuată am constatat faptul că vârsta medie a antreprenorilor din turism este de 46 de ani,
peste 92% au studii superioare și 6 din 10 sunt economiști, ceea ce demonstrează faptul că în domeniu sunt
profesioniști cu continuitate, totuși simțindu-se nevoia de tineri antreprenori care să își asume riscuri și să
vină cu un grad ridicat de inovare. 

Studiul a mai reflectat următoarele concluzii: întreprinzătorii din turism pun drept factor pozitiv clienții și
vizitatorii repetitivi, circuitele turistice sunt principalele pachete de servicii oferite de agențiile de turism,
pretul mediu de cazare pe noapte este între 110-200lei, site-ul și social media fiind principalul canal de
promovare folosit de către firmele din turism.
 
Totuși, se demontează un mit conform căruia turismul din România se bazează pe turism de afaceri,
jumătate din respondenți declarând faptul că turismul de agrement este scopul principal al clienților lor.
Pe de altă parte, sprijinul oferit de către autorități este pentru 7 din 10 antreprenori unul nesemnificativ,
doar 1 din 10 simțindu-se sprijinit de politicile statului. În plus, TVA redus la 9% pentru cazare și masă este
măsura care a avut cel mai mare impact pozitiv asupra afacerii lor, 9 din 10 subliniind necesitatea a 2 măsuri
de politică publică: o nouă lege a turismului și înființarea Organizațiilor de Management a Destinațiilor.
Carta Albă a Turismului din România trebuie să fie o lucrare de referință în fundamentarea politicilor publice
viitoare atât în ceea ce privește procesele legislative cât și în alocarea de resurse financiare (fonduri
europene 2021-2027).”, Florin JIANU, președinte CNIPMMR.
 
Carta Albă a Turismului din România a fost realizat la nivel naţional, pe un eșantion reprezentativ de 621 de
respondenți, reprezentanți ai agențiilor de turism şi ai unităților de cazare din România, şi a inclus companii
din toate categoriile de mărime.
 
  • Currently nan/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noteaza articolul.

 



Comentarii

Curierul National nu este responsabilă juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastră vă revine în exclusivitate.

    Adauga comentariul tau:
    * Nume: Email:

    * Mesaj:

    caractere rămase.

    Câmpurile notate cu * sunt obligatorii. Adresa de e-mail nu va fi publicată pe site. Mesajele sunt citite de redactorii Curierul National şi pot fi publicate in ziar.


    Recomandat Curierul National
    Ultimele comentarii:

    mai bine le dati pe alea care nu sunt surpate! ...
    Circulaţie oprită pe trei drumuri naționale, pe două se circulă îngreunat

    poate sfantul prooporc! seamana cu o chelie cu o n ...
    Tulcea: Turişti români, răsturnaţi cu ambarcaţiunea în apropiere de Sulina, salvaţi de poliţiştii de frontieră

    si motociclisti francezi cu permisul,,copy paste " ...
    Impresionantă paradă militară la Paris, de Ziua Națională a Franței

    decat ca din bugetul sanatatii furam aproape tot! ...
    Gabriel Oprea a pierdut procesul cu Ministerul Educației

    simonele romance sunt mai putori de putori! ...
    Impresionantă paradă militară la Paris, de Ziua Națională a Franței

    Top articole:

    Afişează articolele cele mai:
    Votate | Comentate | Expediate

    Radio Sud

    Tipografia de Sud
    Orologia Primo minuto

    Sumarul ediţiei: