evoMAG: Vânzările către segmentul de business vor ajunge la 35 - 40% din vânzările totale

Valoarea medie a coşului de cumpărături pentru segmentul de business este de 1.000 de lei, cu 50% mai mare faţă de cea a utilizatorilor individuali
evoMAG estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro

evoMAG ţinteşte pentru anul acesta dublarea vânzărilor către segmentul de business şi investeşte în servicii dedicate şi personalizate, menite să răspundă nevoilor companiilor. Astfel, ţinta pentru 2017 este ca vânzările către segmentul de business să ajungă la 35-40% din vânzările totale, estimate la 25 de milioane de euro. 
Decizia vine pe fondul reluării investiţiilor companiilor, care au nevoie de soluţii tehnologice tot mai complexe, astfel încât să rămână competitive, dar şi de un partener stabil şi de încredere, care poate livra rapid, conform aşteptărilor lor.
„Am oferit anul trecut clienţilor noştri posibilitatea de a opta pentru livrare rapidă. Am constatat că 80% dintre comenzile livrate în una sau în trei ore aparţineau companiilor care mai cumpăraseră în trecut produse de la evoMAG. Astfel, am decis să investim mai mult în segmentul de business, oferind noi facilităţi, precum: termen de plată şi limită de credit, oferte dedicate, consultanţă, servicii de finanţare, prioritate în soluţionarea situaţiilor de service, livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii, garanţie extinsă pentru produsele achiziţionate, înlocuirea produselor defecte pe perioada reparaţiei acestora etc”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Cât priveşte comportamentul de consum, de regulă, nevoile companiilor vizează produse premium şi întotdeauna de ultimă generaţie, iar valoarea medie a coşului de cumpărături este de aproximativ 1.000 de lei, cu 50% mai mare în comparaţie cu cea a utilizatorilor individuali.
De asemenea, companiile fac mai multe achiziţii, cu o recurenţă mai mare decât persoanele fizice, şi sunt mai fidele brandului.

Articol salvat de pe www.curierulnational.ro, ediţia din 21 Martie 2017. Acest articol este proprietatea Curierul National si nu poate fi reprodus fără acordul scris al acestora.