joi, 6 august, 2020
31.4 C
București

Românii reveniți în țară pot genera un consum de peste un miliard lei

Pentru producătorii de lactate și mezeluri, creșterea populației poate genera o majorare a vânzărilor de circa 340 milioane lei, respectiv 550 milioane lei pentru următoarele 12 luni.

Astfel, creșterea consumului de lactate și mezeluri poate produce o creștere a veniturilor retailerilor de aproximativ 1,4 – 1,5 miliarde lei în următoarele 12 luni, conform unui studiu coordonat de Horváth & Partners, ale cărei rezultate finale vor fi publicate în iunie.

Scăderea consumului de mezeluri și lactate din categoria HoReCa, rezultat din închiderea temporară a restaurantelor și limitarea semnificativă a turismului, ar putea fi parțial compensată de o creștere a consumului produsă de cei 1,3 milioane de români reveniți în țară pe perioada pandemiei, potrivit unei analize a companiei de consultanță în management, Horváth & Partners.

Aceste date au fost extrase din concluziile preliminare ale studiului „Cum va arăta viitorul pentru producătorii de lactate și mezeluri din România?”, pe care compania îl derulează în prezent cu ajutorul mai multor experți din industriile cercetate. 

Din analizele reprezentanților Horváth & Partners, vânzarea produselor de bază, cum sunt produsele din carne și lactatele, se va majora datorită afluxului de români reîntorși în țară, având potențialul de a crește consumul cu aproximativ 550 milioane lei în cazul produselor din carne și cu circa 340 milioane lei pentru lactate în următoarele 12 luni, valori exprimate în prețuri de producător.

Astfel, vânzările retailerilor pe cele două categorii ar putea crește cu aproximativ 1,4 – 1,5 miliarde lei. 

De asemenea, veniturile suplimentare apărute ca urmare a creșterii cererii pentru alte categorii de produse ar putea fi de aproximativ 700 milioane lei.

Aceste categorii de produse satisfac nevoile de bază ale populației și includ fructele, legumele, uleiul, orezul, făina, mălaiul, pastele, produsele de igienă etc.
Cel mai probabil, această cerere suplimentară, datorată românilor reveniți în țară, va crește consumul produselor de tip private label și economice din portofoliile retailerilor.

Acest fapt va face necesară colaborarea eficientă între marile lanțuri de magazine și producătorii cu capacități de producție utilizate sub capacitate. 

- Publicitate -
Articolul precedentCaricatura zilei
Articolul următorÎPS Pimen, răpus de coronavirus

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ULTIMA ORĂ

Stalinism: Liga 1 își modifică numărul de echipe în timpul sezonului

FRF a luat astăzi o decizie de sorginte stalinistă, nemaiîntâlnită de dinainte de revoluție: a mărit numărul...

Donald Trump cenzurat de rețele de socializare, fiind acuzat de dezinformare

Facebook și Twitter îl sancționează pe președintele american pentru difuzarea unui clip video considerat "mincinos" referitor la...

Liban: stare de urgență pentru două săptămâni. Este promisă pedepsirea celor responsabili de neglijența ce a condus la catastrofa din portul Beirut

"Această crimă înfiorătoare prin neglijență va fi aspru pedepsită", a promis Charbel Wehbe, ministrul libanez de Externe....