Odată cu deschiderea unui nou magazin CCC la Bacău, în cadrul centrului comercial Hello Shopping Park, precum și a altor trei magazine pe parcursul lunii decembrie (în Huși, Balotești și Brăila), CCC România va încheia anul 2019 cu un număr total de 71 de unități deschise în țară.
Totodată, CCC continuă modernizarea rețelei de magazine existente prin aducerea unităților la standardele de calitate ale grupului polonez.
„Atât în 2020, cât și în următorii ani, CCC România va sta sub semnul extinderii, păstrând cel puțin un ritm similar al expansiunii ca cel de anul acesta. Strategia de extindere este puternic susținută și prin diversificarea portofoliului de branduri și produse. Anul acesta au fost aduse în magazinele CCC două branduri noi. Astfel, sezonul primăvară-vară a marcat introducerea modelelor de pantofi DeeZee, care se adresează în special femeilor tinere, care își doresc încălțăminte după ultimele tendințe în modă. Totodată, principala noutate a colecției CCC este reprezentată de brandul premium Gino Rossi, sinonim cu eleganța, designul deosebit și o abordare creativă a stilului clasic”, afirmă Joanna Jozwiak, General Manager CCC România, potrivit moneybuzz.ro.
De la începutul anului 2019 și până în decembrie, CCC a deschis în România nouă magazine noi, iar alte două magazine au fost relocate, extinse și modernizate în Buzău și Cluj.
CCC, partener UNICEF
La nivel internațional, principala noutate a grupului CCC este legată de parteneriatul global încheiat cu UNICEF pe durata a trei ani (2019 – 2021). În cadrul parteneriatului „CCC TEAM FOR UNICEF”, pentru fiecare kilometru parcurs de cicliștii din echipa CCC Team, în timpul curselor sau antrenamentelor, va fi donat 1 USD către UNICEF. Cooperarea cu CCC Team este unică, acesta fiind primul parteneriat sportiv cu o echipă de ciclism din istoria UNICEF.