Achizițiile pentru birourile sediului firmei tale sunt foarte importante, indiferent dacă ai nevoie de piese de mobilier, accesorii sau echipamente de ultimă generație. Chiar dacă ești la început de drum sau vrei să creezi un spațiu mai prietenos, confortabil și productiv pentru personalul business-ului tău, atunci cu siguranță trebuie să urmărești întotdeauna noile echipamente office apărute pe piață!
Dacă vrei să modernizezi biroul de la sediul firmei, atunci iată care sunt cele 7 echipamente de care ai nevoie atât tu, dar și angajații și colaboratorii tăi!
Imprimantă multifuncțională
Orice birou are nevoie de o imprimantă multifuncțională pentru ca personalul să poată xeroxa, scana si printa rapid și eficient toate documentele necesare. Vei găsi numeroase echipamente și soluții la Roel, precum Ricoh IM 9000 care te va ajuta numaidecât în sarcinile de zi cu zi de la locul de muncă.
Are funcții moderne, potrivite pentru fluxurile digitale de lucru, dar și conexiune MPF Cloud, upgrade-uri personalizate și ecran tactil interactiv. Imprimanta poate printa, copia, scana între 220 și 240 de pagini pe minut, având mai multe opțiuni de finisaje.
Calculator sau laptop
Dacă vrei să le oferi angajaților un mediu de lucru productiv și plăcut, atunci vei avea nevoie de calculatoare sau de laptopuri de ultimă generație, astfel încât toate programele folosite de personal să fie ușor de deschis și să funcționeze la capacitate maximă.
Pentru persoanele care lucrează în regim de telemuncă este necesar să le oferi acestora un laptop, în defavoarea calculatorului, deoarece ele vor transporta dispozitivul atât pentru munca de la sediul firmei, dar și pentru cea de acasă sau din deplasările pentru job.
Ghilotină
Pentru domeniile de activitate în care se folosesc numeroase documente, sau chiar pentru nișa de advertising și publicitate, este recomandat să investești într-o ghilotină. Aceasta va tăia cu precizie un număr mare de coli dintr-o singură mișcare. De exemplu, următorul tău proiect este realizarea de pliante pentru un concert, pentru ca acestea să fie tăiate rapid și egal, atunci cu siguranță vei avea nevoie de o ghilotină performantă.
Videoproiector
Videoproiectorul va ajuta foarte mult în desfășurarea și prezentarea proiectelor din cadrul sediului tău. Acesta poate fi conectat la majoritatea calculatoarelor sau laptopurilor, iar imaginea din acesta va fi proiectată la dimensiuni mari pe un perete al încăperii biroului. Dispozitivul poate fi montat în tavan sau chiar folosit dintr-o cameră în alta, așa că alege varianta potrivită și oferă-le angajaților o nouă modalitate de a-și prezenta proiectele!
Telefonul mobil
Majoritatea angajaților au nevoie de un telefon mobil de serviciu deoarece se poate întâmpla ca persoanele cu care lucrează în timpul programului de muncă să sune chiar și în timpul liber. Angajații ar trebui să le ofere clienților și colaboratorilor doar numărul de serviciu, putând ulterior, la finalul programului de muncă, să închidă telefonul până în dimineața următoarei zile.
Tabletă magnetică
Asemeni proiectorului, tableta magnetică poate fi folosită pentru realizarea de prezentări, dar și pentru numeroase ședințe și conferințe cu colaboratorii externi. Tableta magnetică va ajuta pe toată lumea să stabilească ușor și rapid toate obiectivele și scopurile, putând, de asemenea, să analizeze corespunzător toate punctele forte și slabe ale fiecărei idei în parte.
Consumabile și accesorii
Alături de cele mai importante echipamente digitale pentru facilitarea sarcinilor de lucru, toată lumea prezentă la birou va avea nevoie de produse consumabile și alte accesorii pe care să le poată folosi zi de zi. De exemplu, un birou modern și dotat va avea hârtie pentru imprimantă, tonere, cartușe, instrumente de scris, capsator, perforator, periferice și accesorii de conectivitate: cabluri, adaptoare, prelungitoare, dar și suporturi pentru fiecare tip de aparatură.
Echipamentele și accesoriile moderne îmbunătățesc experiențele de la locul de muncă, de aceea este important să alegi întotdeauna produsele de calitate. Echipamentul poate fi folosit atât la sediu, dar și acasă, pentru persoanele care lucrează în regim de telemuncă.