Revolut, startup-ul fintech cu cea mai rapidă creștere din Europa, ajunge la 75.000 de utilizatori în România, la șase luni după deschiderea unui birou local. Cu această ocazie, Revolut lansează o versiune a aplicației în limba română și va oferi utilizatorilor noi și existenți posibilitatea de a comanda primul card fizic gratuit, o ofertă limitată disponibilă de vineri, 12 octombrie, până luni, 15 octombrie.
Din ce în ce mai mulți români renunță la băncile tradiționale și folosesc Revolut drept cont principal, datorită funcționalităților precum bugetarea automată, posibilitatea de a economisi cu Vaults și transferuri gratuite. Având 75.000 de utilizatori ai serviciului, România ajunge pe locul 7 în topul țărilor europene cu cel mai mare număr de utilizatori, depășind Portugalia, Germania și Grecia în ultimele luni.
Începând de astăzi, Revolut vorbește română! Utilizatorii din România care au telefonul configurat în limba română se vor putea bucura de experiența Revolut în limba lor nativă. Pentru a sărbători această realizare, Revolut va oferi tuturor clienților noi și existenți posibilitatea de a comanda primul lor card fizic gratuit, direct din aplicație. Oferta este valabilă doar pentru utilizatorii din România care comandă un card standard de vineri, 12 octombrie, până luni, 15 octombrie.
“Am promis că le vom oferi utilizatorilor noștri un cont semnificativ mai bun, iar creșterea impresionantă pe care am înregistrat-o până acum confirmă că ne-am ținut de cuvânt. Lansarea versiunii în limba română a aplicației Revolut este un pas important pentru noi pentru a continua să creștem. Este un lucru care ne-a fost cerut de utilizatorii noștri, pentru a le putea oferi și celor dragi care nu vorbesc limba engleză posibilitatea de a utiliza serviciul. Suntem convinși că acest lucru ne va ajuta să aducem experiența Revolut mai aproape de un număr și mai mare de oameni. Vom continua să inovăm global și să adaptăm produsul la nivel local și vrem să le mulțumim cu această ocazie celor 75.000 de utilizatori, care au jucat un rol fundamental în promovarea Revolut la nivel local”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.
Cum folosesc românii Revolut?
Volumul total al tranzacțiilor efectuate în România a depășit 275 de milioane de euro luna aceasta. Românii folosesc Revolut în principal pentru cumpărături online și plăți cu cardul în siguranță, 69.27% dintre tranzacții fiind reprezentate de plățile cu cardul, online și offline. Transferurile bancare reprezintă 15.24% din totalul tranzacțiilor, în timp ce 9.23% sunt schimburi valutare la cursul de schimb interbancar oferit de Revolut. Doar 6.27% din numărul total de tranzacții sunt retrageri de numerar, arătând faptul că România face pași importanți către a deveni o societate fără numerar.
Principalii comercianți la care românii aleg să plătească cu cardul Revolut sunt Carrefour, Auchan, Taxify, Ali Express, McDonald’s, InMedio și Digi România, ceea ce demonstrează faptul că Revolut devine contul principal pentru un număr din ce în ce mai mare de utilizatori, care folosesc cardul Revolut pentru a plăti cumpărăturile, cheltuielile de zi cu zi și facturile.
România este în top și în ceea ce privește adopția Metal, abonamentul recent lansat care oferă utilizatorilor un card exclusivist din metal cu până la 1% cashback în monede tradiționale sau criptomonede, un serviciu dedicat de concierge, asigurare de călătorie, precum și posibilitatea de a retrage gratuit de la orice bancomat din lume până la 2400 RON lunar. 4.75% dintre utilizatorii Revolut Metal sunt din România, care se clasează astfel pe locul al treilea în ceea ce privește adopția Metal, după UK și Franța.
Utilizatorii Revolut din România folosesc activ și pușculițele digitale Vault, opțiunea de economisire care rotunjește fiecare plată și economisește diferența. Românii au deschis peste 15.000 de pușculițe Vault până acum și au economisit astfel mai bine de 3 milioane de RON, folosind o combinație de economisire a mărunțișului și plăți recurente pentru a strânge bani pentru evenimentele importante, vacanțe sau investiții în imobiliare și criptomonede.