Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Anunț privind selecția candidaților pentru cinci posturi de Membru în Consiliul de Adminstrație al S.C. HALE ȘI PIEȚE S.A. Ploiești
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

Anunț privind selecția candidaților pentru cinci posturi de Membru în Consiliul de Adminstrație al S.C. HALE ȘI PIEȚE S.A. Ploiești

Contributor
Autor Contributor
Publicat 14 iulie 2025
Distribuie

În conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind Guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, S.C. George Butunoiu Group S.R.L. a fost selectată pentru a oferi asistență în procesul de recrutare a Membrilor Consiliului de Administraţie al S.C. HALE ȘI PIEȚE S.A. PLOIEȘTI

Acestea sunt criteriile de evaluare, notele fiind acordate de la 1-5:

A. Criterii obligatorii de calificare:

a. studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor inginerești, sociale, juridice, economice sau în domeniul de activitate al societății; (pentru absolvenții sistemului Bologna, diploma de licență va fi însoțită obligatoriu de diploma de master; conform legii nr. 1/2011 privind educația națională, absolvind studii superioare de lungă durată în perioadă anterioară aplicării sistemului Bologna, diplomă de licență este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitatea absolvită). Pentru un post de membru CA cu profil economic se cer certificări în domeniul auditului financiar (CAFR sau alte calificări de auditor financiar recunoscute de autoritatea competentă din România). Alternativ la deținerea certificării în domeniul auditului financiar, Administratorul trebuie să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru UE, într-un stat AELS, în Elveția, sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, sau în cadrul Comitetelor de Audit formate la nivelul Consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/ entități de interes public.

b. minimum 7 ani de experienţă în domenii legate de studiile absolvite sau în domeniul de activitate al întreprinderii;

c. experiență în administrarea sau managementul de societăţi publice sau private, pe plan local/naţional de minimum 2 ani;

d. cunoașterea procesului de planificare strategică/management al afacerii; 

e. cunoașterea limbii române (scris/vorbit);

f. experienţă în comunicarea şi relaţia cu partenerii cu care interacţionează societatea (pentru profilele generaliste);

g. competente financiare şi de contabilitate (bugetare, organizarea pe procese);

h.cunoştinţe de guvernanță corporativă, înţelegerea rolului consiliului în oferirea unei direcții strategice pentru companie pe termen lung şi înţelegerea rolului și funcțiilor consiliului și îndatoririlor directorilor și cunoașterea procesului de luare a deciziilor;

i. reputație personală și profesională ireproșabilă dovedită prin lipsa înscrisurilor în cazierul judiciar sau fiscal şi prin scrisorile de recomandare;

- Publicitate -

j. cunoştinţe de management al riscului;

k. bună stare de sănătate care să permită exercitatea în condiţii optime a mandatului;

l. competențe personale de: 

  • Comunicare orală şi scrisă: abilitatea de a construi bune relații în cadrul și în afara organizației (dialog social) pentru a putea influența deciziile și rezultatele în vederea beneficiului organizației și pentru o viitoare realizare a scopurilor acesteia; 
  • Management al deciziilor; 
  • Relații interpersonale şi reprezentativitate: relaționează cu succes cu alții în diverse grupuri și situații, promovând relațiile armonioase de lucru; 
  • Management al conflictului, capacitatea de a transforma conflictele în oportunităţi.

B. Criterii opţionale de selecție:

a. cunoaşterea domeniul de activitate al societăţii, inclusiv tendințele  și  evoluțiile viitoare, poziționarea competitivă a societății în raport cu alți jucători din sistem;

b. cunoştinţe/experiență în domeniul managementului proiectelor;

c. experienţă în comunicarea şi relaţia cu partenerii cu care interacţionează societatea (pentru profilul economic); 

d. managementul capitalului uman – cunoștințe de management al talentelor; 

e. cunoştinţe/experiență în domeniul IT&C

f. absolvent(ă) al unei specializări postuniversitare de tip master/doctorat;

g. o bună înțelegere a sistemului legal și a mediilor legale și de reglementare în care operează societatea; 

Pentru alegerile finale se va ține cont de indeplinirea tuturor condițiilor legale pentru ocuparea funcței de administrator, precum și de diversitatea de gen.

Modul de depunere a candidaturii: Candidații vor depune în format fizic până în data de 14.08.2025 până cel târziu la ora 13.00 inclusiv, documentele necesare pentru înregistrarea candidaturii, pe suport hârtie, în plic închis și sigilat, pe care se va menționa: „Procedura de selecție Administrator S.C. HALE ȘI PIEȚE S.A. PLOIEȘTI, Nume și Prenume Candidat”, la sediul Primăriei Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1 A. Documentele vor fi depuse la Registratură, între orele 9.00 – 13.00 în zilele de luni, marţi, joi, vineri sau miercuri între orele 09.00 – 13.00 sau 16.00 – 18.00. Candidaturile ajunse la Registratură primăriei după data de 14.08.2025 ora 13.00 nu vor mai fi luate în considerare.

Dosarul de candidat trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:

– Opis;

– Curriculum Vitae în limba română; 

– Cazier Judiciar și Cazier Fiscal; 

– Două scrisori de recomandare, care să conțină numele și datele de contact ale persoanelor care oferă referințele, semnate olograf; 

– Copie a actului de identitate; 

– Copii conforme cu originalul ale actelor de studii; 

– Copii ale documentelor care atestă experiența profesională (extras Revisal/ copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori/ fișele de post pentru posturile relevante ca experiență etc.);

– Adeverință de la medicul de familie cu mențiunea „APT”; 

– Declarație pe proprie răspundere cu privire la vechimea în muncă și pozițiile de conducere AICI (Declaraţia 1  – click pentru a deschide!);

– Declarație pe propria răspundere privind neîncadrarea în situația de desfacere a contractului de muncă/mandat AICI (Declaraţie 2 – click pentru a deschide!); 

– Declarație pe proprie răspundere privind autenticitatea diplomelor de studii prezentate în copie AICI (Declaraţie 3 – click pentru a deschide!).

– Declaraţie privind consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal AICI (Declaraţia 4 – click pentru a deschide!).

– Declarație privind compatibilitatea cu funcţia de Administrator AICI (Declaraţia 5 – click pentru a deschide!).

– Declaraţie pe proprie răspundere însoţită de documentele justificative din care să reiasă certificarea în audit financiar, sau experiența de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru UE, într-un stat AELS, în Elveția, sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, sau în cadrul Comitetelor de Audit formate la nivelul Consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/ entități de interes public, după caz AICI (Declaraţia 6 – click pentru a deschide!).

Important: În paralel se vor trimite aceste documente scanate pe e-mail la adresa administrator-hp-ploiesti@georgebutunoiu.com. În e-mail la subiect se va menţiona Procedura de selecție pentru Administratori S.C. HALE ȘI PIEȚE S.A. PLOIEȘTI, nume și prenume candidat. Se vor atașa documentele necesare pentru depunerea candidaturii conform listei de mai jos, scanate în format PDF, maximum 5 M.  În cazul în care se depășește limită maximă de dimensiune combinată a fișierelor (atașamente), se vor trimite două e-mailuri (exemplu: Procedura de selecție pentru Administratori S.C. HALE ȘI PIEȚE S.A. PLOIEȘTI, nume și prenume candidat, nume și prenume candidat – Partea I; Procedura de selecție pentru Administratori S.C. HALE ȘI PIEȚE S.A. PLOIEȘTI, nume și prenume candidat – Partea II), urmând a primi confirmare de primire pe e-mailul de pe care au fost transmise documentele. De asemenea, se pot trimite linkuri conținând documentele necesare, partajate prin intermediul siteurilor de transfer de documente (de tip Wetransfer).

Prin transmiterea aplicației, candidații își dau acordul implicit ca datele lor personale să fie procesate în scopul procedurii de recrutare și selecție. La finalul procesului de selecție, documentele candidaților care nu vor fi confirmați pe funcție vor fi returnate solicitanților la cererea acestora în termen de 30 de zile sau distruse după trecerea celor 30 de zile.

Toate documentele depuse în copie vor fi certificate conform cu originalul de către aplicant.

Din CV-ul depus și din materialele adiționale, evaluatorul trebuie să poată deduce cu claritate calificările și competențele care constituie baza evaluării pentru alcătuirea listei lungi/scurte, pentru a putea acorda punctajul conform normelor legislației în vigoare (notarea se face cu note de la 1-5).

Toate documentele cerute sunt obligatorii pentru validarea candidaturii. În cazul dosarelor incomplete, se vor acorda 48 de ore de la informarea candidatului despre documentele lipsă pentru remedierea situației, după care candidatura va fi invalidată în cazul în care nu se vor efectua completările solicitate.

Candidații selectați pe listă scurtă sunt obligați să se prezinte la proba de interviu cu membrii Comisiei de Selecţie cu originalele actelor depuse în copie la dosar.

Eventualele cereri de clarificări se depun la fel ca și dosarele de candidatură în termen de maximum 24 de ore de la primirea rezultatelor, cu răspuns în maximum 3 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii, la adresa de corespondență a Primăriei Ploieşti Piaţa Eroilor nr. 1 A. Documentele vor fi depuse la Registratură, între orele 9.00 – 13 în zilele de luni, marţi, joi, vineri sau miercuri între orele 09.00 – 13.00 sau 16.00 – 18.00.

Notă: Acest anunț a fost publicat în presa din România, pe site-ul societății și pe site-ul autorității tutelare, pe siteul AMEPIP si pe o platformă online cu vizibilitate naţională.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Anunț privind selecția candidaților pentru cinci posturi de Membru în Consiliul de Adminstrație al S.C. TRANSPORT CĂLĂTORI EXPRESS S.A.
Articolul următor Vizite la Brno
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului a picat
Politic
Despre traseele de drumeție de la munte accesibile copiilor
Turism
Top 5 stațiuni montane din România pentru familii, cu facilități pentru copii
Turism

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

VÂNZARE PĂDURE

0 minute

CONVOCATOR

2 minute

ANUNȚ

8 minute

ANUNȚ

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?