Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU TREI POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE LA  SOCIETATEA INTERTRANS CARANSEBES S.R.L.
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU TREI POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE LA  SOCIETATEA INTERTRANS CARANSEBES S.R.L.

Arc Consulting
Autor Arc Consulting
Publicat 12 decembrie 2025
Distribuie

Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Transport Public Caransebeș anunță selecția pentru ocuparea a trei posturi de membru în Consiliul de Administrație al societății INTERTRANS CARANSEBEȘ S.R.L., pentru un mandat de maximum 4 ani, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și Hotărârii Guvernului nr. 639/2023.

Etapele de desfășurare a procesului de selecție

Etapa I – Verificarea dosarelor candidaților, solicitarea de clarificări (dacă este cazul), respingerea dosarelor incomplete și alcătuirea listei lungi.

Etapa a II-a – Analizarea informațiilor din dosarele rămase pe lista lungă și alocarea punctajului conform grilei de evaluare pentru fiecare criteriu din profilul consiliului; analizarea comparativă a candidaților prin raportare la profilul consiliului și la profilul candidatului; alcătuirea listei scurte (prin verificarea activității desfășurate anterior – interviu); solicitarea declarației de intenție; susținerea interviului final și integrarea rezultatelor finale.

Administrator – profil general (2 posturi)

Condiții generale minime obligatorii de participare:

  • Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. (1) OUG nr. 109/2011) de minimum 3 ani.
  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență și experiență de minimum 7 ani în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice (art. 28 alin. (3) OUG nr. 109/2011).

Administrator – profil auditor (1 post)

Condiții generale minime obligatorii de participare:

  • Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome (art. 28 alin. (1) OUG nr. 109/2011) de minimum 3 ani.
  • Studii superioare finalizate cu diplomă de licență și experiență de minimum 7 ani în domeniul științelor economice sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice (art. 28 alin. (3) OUG nr. 109/2011).
  • Calitatea de auditor financiar sau experiență de minimum 3 ani în audit statutar conform art. 34 alin. (4¹) din OUG nr. 109/2011.

Criterii de evaluare obligatorii:

  1. Competențe specifice sectorului de activitate;
    b) Competențe profesionale de importanță strategică;
    c) Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
    d) Competențe sociale și personale;
    e) Reputație personală și profesională;
    f) Integritate și independență;
    g) Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT – conform postului pentru care candidează.

Criterii de evaluare opționale:

a) Experiența anterioară în domeniul de activitate al societății

Constituie criterii eliminatorii:

- Publicitate -
  1. Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare.
  2. Existența oricărei situații prevăzute la art. 4, art. 30 alin. (9), art. 33 și art. 36 alin. (7) din OUG nr. 109/2011.
  3. Existența înscrisurilor în cazierul judiciar sau fiscal.
  4. Existența unui conflict de interese sau a unei incompatibilități cu exercitarea atribuțiilor specifice postului.
  5. Existența unei decizii CNSAS privind săvârșirea de poliție politică.
  6. Starea de sănătate necorespunzătoare postului (dovedită prin adeverință medicală).
  7. Necunoașterea limbii române, scris și vorbit, la nivel necesar exercitării funcției.
  8. Lipsa cetățeniei române sau a cetățeniei unui stat membru al Uniunii Europene, cu condiția domiciliului în România.

Criteriile de alcătuire a Consiliului sunt detaliate în Profilul Consiliului – secțiunea:

A – Responsabilitățile Consiliului de Administrație

B – Componența Consiliului de Administrație

C – Criterii de selecție

Grila de punctaj este prezentată în Sectiunea a II-a, din Componenta integrala a planului de selectie, pct.4, I- Grila profilului consiliului de administrație al societății INTERTRANS CARANSEBES SRL.

Profilul poate fi consultat pe site-ul Autorității Publice Tutelare:
https://aditpcsb.ro/index.php/transparenta/guvernanta-corporativa/

Documente obligatorii ale dosarului de candidatură

  1. Opis documente
  2. Curriculum vitae – model european (HG nr. 1021/2004)
  3. Copii:
    • act de identitate
    • cazier judiciar
    • cazier fiscal
    • certificat de căsătorie/acte care justifică schimbarea numelui (dacă este cazul)
    • diplomă de licență sau echivalentă
    • alte diplome universitare (licență suplimentară, master, doctorat, MBA) etc 
  4. Documente care dovedesc experiența profesională:
  1. Extras REGES/Revisal
  2. Copie carnet de muncă
  3. Adeverințe de la angajatori 
  4. Certificat constatator ONRC (persoană fizică) etc 
  1. Adeverință medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare, emisă cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate.
  2. Formulare specifice procedurii:

Formularul 1 – Cerere de înscriere

Formularul 2 – Declarație privind statutul de independent

Formularul 3 – Declarație privind neîncadrarea în conflict de interese/incompatibilități și asumarea corectitudinii datelor

Formularul 4 – Declarație privind situațiile prevăzute la art. 4 și art. 33 din OUG nr. 109/2011

Formularul 5 – Declarație privind art. 30 alin. (9) din OUG nr. 109/2011

Formularul 6 – Declarație privind art. 36 alin. (7) din OUG nr. 109/2011

Formularul 7 – Notă de informare GDPR și consimțământ pentru evaluare

Formularul 8 – Declarație pe proprie răspundere privind atragerea răspunderii în caz de insolvență/faliment

Modelele de formulare pot fi descărcate de pe:
https://intertrans-caransebes.ro/guvernanta-corporativa/
și
https://aditpcsb.ro/index.php/transparenta/guvernanta-corporativa/

Alte informații

a) Comunicarea cu candidații. Comunicarea se realizează exclusiv la adresa: office@aditpcsb.ro.  Listele lungă/scurtă și propunerile de nominalizare sunt confidențiale.  Fiecare candidat va primi pe e-mail rezultatele fiecărei etape.

b) Protecția datelor personale. Procesul se desfășoară în conformitate cu Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR).

Depunerea dosarelor de candidaturǎ

Dosar în format letric: Plic închis și sigilat, cu mențiunea:
„Candidatură membru în Consiliul de Administrație al Societății INTERTRANS CARANSEBEȘ S.R.L. / [Numele și prenumele]”  La sediul ADI Transport Public Caransebeș, Str. Nicolae Corneanu nr. 12, Caransebeș, jud. Caraș-Severin.

Dosar în format electronic: Transmitere la: office@aditpcsb.ro, cu subiectul:  „Candidatură CA INTERTRANS CARANSEBEȘ S.R.L. / [Numele și prenumele]”

Reguli obligatorii:

  • Documentele trebuie să conțină numele candidatului în denumirea fișierului.
  • Formularele F1-F8 și CV-ul se transmit în format PDF .
  • Copiile documentelor se transmit ca fișiere separate, denumite clar.

Data limită de depunere a dosarelor: 16.01.2026

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior ANUNȚ
Articolul următor Comunicat/Anunț de presă privind finalizarea proiectului „Îmbunătăţirea calităţii vieţii locuitorilor Municipiului Roşiorii de Vede, judeţul Teleorman”
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate
Raportul despre utilizarea Copilot Microsoft, în 2025 – o cale către interacțiunea om-AI
IT

RSS Știri Financiare

  • Cât plătesc anual pentru spațiile de birouri cele mai mari companii din România
  • Flip.ro a plătit peste 100 milioane de euro vânzătorilor de dispozitive
  • Compania spaniolă de insurtech Heymondo intră pe piața locală
  • Investiții de 3 milioane de euro pentru City Grill pe parcursul anului 2025

Citește și

Nova ApaServ
Anunțuri

ANUNȚ

6 minute

ANUNȚ

6 minute
compania-de-apa-arad
Anunțuri

ANUNȚ

8 minute

INFORMARE

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?