Campania de Black Friday desfășurată de evoMAG în acest an a generat, până în prezent, vânzări de 4, 64 milioane de euro.
3,5 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday. Astăzi, clienții evoMAG au cumpărat produse de 1,1 milioane de euro, valoarea medie a unei comenzi urcând spre 1.000 de lei, cu aproximativ 10% mai mare față de cea înregistrată în perioada de Black Friday de anul trecut.
Până la ora 17:00, peste 50% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat, în condițiile în care acesta a fost suplimentat cu peste 9.000 de produse.
Pe site-ul evoMAG au fost înregistrate astăzi peste 280.000 de vizite.
Cel mai scump produs achiziționat astăzi a fost un televizor 4K Samsung, în valoare de 16.999 lei, mai ieftin cu 7.600 de lei (31%).
Top vânzări evoMAG (număr de unităţi)
- Electrocasnice mari și mici – 2.850
- Televizoare – 2.600
- Componente PC – 2.300
- Telefoane mobile şi tablete – 1.450
- Laptop-uri şi desktop-uri – 1.100
De la începutul campaniei de Black Friday 2018, din totalul comenzilor, aproape 4.000 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 28% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 16 noiembrie 2018.