Cegeka România, furnizor de top de soluții IT&C, a înregistrat la jumătatea anului 2021 o cifră de afaceri de 18,8 milioane euro, cu 12.2 % mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Este o creștere semnificativă și importantă pentru companie și grup, care demonstrează stabilitatea și capacitatea companiei de a se adapta în condiții de incertitudine, criza sanitară, dar și fluctuații permanente ale activității generale economice.
„Evoluția pozitivă se datorează eforturilor continue ale întregii echipe și al portofoliului local și diversificat de clienți, derulând noi proiecte de transformare digitală, dar și continuând colaborările deja existente. Cele mai mari proiecte realizate pe care Cegeka România le-a avut anul acesta sunt pentru companii și business-uri din industria financiar-bancară, asigurărilor, retail, logistică și real estate. Suntem ambițioși și estimăm că până la sfârșitul anului să aducem o creștere a veniturilor companiei cu cel puțin 15% mai mare față de anul precedent”, declară Lucian Butnaru, Country Director la Cegeka România.
Cegeka România se apropie de 700 de angajați. Birouri-satelit: un nou model de lucru
Planurile companiei pentru perioada următoare vizează extinderea în mai multe orașe din România și Moldova prin înființarea mai multor birouri-satelit, în timp ce în București va rămâne sediul central, alături de activitățile pivot din Iași. Creșterea prognozată pentru următorii 2 ani este reprezentată de angajarea a 75 de oameni noi în Moldova, în timp ce 200 de noi colegi urmează să se alăture birourilor-satelit din România.
Pozițiile deschise vizează specialiști tehnici pentru o paletă diversă de proiecte, majoritatea fiind pe următoarele tehnologii: Java, .NET, Mobile, JavaScript, Cloud, Windows, Linux, Cyber-Security, Storage și Digital Workplace. Compania a depășit pragul de 680 de angajați la nivel local, fiind recunoscută, în același timp, ca fiind printre cei mai buni angajatori IT din România.
„Modelul de lucru hibrid a fost îmbrățișat încă din fazele incipiente ale implementării acestuia ca practică. Elementul esențial a fost definirea unei strategii: cum se potrivește acest model cu valorile și cultura noastră, cu obiectivele de business, cum măsuram, ce intrumente folosim și cum integrăm în experiența de zi cu zi a angajatului acest mod de lucru. Este un proces complex pe care noi l-am implementat prin co-creare cu oamenii din organizație, având ca obiectiv principal flexibilitatea și valoarea noastră centrală «in close cooperation»”, spune Andra Antonescu, HR Director la Cegeka România.
Modelul acesta face parte din strategia de well-being a companiei. Obiectivul acestui program este de a încuraja oamenii să își definească și să își construiască cu succes viața profesională. Pentru Cegeka, acest lucru înseamnă că nu sunt restrictivi atunci când definesc bunăstarea, ci mai degrabă o privesc că o sumă de factori care au impact asupra tuturor domeniilor vieții lor.