Industria turismului se dezvoltă tot mai mult și în țara noastră, motiv pentru care este un moment bun să investești aici. Indiferent că ai deja un hotel sau planifici să începi o afacere în domeniu, obiectivele tale trebuie să fie aceleași: satisfacerea clienților și oferirea unei experiențe de neuitat care îi va face să revină.
Iată 3 aspecte care fac un client să plece satisfăcut de la hotelul tău:
1. Curățenia
Oaspeții se așteaptă ca un hotel să le ofere un mediu curat și igienic în care să se simtă ca acasă sau chiar mai bine. Curățenia trebuie să fie mereu pe primul loc deoarece atunci când cineva intră într-o cameră de hotel, acesta este primul lucru pe care îl observă. Prin curățenie înțelegem în primul rând ordine, adică un pat bine făcut, prosoape proaspete, și un aer fresh. Trecând mai departe, praful trebuie să fie șters, podelele lustruite, iar baia imaculată. Ca proprietar de hotel, este necesar să investești într-o echipă bine pregătită și serioasă, produse profesionale și monitorizare constantă a serviciilor. Alege detergenți profesionali de pe romsales.ro și bucură-te de cele mai bune rezultate. De asemenea, pe lângă aspectul camerei de hotel, și cel al zonelor comune, cum ar fi holurile, recepția și restaurantele, contribuie la confortul general al oaspeților și la crearea unei atmosfere plăcute și relaxante.
2. Ospitalitatea personalului
Întâmpinarea caldă și atentă a personalului din hotel poate transforma o simplă ședere într-o experiență memorabilă. De la primul contact cu personalul de la recepție până la interacțiunile cu ospătarii din restaurant sau cu personalul de curățenie, fiecare întâlnire trebuie să reflecte profesionalismul, politețea și dorința de a pune nevoile clienților pe primul loc. Asigură-te că fiecare angajat are parte de training în domeniul specific, dar și de training de conduită față de oaspeții care trec pragul clădirii. Amabilitatea personalului și atenția la detalii va face și cel mai mofturos client să se simtă special și mulțumit.
3. Facilitățile și serviciile
Pe lângă curățenie și ospitalitate, facilitățile și serviciile suplimentare oferite de un hotel joacă un rol important în crearea unei experiențe plăcute pentru oaspeți. De la piscină și spa, până la sală de fitness și zonă de servire a mesei, acestea completează experiența de cazare și pot transforma un sejur obișnuit într-unul de neuitat pe care îl vor recomanda cu drag apropiaților. Orice oportunitate extra față de o simplă cameră unde să se odihnească poate fi un motiv în plus pentru care să aleagă locația ta.
Toate acestea fiind spuse, un hotel îți poate aduce venituri suplimentare stufoase, dacă știi cum să-l manageriezi. Orice ședere plăcută are la bază curățenia întregii locații, ospitalitatea personalului și gama de servicii și facilități extra pentru a spori gradul de confort pe parcursul șederii. Dă-ți silința să oferi toate aceste trei aspecte clienților tăi și te vei bucura de recunoștința și recomandările lor.