Centrul comercial Etele Plaza, dezvoltat de grupul Futureal în urma unei investiții de 300 de milioane de euro, a primit permisul de ocupare din partea autorităților locale. Astfel, chiriașii pot începe amenajarea magazinelor din cel mai mare centru comercial din zona Buda a capitalei Ungariei. Cu o suprafață închiriabilă de 55.000 de metri pătrați, centrul comercial dezvoltat în concordanță cu principiile ecologice va aduce în Ungaria, în septembrie, următoarea generație de design al centrelor comerciale.
Cel mai mare centru comercial și de divertisment din Ungaria a ajuns în ultima fază a dezvoltării sale, odată cu emiterea certificatului de ocupare de către autoritățile locale. Astfel, magazinele chiriașilor interni și internaționali pot fi acum amenajate în totalitate. Chiriașii-ancoră deja anunțați se pregătesc pentru deschiderea din septembrie cu o zonă comercială și o experiență nemaiîntâlnită până acum în Ungaria. Grupul spaniol Inditex a decis să fie prezent în Etele Plaza cu toate mărcile sale disponibile în Ungaria, inclusiv Zara fashion store cu un nou concept de design. Primul magazin Peek & Cloppenburg din zona Buda a capitalei Ungariei aduce de asemenea un nou concept de spațiu în proiect, gândit să ofere o orientare optimă clienților pentru a-i invita să se inspire din varietatea de produse oferite.
Designul exterior al mall-ului va fi dominat de cea mai mare structură de perete cortină din Ungaria, situată deasupra intrării principale și de cutii metalice retractate care ies în evidență pe fațade. Interioarele, inclusiv lobby-ul și coridoarele elegante, un decor atractiv și un foodcourt conectat în mod direct la terasele de pe acoperișul verde vor aduce în Ungaria cea mai recentă generație de design de mall. Etele Plaza, proiectat de Paulinyi & Partners și Dyer Group (design interior) va include 180 de magazine, un supermarket, restaurante, cafenele, un cinematograf multiplex, o sală de sport, un centru de joacă pentru copii și o serie de alte servicii, inclusiv aproape 1.300 de parcări. Cel mai avansat sistem de localizare și navigație va facilita parcarea în clădire prin indicarea spațiilor libere. Proiectul a obținut deja certificarea Breeam Very Good în faza de planificare.
„Gama largă de magazine și servicii, soluțiile digitale și arhitecturale unice creează o experiență excepțională pentru clienți, la mare căutare și printre companiile naționale de retail. Chiriașii sunt pe cale să-și ocupe spațiile din clădirea aproape complet finalizată și suntem, de asemenea, aproape de acordul cu o serie de parteneri interesanți pentru a extinde în continuare portofoliul deja uriaș al centrului comercial”, a declarat Tibor Tatár, CEO Futureal.