- Conform datelor furnizate de Canalys, OPPO a înregistrat o creștere de 45% în trimestrul 3 al anului 2021 în Europa
- OPPO se află pentru prima dată în top trei branduri de tehnologie în Polonia, Turcia, România și Ucraina
- Unul dintre motivele care stau la baza acestor creșteri susținute este investiția făcută de către companie în această regiune
OPPO, lider global de tehnologie, a prezentat rezultatele record înregistrate în țările din regiunea Europei Centrale și de Est, ce au la bază strategia „glocal” conform căreia compania creează o sinergie între resursele globale ale companiei și talentele locale pentru a dezvolta cele mai utile inovații și cele potrivite produse pentru nevoile utilizatorilor, arată un comunicat remis presei.
Conform datelor furnizate de Canalys¹, OPPO a înregistrat cele mai mari creșteri în acestă regiune pe parcursul trimestrului al treilea al anului 2021, respectiv evoluții importante în România (+130% față de anul trecut), Turcia (+60% față de anul trecut) și Polonia (+44% față de anul trecut). Aceste evoluții reprezintă creșterea interesului utilizatorilor față de tehnologiile OPPO pe întregul continent și, implicit, poziționarea brandului ca al patrulea cel mai mare producător de smartphone-uri, cu o creștere anuală de 45%.
În momentul de față, OPPO este prezent în 11 țări din Europa Centrală și de Est (Cehia, Ungaria, Kazahstan, Republica Moldova, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Turcia, Ucraina și Uzbekistan), deservind peste 400 de milioane de oameni. În ultimul trimestru, OPPO a înregistrat multiple rezultate record în piețele cheie din regiune, clasându-se în top trei producători de smartphone-uri în Polonia, Turcia, România și Ucraina. Compania s-a lansat în vara acestui an în Ungaria și Slovacia, clasându-se încă de la început în top patru producători de smartphone-uri. Un alt rezultat important a fost înregistrat și în Kazakhstan unde ultimele modele din gama Reno (Reno5 și Reno6) au atins o cotă de piață de 31% în categoria mid-range. În Rusia, vânzările online au crescut cu 600% de la începutul anului 2021, iar în România, OPPO a atins o cotă de piață de 14% în puțin peste un an de la lansare, ceea ce reprezintă un record în industrie la nivel local.
Printre cele mai importante investiții din regiune se numără Centrul European de testare din România în cadrul căruia compania verifică funcționarea fluidă a produselor, fabrica din Turcia dar și crearea multiplelor echipe locale specializate.
„OPPO este un brand tânăr al cărui ADN se bazează pe dezvoltarea inovațiilor. Pe măsură ce brandul se dezvoltă în regiunea Europei Centrale și de Est, ne concentrăm pe oferirea unor produse simple și ușor de folosit, care permit utilizatorilor să își exploreze creativitatea păstrându-și confidențialitatea. Considerăm că utilizatorii din regiune apreciază această abordare, demonstrat prin succesul companiei pe multiple piețe locale”, a declarat Johnny Zhang, Președinte OPPO pentru Europa Centrală și de Est.
Pentru a consolida succesul din această regiune, OPPO va dezvălui cele mai noi inovații în cadrul evenimentului anual, INNO DAY, care va avea loc pe 14 și 15 decembrie. Evenimentul este deschis atât pentru jurnaliști cât și pentru utilizatori și va prezenta descoperirile de ultimă oră ale companiei.
¹ Raportul Canalys al vânzărilor din trimestrul al 3 lea al anului 2021. Notă: În cadrul acestui raport rezultatele OPPO și OnePlus sunt contorizate separat.