Târgul Internațional pentru Comerțul cu Servicii (CIFTIS), China 2022, reprezintă un exemplu al eforturilor Chinei de promovare a deschiderii de nivel înalt, a declarat luni purtătoarea de cuvânt a Ministerului chinez de Externe, Mao Ning.
CIFTIS se află luni în ultima zi de desfășurare. Mao Ning a menționat că în ultimele zile evenimentul a fost în centrul atenției presei chineze și străine. La ediția din acest an au participat 446 companii din Top 500 mondial și cele conducătoare în domenii în care activează, 71 de țări și organizații internaționale, fiind o importantă platformă de stimulare a dezvoltării comerțului global cu servicii apreciată de participanții din țară și de peste hotare.
Ea a afirmat că volumul comerțului cu servicii din China a fost în continuă extindere în ultimul deceniu, importurile și exporturile cu servicii având o creștere anuală de 6,1%, cu 3,1 procente mai mare decât creșterea la nivel global. Valoarea importurilor cu servicii a atins 4.000 miliarde în ultimii zece ani, partenerii de colaborare regăsindu-se în peste 200 de țări și regiuni. Comerțul cu servicii al Chinei are un spațiu larg de dezvoltare și poate oferi multe oportunități. Mai mult, acesta aduce contribuții mai mari la dezvoltarea comerțului cu servicii mondiale, a relevat Mao.
Articol realizat de Radio China International și CCTV